לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

בראשי פרקים


היום זה היום.

היום יום ראשון הראשון של השנה החדשה. היום זו זו קריאת "למקומות, הכן" של העסק החדש. בעוד כמה ימים כשיגיע הרישיון בדואר תשמע יריית ההזנקה.

 

דברים שאני עושה כדי לשפר את מצבנו הכלכלי:

 

לא מציעה מועמדות למשרת ניהול שתפורה עלי

קניתי שלוש חליפות פוטר לילד בן 8 שראיתי ברחוב ונראה היה נזקק

אוספת את כל הטרמפיסטים שאפשר

נותנת לכל מי שמבקש

קונה בגדים כדי ללכת לפגישות

קצת הסתפרתי, אבל גם כשאני מורידה חצי מטר מהשיער אף אחד לא באמת יכול להבחין בזה.

בשלבים ראשוניים של העתרות לרצון הפתאומי להתאפר קלות. ג'וני מאיים בגירושין אם זה יקרה, אבל הפמניזם ינצח.

כנ"ל לגבי תכשיטים. בא לי שרשרת קולרית כזו, קרובה לצוואר. בינתיים אני מתאפקת.

וכמובן זוממת על זוג מגפיים חדש.

 

 

דברים שאני כל הזמן דוחה:

 

לסגור כבר עם כל המשימות המומלצות של נפוליאון היל

לסיים את הניסוחים של הפליירים לאחר השינוי הקונספטואלי ולשלוח למעצבת שתשתול אותם במקום הישנים

לקבל שלוש הצעות מבתי דפוס

לשכתב את הטקסט של האתר

להחליט סופית שבשלב זה אקסל יהיה לגמרי מספק. לא צריך להכין מסד באקסס. לא צריך, שמעת? אפילו שבא לך להתעסק עם זה המון.

להתחיל להתכונן לקראת זה שגם הקטן ילך לגן. למרות שהפרידה קורעת אותי ואני אף פעם לא באמת יכולה להיות מוכנה לקראתה.

 

 

אני הולכת לעשות את זה מבלי להפסיק לעבוד במישרה המאוד נוחה וידידותית שלי. זה יצליח כי אני עקשנית וכי הכח המיוחד שלי, ה special skill שלי הוא התמדה. וזה כל מה שנחוץ.

אבל אבל אבל אני יודעת שמה שאני באמת רוצה לעשות רחוק מאוד מהעסק הזה. אני רוצה לעסוק בהנחיית קבוצות. זה המקום שבו כנראה אני ארגיש בנח. זה מה שקורא לי ובזה אני אמצה, כך נראה לי, את הבליל שלי. אבל חייבת לתת ניסיון לפעילות ממוקדת כסף לפני שאני מגיעה להנחייה. ושיקול נוסף הוא שאני עדיין כל כולי באני-אני-אני והאגו שלי מוחק לי את קצות האוזניים ואני צריכה עוד קצת לעבוד על עצמי מכיוון אחר, ללמוד להניח קצת לכל הדעתנות הזאת שלי. להפסיק לדחוף את האישיות חסרת האישיות שלי לכל חריץ ולנפנף בכל מה שנפניף.

וזה למרות הקול העתיק שאומר לי "תתעסקי בדבר האמיתי שלך והכסף יגיע". אני דוחה את הדבר האמיתי לטובת הכסף. אף פעם קודם לכן לא פעלתי בצורה ישירה בכיוון הזה.

 

אה, ועוד שינוי שהתרחש עלי זה שהתחלתי ללכת עם חצאיות. לא בלי תחתונים.

 

ותודה לכולם! יש לי המון מה לכתוב. עוד יגיע.

 

 

נכתב על ידי , 6/1/2008 10:54  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tomasa ב-24/1/2008 02:02




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)