לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2007

תשוביביות


דרורית התחילה, ויונת הזמינה. בהתחלה הסתייגתי. אבל.
הנה מה שנערם פה בסופו של דבר:

המילה הכי אהובה עלי? Supercalifragilisticexpialidocious (מרי פופינס)

המילה הכי שנואה עלי? לא שונאת מילים. רק הקשרים.

מה מדליק אותי מבחינה יצירתית רוחנית או רגשית? דד ליין.

מה דוחה אותי? הממממ. זה שאני אף פעם לא אומרת את כל מה שאני מרגישה?

מה הקללה האהובה עלי? תרבחו ותסעדו.

מהו הצליל האהוב עלי בעולם? צליל הפּוּטוּקוּם של רגלי חתול נוחתות על הריצפה. הנשימות הקצובות של הילדים לידי במיטה.

מה הרעש הכי שנוא עלי? השתיקות הכועסות של ג'וני. המאוורר של המחשב.

באיזה מקצוע היית רוצה לעבוד (חוץ מאשר במה שאת/ה עובד/ת בו היום)? שאלה קשה. טניסאית שלחן? אולי ז'אן דארק של המהפכה החברתית, עדיף בלי כל הקטע של המוקד. לא בדיוק מקצוע, אבל סוג של ייעוד, לא?

באיזה מקצוע לא היית רוצה לעסוק בשום פנים ואופן? עבדתי בעשרות עבודות, ממה כבר יש לי לפחד? לא הייתי רוצה לעבוד ברחוב ז'בוטינסקי בפתח-תקווה. עם כל השאר אני אסתדר אם לא תהיה ברירה.

אם גן עדן קיים, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך כשתיכנסי דרך שערי השמיים? "נו, אקס, איך הייתי?"


נכתב על ידי , 16/5/2007 15:00  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mami ב-24/5/2007 16:46




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)