לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

לא לעולם חוסן




מדי כמה זמן מתעורר לו איזה קוזאק שצורח חמס על כל אלה שלא מחסנים את ילדיהם.

זה נושא שאני מאוד פוחדת לכתוב עליו כי הילדים שלי ברוך השם ובלי עין הרע וחמדולילה בריאים מאוד ולמה לי למשוך אש שמיים אל הנקודות הכי יפות ורגישות בנשמה שלי?

אבל יש משהו שאני רוצה לומר:
אנשים שלא מחסנים את ילדיהם מואשמים בחוסר אחריות.

תסבירו לי איך זה יכול להיות שאנשים שישבו וקראו וקיבלו החלטה לקחת אחריות על הבריאות של הילדים שלהם מואשמים בחוסר אחריות בעוד אלה שאין להם שמץ של מושג מה ולמה הם עושים, ורוכבים על איזה גל של "כולם עושים" או "משרד הבריאות ממליץ" (פחחח) או עוד כל מיני אמירות שמועגנות בחוסר בירור, חוסר התעמקות, באוטומטיות, בהעברת האחריות לאותו משרד בריאות, איך אלה נקראים האנשים האחראים?

זה לא שאני ממליצה לא לחסן או כן לחסן. לא נראה לי שישנה תשובה אחת נכונה ופשוטה לשאלה הזאת. אני ממליצה לכולם לחפש ולמצוא ולקרוא הרבה על הסיכונים שכרוכים בחיסון, על החומרים שמוחדרים לגוף, על מה זה עלול לעשות למערכת החיסונית שנמצאת בשלב קריטי בשיא ההתפתחות שלה בגיל המאוד רך הזה. אני ממליצה גם לקרוא על המגפות שמתפרצות, על הסיכונים שבמחלת השעלת, דלקת קרום המח, חצבת, על פוליו. אני ממליצה לכם להביא בחשבון שאם אתם לא מחסנים את ילדכם כדאי לכם מאוד להיות איתנים ומוצקים כי המימסד לא יחסוך מכם את התקפותיו. אם חלילה תקלעו לבית החולים עם ילד שיש לו יד שבורה או דלקת ראות, רוב הקצבים בחלוקים הלבנים ירדו לחייכם, יתנשאו מעליכם, יתייחסו אליכם כאל מטומטמים, וברוב המקרים לא יכבדו את החופש שלכם לבחור. מסלול לחזקים ועמידים בלבד.

אני מציעה לדעת מה אתם עושים. להתעניין. לבחור מתי ואיך מחסנים. לברר. לא לעשות שום דבר אוטומטית. לזכור שהעסק של החיסונים הוא עסק רווחי. מהגדולים והרווחיים בעולם. זה לא איזה משהו פילנטרופי. יש מי שדופק קופה. כשמישהו דופק קופה ואומר שאתם פשוט חייבים מוכרחים אין ברירה אלא להשתמש במוצר שלו - זה מאוד חשוד בעיניי. אולי הם צודקים, אבל זה שווה בדיקה.
וזה לא אומר שאין מצבים שבהם החיסון הוא הדבר הנכון והמתבקש.

ויש גם בעיה: כל מי שכותב על חיסונים, נגדם או בעדם, מנסה לשווק לכם את עמדתו. מאוד קשה לקבל אינפורמציה נקיה מהטפה.


*** הכותבת הכי לא מוסמכת בעולם בענייני מדיצינה ואין לקוראה ככזו.
**** לעומת זה יש לה רקורד משובח בהליכה נגד הזרם ובזיקה לשוליים הסהרוריים.
***** בכוונה לא מקשרת לחומר על הנושא. שכל אחד ימצא את מה שרלבנטי לו.
****** חוזרת ומודה לכל הקודש והחול והכל ובכלל על כך שילדיי בריאים.



נכתב על ידי , 19/9/2007 19:49  
הקטע משוייך לנושא החם: חיסון לתינוקות,מובן מאליו,או מחשבה שניה בנושא
154 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדס ב-17/7/2012 21:58




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)