לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

but for me you would make an exception


ג'וני: הי
אקס: יאפ
אני ראשונה
ג'וני: יאללה
אקס: בוא נתייחס לשורה ההיא שכתבתי ולא רצית שאפרסם
ג'וני: אז את יודעת,
היה כאן חודש קשה **
עם הרבה כעסים לשני הצדדים
וכל כך אינטנסיבי שאני אפילו לא זוכר למה קמתי ככה
בעצם עכשיו נזכר
בגלל השיחה שלי אתמול עם ג'ני
היא אמרה בצדק מוחלט שההרס העצמי
אולי בא כדי לשחרר אותך ממני
ונזכרתי שהיא שאלה אותך איפשהו אם את באמת רוצה את הקשר הזה
ופתאום לא הייתי כל כך בטוח שכן
ובעצם הייתי די בטוח שבאותם ימים לא רצית את הקשר הזה
הרגשתי אתמול בלילה והבוקר
שכשאמרתי לך שאני רוצה להיפרד
זה היה מה שרצית
שבקלות מדי הורדת את הטבעת
שבקלות מדי הסכמת לפרידה
אקס: לא ככה קראתי את מה שהיא כתבה
היא אמרה שהרס עצמי זה חלק מבנייה
וזה משהו שאני מזדהה איתו
ג'וני: גם אני
אקס: למרות שלא לגמרי ברור לי כבר
למה הכוונה ב"הרס עצמי"
ולגבי הטבעת והקלות
כשאתה מציב איזה גבול
או בכלל גבולות
בגלל שזה נושא בפני עצמו אצלי
לא ברור לי האם אני צריכה לכבד אותו או לנסות לדחוק בו
כמו למשל השינה בחדרים נפרדים
האם תעיף אותי משם אם אני אכנס אליך בלילה?
אני לא יודעת.
אני מכבדת את הרצון שלך כמו שהוא מגיע
הטבעת היא סמל לזה שאתה רואה בי בת זוג שלך ולהפך
אם אתה אומר לי להסיר אותה אני מסירה אותה
הרי על היחסים עצמם כמהות אני לא מוותרת בקלות
ג'וני: לא זאת היתה התחושה שלי
אקס: אבל עובדה
ג'וני: נכון, ובכל זאת, ממה שאני זוכר
בתקופה שעזבתי את [אשתי הקודמת] מה שרציתי היה את הקשר החדש
אקס: מה הקשר? אין לי שום קשר חדש שאני רוצה במקומך
ג'וני: נכון, אבל ידעת שאני משחרר אותך לדבר איתו כמה שאת רוצה
אקס: אבל קרה איכשהו ההפך, לא?
ג'וני: בהתחלה לא
אקס: תשמע, מה שאני שואלת זה איך אפשר לחיות
איך אתה ואני יכולים לחיות כשפעם בכמה ימים אתה קם מבואס לגמרי
וזה גם מיד כמובן זורק אותי לקרשים ואז מה קורה.
ג'וני: מה קורה? אני מזכיר לך שהיה לנו חודש מאד אינטסיבי,
ועוד שבוע מאוד אינטנסיבי
אקס: כשאתה קם ככה, כמו היום
וזאת כמובן זכותך הבלתי מעורערת
אני נהיית לא בטוחה שכל זה אפשרי בכלל
ואז אני שואלת את עצמי האם אני יכולה לסגת או האם אני יכולה לחיות עם זה ככה או האם זה יעבור?
ג'וני: מה זה לסגת?
אקס: להגיד לעצמי "טוב, טוב, הכל שטויות", "מה את קופצת?"
