לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

מכתב פתוח לממשלת ישראל




ממשלה יקרה.

מעולם לא בקשתי ממך דבר.
אני מניחה שאני משתייכת למגזר התמוה של המשתמטים, אבל נשבעת לך, ממשלה יקרה, שהמדינה כולה נהנת מהמסים שאני משלמת באדיקות. אנא זכרי, ממשלה חביבה, שאמנם הדיעות הפוליטיות שלי עלולות להראות מוזרות כשמסתכלים עליהן מלב ליבו של הקונצנזוס, אבל הן נחוצות למען מראית העין של הדמוקרטיה. וגם בכדי להוציא את זעמם של הטוקבקיסטים. יש לזה מקום.
ממשלה מלבבת, מעולם לא בקשתי ממך דבר למרות שיש לי אינסוף השגות וטענות.
אבל הפעם.

אני מבקשת שאהוד (ברק+אולמרט) ישבו ויכתבו מכתב יפה לסוריה.
אני מבקשת שיובהרו בו עיקרי הדברים הבאים:

1. אכן נשלח מטוס לשמי סוריה.
2. זה היה צעד פולשני ומבזה, שארית אחרונה משנים ארוכות של יחס מלחמתי של ישראל כלפי סוריה.
3. מעתה ישראל נשבעת באמא שלה שפניה לשלום.
4. בלי שום תנאים.
5. ישראל נשבעת באמא שלה שהיא מעוניינת ואף משתוקקת לשבת סביב שלחן הדיונים עם כל מי שחפץ בשלום.
6. ישראל מזהה את העוול והיחס הנורא של ממשלותיה לדורותיהן כלפי הפליטים הפלסטינים, מצרה על כך וחפצה לפצותם.
7. ישראל מודה שחשבה כי תצליח לדכא ולרמוס באמצעות כח, הפחדה וטרור כלכלי את יריבותיה.
8. מעתה ישראל נשבעת באמא שלה שפניה אך ורק לשלום.
9. ישראל מבינה כיום, בבגרותה, שהאו"ם נהג בחוסר אחריות שעה שהצביע בעד הקמת מדינה יהודית באמצע שטח עוין.
10. אבל עכשיו כולנו פה ורוצים למצוא פתרון טוב לכולם. בלי קשר לדת, גזע, צבע מין.
11. סליחה.

אמן .



נכתב על ידי , 9/9/2007 01:56  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-10/9/2007 23:49




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)