לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2006

הרמטכ"ל הראשונה


יש לנו בבית הלצה קבועה שאם לא הייתי מותחת את ריקמות תודעתי באמצעים אלו ואחרים, אם הביוגרפיה שלי, שמהצד עלולה להראות קשה ותובענית, לא היתה מברכת אותי ופוקחת את עיניי, אומרים אצלנו שיש סיכוי שהייתי נהיית האשה הרמטכ"ל הראשונה. כי בבחירות ב 81 הייתי בעד הליכוד (אחי התפקד לרצ ונאלצתי לגבש מהר-מהר דיעה משל עצמי), כי הייתי השגית מאוד, תחרותית, שועטת אל עבר המטרה. וכי הייתי פתיה. וכנראה הייתי נופלת בשביו של כל הדיבור הציוני הזה.
הייתי מסתכלת בקינאה ברובה השמוט על כתפיהם של החיילים החוזרים מלבנון בשנות השמונים בדרכי חזרה מהספריה העירונית. הייתי מחכה בקוצר רוח לצו הראשון, והשני, עוברת את כל המבחנים בהצלחה מטאורית, ומתייצבת בבקו"ם, מרחיבה נחיריי אל מול ניחוח ההרפתקה הממשמשת. הייתי עטה על כל קורס בו הייתי יכולה להוכיח עוד קצת כמה אני שולטת בכח הסיבולת שלי, בגוף, במיינד, במבחני האישיות והמנהיגות. הייתי מתעקשת לשרת בעזה ואם הייתי נתקלת בסירוב הייתי מתגנבת באישון ליל לובשת מדי חייל, מדביקה שפם ויוצאת לפטרל עם כיתת חברים. חומה ומגן. דחפור שהורס בתים. רואה את הזקנה המיבבת אבל הרעש מסביב והאבק מחניקים אותה, משאירים אותה מחוץ לפריים התחושות שלי. הייתי עומדת במחסום, ממעטת לדבר כדי שלא יראו שאני אשה. מסמנת להם עם הקנה והסנטר מתי ללכת ולאן. הייתי מנסה להיות אדיבה ואסרטיבית. שיעריצו אותי. יפחדו ויעריצו. הייתי מתעלמת מתחנוניה של קצינת הח"ן להפסיק להתחזות לגבר ולחזור להיות משקי"ת ת"ש גם אם המב"ס אוהב ללפות את השיער שלי ולהטות את ראשי טיפה אחורה בשביל לראות את עצמו פולט לי על הפנים "בלי ללכלך לך את המדים" כמו שהוא נהג להתלוצץ. מצחיק שדווקא הוא הציל אותי בסוף, כשעלו עלי. הוא כבר היה מפקד אוגדה כשמצ"ח עצרו לידי וביקשו חוגר. עוד מציצה אחת והוא הסכים להמליץ על קידום במקום כלא. עד שהוא העביר אותי לידיים הנכונות. רק מציצות! אפילו בלי להוריד חולצה! לא פלא שקודמתי וקודמתי, וכשהתמניתי לסגנית הרמטכ"ל, כבר אף אחד לא יכול היה לעצור בעדי. רמטכ"לית ראשונה. שלי המלחמה הבאה, שלי שלי שלי!!! מואההההההה !

אה. יבורכו כל האנשים שניצלו אותי מינית בילדותי, יבורכו הורי שגידלו אותי במשפחה שלא היתה בה אהבה, תבורך נשמתי שהתעקשה ולא ויתרה ויצאה למסעות על פי תהום עד אשר מצאה צליל שהאוזן יכלה לשמוע בלי להאטם לנצח.

נכתב על ידי , 24/12/2006 23:32  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אקס-אקסטרימיסטית ב-24/6/2007 16:39




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)