ולחזור ולנסות לשקם איזה קשר מקובל ואני לא חושבת שאני יכולה
ג'וני: אני לא חושב שזה שאני קם מבואס בבוקר אומר שצריך לסגת כל כך בקלות
אי אפשר להתעלם מזה שנפגעתי ממך מאוד בכמה וכמה מקרים
ואי אפשר לצפות כמו בשיר שאת בטח לא מכירה שזה לא ישאיר כתמים
מעצם זה שחשבתי על הנושאים שהיו בשיחה
על איך שהתנהגת מבחינתי בשבוע שעבר
קיבלתי שוב את התחושה שרצית לפרק את הקשר בינינו
כי בסך הכל ההרגשה שלי היתה,
כמו שאמרתי כבר
שאת עושה הכל כדי שאני אקום ואעזוב
אקס: הקשר בלתי פריק השאלה היא לגבי הזוגיות
ואני לא עושה הכל כדי שתקום ותעזוב
אבל תשמע אני קמתי עכשיו במצב רוח רע
ואני יודעת שאני עלולה להגיד דברים שאני אצטער עליהם
ואני רוצה לשאול אותך משהו
המממ טוב
לא בטוחה שאני רוצה
ג'וני: אני אוהב אותך
והרבה
את אהבת חיי
אקס: לא נורא :(
ג'וני: יש בעיות
אי אפשר שתבהלי כל כך בקלות ממצב רוח רע שלי ותסגרי בגלל זה
במקום לנסות לברר ולדבר אני חושב נדמה לי,
ואני מזמין אותך לראות את הזווית שלי
אקס: :)
ג'וני: בדיוק
אקס: תשמע קשה לי עם זה שיש לך כל כך הרבה טענות אלי
אני לא מרגישה שאני באה בטענות
בכלל איכשהו בקשרים אני לא כל כך באה בטענות נדמה לי
וקשה לי עם המחשבה שאנחנו הולכים לעשות משהו מורכב
שאתה תסתובב פגוע כל הזמן או מאשים
הרי אני אף פעם לעולם לא אצליח להתיישר לפי הקו המסורגל שלך
ג'וני: די
אקס: אני פשוט לא
ג'וני: תפסיקי זה לא הוגן
זכות חיבוק וירטואלית
אקס: :)
ג'וני: אין לי סרגל
אקס: זה לא נכון
ג'וני: ואני לא בא בטענות
אין לי סרגל
ביומיים האחרונים את באת בטענות
לא אני
ואם כבר אנחנו כאן, בסוף השיחה של האופוריה ממש הצעתי לך להתפשט ודחית אותי
אקס: די. לא קונה את זה
ג'וני: מה די?
לא הצעתי או שלא דחית?
אקס: זה היה התתפשטי הכי הומוריסטי ונטול כוונה ששמעתי
ג'וני: דווקא פתאום את רואה הומור איפה שיש מגמתיות?
אקס: תשמע
איך אתה מדמיין מצב שבו יש לנו פרטנרים מחוץ לזוגיות שלנו?
בוא נתחיל במצב הקל, נגיד שלך יש פרטנרית
ג'וני: ממממ
אקס: בדיוק
אני אגיד לך איך אני מדמיינת את זה
אתה מתקשר אלי בסיום העבודה ואומר לי בכיף! שאתה לא חוזר הביתה
ג'וני: כן
אקס: (זה בתנאי כמובן שלמחרת יש גן ואין איזה דברים דרמטיים אחרים שהחיים מכתיבים)
ואם אתה רוצה אתה מספר לי באותו מעמד מי ולמה ואיפה ואם לא אז לא
ולמחרת אתה חוזר הביתה (?)
