לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

שעת התה


 

בחורה צעירה אחת שלומדת עיצוב במה בקשה שאדגמן לה את השמלה שהיא תפרה. השמלה, שהיא בעצם מהות התרגיל אמורה לרמוז על חיה. היא בחרה צבוע. עבודת יד להתפאר ממש. בחורה מוכשרת. בהתחלה היא חשבה על כל מיני סצנות ממחזות מפורסמים אבל בסופו של דבר, לפחות בינתיים זה הסתכם בסטילס באווירה סוריאליסטית. כקונטרה לשמלה החייתית היא שכרה כפפות, נעליים וכובע שראויים להלבש לשעת התה. אני כידוע, חזקה מאוד בהופעה מהודקת לשעת התה.

הנה דוגמית.

 

 

אני אוהבת פרוייקטים סטודנטיאליים. זה מזכיר לי ומעלה חיוך באופן כללי. אוהבת ויז'ואל של ברז מטפטף.

 

ג'וני אמר: התמונות יפות אבל במציאות את יותר יפה. זה סתם אני כותבת כי נעים לי. לא קשור אליכם.

 

ועוד אני רוצה לכתוב לכם על החיבוקיוּת. אבל תחילה אני צריכה להתייעץ עם האחראית, האם היא מסכימה שאכתוב עליה בכלל.

 

ועוד אני רוצה לכתוב דברים שאני לא רוצה לכתוב, קשה לי ולא יודעת איך לכתוב, ויותר מתמיד הכינוי "יומן" נראה לי פיקטיבי לגמרי. זה כנראה היה חיב להתנגש. נראה איך נצא מזה.

 

וחוץ מזה העיסוק החדש מתחיל לקרום את כל האברים החיונים רק חבל שהוא עוד לא הכניס שקל. כל כך הרבה אנרגיה לוקח להרים משהו מאפס. ועיסקאות שנרקמות לאט. וסבלנות. ושיווק עצמי.

 

 

וזה השיר הנורא עצוב ונורא יפה שג'וני שר היום:

 
 
בשבילה
 
מילים ולחן: מיקי שביב

 

עכשיו היא כבר לא שוברת
כל דבר יקר ולמזכרת
כמה גדולה האהבה
דבר כזה היא לא זוכרת
 
בערב במטבח,
בקצה עוד יום נשכח סופרת
דמעות זכוכית קרות
שזורות על עצב לתפארת
 
תראו אותה, כמה שהיא נהדרת
סתכלו עליה, איך שהיא לא נשברת
ואני יודע - ככה היא מתפוררת
והכל הרי בשבילה
 
פעם כשנתתי לה
לב מפרפר למשמרת
היא היתה היחידה,
עכשיו אומרים לי שהיא מסתדרת
 
לבד מול המראה
מוחקת זמן, מתאפרת
האמת כבר כאן מזמן
אי אפשר את זה אחרת
 
תראו אותה, כמה שהיא נהדרת
סתכלו עליה, איך שהיא לא נשברת
ואני יודע - ככה היא מתפוררת
והכל הרי בשבילה

 

 

 

 

ואם כבר קבלו גם את זה:

 

אני צפה

כמו שמקובל אצל סלעים

בהתמדה

בנחישות

בבטחון של מליוני שנים

צפה

כמו שאנחנו הסלעים צפים

לאט

ובדחיסות

בשלווה של אדמה קשה

 

 

וחוץ מזה אני צריכה לארוז. נוסעת מחר לשלושה ימים ללונדון, יום הולדת שבעים לאמא שלי. הכנתי לה קולאז' של הילדים, מתנה. וזה שאני מגיעה זאת הפתעה. פרידה ראשונה שלי מהתינוקות. הלב שלי נקרע קצת ואני חוששת לג'וני שיצטרך להתמודד עם החסך של הקטן. אבל ככה זה קורה וזה כנראה בסדר. אמא והרחם נוסעים לכמה ימים לפגוש את האמא והרחם שלהם. אנחנו נחזור. תחזיקו אצבעות. קשה לי הפרידה הזאת. ותשתדלו שאני אצליח לא להעליב את אמא שלי יותר ממה שהיא רגילה להעלב ממני. ותנו כח לג'וני. ואם אתם נהנים אז תהנו מאוד. מכל הלב. ותשמרו לי על הילדים.

 

אני לא רוצה שתלוו אותי הלאה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/6/2008 00:16  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אקס ב-13/6/2008 08:45




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)