לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

2/2007

הפרוייקט של חייש



חייש
פצח בפרוייקט, ועוד בהשראתי ועוד בלי ללנקק אלי (). מהות הפרוייקט: העסק הנחשק שהייתי פותח/ת לו היו לי כך וכך אלפי שקלים.

החלום שלי הוא רב שלבי ומורכב:

1. ללמוד מכונאות רכב במיכללת רופין
2. לצבור ניסיון של חמש שנים בעבודה במוסך (שלב מאתגר) בכדי לקבל הסמכה לניהול מוסך
3. לפתוח מוסך משל עצמי בו ההגינות תשלוט.

חיסרון:
ג'וני לא זוכר שהוא ביקש מהקב"ה אשה עם ריח עז של גריז, שמן ודלק.

יתרונות:
זה יחסוך לנו המון כסף כי אני אתקן את הרכבים שלנו
אני תמיד אוכל למצוא לנו רכבים טובים לקנייה
לא ארגיש סאקרית מול כל המכונאים והמוסכניקים שמדברים איתי בלי שאני מבינה כלום
אני אעשה קצת כסף תוך הקפדה על כללים סוציאליסטיים נאורים:
יהיה מחירון לשעת עבודה עבור רכב משנות השמונים, קצת יותר יקר עבור שנות התשעים וקצת עוד יותר יקר עבור רכבים חדשים
חיילים במדים ישלמו פי ארבע עם הצגת החוגר
אפשר ללכת לעבודה בבגדי עבודה פשוטים ומוזנחים (רק בשביל זה כבר שווה)
כשהבנים יגדלו הם יצטרפו אלי ויהיה לנו עסק משפחתי
החומוסיה של חייש תהיה ממש על יד
ג'וני ואני נוכל להזדיין במשרד קבלה וזה יפתור את כל הבעיות מהפוסט הקודם.



נכתב על ידי , 13/2/2007 13:51  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-23/2/2007 21:04




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)