ג'וני: אם היא ואני נספיק הכל
אקס: שמח וטוב לב
רוצה - מספר
לא רוצה - לא מספר
ג'וני: ואוהב אותך עוד יותר ממקודם
אקס: נכון :)
ג'וני: חייב לשכב איתך
אקס: LOL
ג'וני: לזיין אותך טוב טוב שתביני שאני אוהב אותך
אבל אני לא רואה את זה בדיוק ככה
כלומר, לא נראה לי שאני מצלצל אחרי העבודה בהתראה קטנטונת ובטח שלא בפעמים הראשונות
שהן היותר מורכבבות מבחינת שנינו
נראה לי יותר שאני אומר לך מראש, כמה ימים לפני,
שביום חמישי אני כנראה לא אחזור או שאני נוסע ל.... בית יהושע או משהו
אקס: אבל אם המשהו התפתח במסגרת העבודה
אם חברים שלך הולכים לשתות ואתה רוצה ללכת איתם
ג'וני: לא נראה לי רצוי בעבודה
אקס: טוב זאת שאלה אחרת
ג'וני: ואם הולכים לשתות אני יכול ללכת איתם ואם קורה משהו ספונטני אז מה טוב
אקס: ואם יש מלצרית נורא חמודה שבדיוק בשתיים מסיימת משמרת
ג'וני: צ'מעי, לא נראה לי שזה יקרה ככה
ולמרות שאולי איתי יהיה לך יותר קל, וחפיף שאפילו בפעם הראשונה זה יקרה ככה
לי זה יהיה יותר קשה אם זה יתחיל ככה במהיום לעכשיו על הפעם הראשונה שלך
אקס: אבל תשמע אם ביום שני אני אגיד לך שביום חמישי אני מתכננת לא לישון בבית אני חוששת שזה לא יקרה
ג'וני: תשמעי, מתוקה אני מוכן ללכת הרבה לקראתך
כי אני אוהב אותך ואותנו איכשהו נראה לי במשהו שהפעם הראשונה היא הרגישה,
מבחינתי
כך שאני חושב שאם ביום שני תגידי לי שביום חמישי
אנחנו קצת נדבר ואני אסתדר
במיוחד אם יהיה לי ברור, לפחות בפעם הראשונה
ותזכירי לי עשרים ושתיים פעם
שאני הדבר הכי מדהים שקרה לך בחיים שלך
אקס: וזה נכון אגב
ג'וני: אחרי זה בהמשך, אלוהים גדול הכל יכול להיות יותר קל בהמשך
אקס: בוא נעשה המון סימולציות
ג'וני: תשמעי באמת נראה לי שהחברה הזאת של יונת יכולה לעזור לנו עם דברים כאלה
וגם נראה לי שבכל מקרה
באיזשהו סוג של לא יודע מה
הגינות או חוכמה
כדאי שאני אלך ראשון וזה יקל על שנינו מאוד
אקס: כן אבל אנחנו אומרים את זה כבר איזה שלוש שנים. אני מאוד בעד
ג'וני: בערך שנתיים ושלושת רבעי מהשלוש שנים האלה לא דיברנו על זה ולא היה לנו זמן לזה
אקס: אז יש לך תוכנית פעולה או שאתה מעדיף שאני אפיק לך את זה? :)
ועוד משהו לגבי החברה של יונת
זה מצב קצת אחר
ג'וני: בגלל הקהילה התומכת בה היא חייתה?
אקס: לא רק
שם זה מצב שבו שני בני הזוג מבינים ורוצים מראש יחסים שלא מגבילים את המיניות שלהם.
זה כאילו בתחום השאיפות של שניהם
פה אני כופה עליך את זה
זה אחרת
ג'וני: בשבילך אהובתי אני מוכן לשכב גם עם נשים אחרות...
באמת
הקרבה עצומה מצדי
אקס: אז יאללה!
ג'וני: אבל אני מוכן.
רגע.
מצטער שאני צריך להגיד רגע ואולי אני לא צריך להגיד רגע אלא לעשות ישר
אבל אוי ואבוי ואוי ואבוי יש עוד כמה דברים שצריך לברר כמו השיחה הזאת למשל
וכמה דברים שבכל זאת נראים לי בעייתים ואני לא לגמרי מבין איך הם יסתדרו
למרות שאני מאמין שהם כן יסתדרו כמו למשל מה אנחנו עושים
את אומרת שאת לא רוצה רומן
אקס: מה שאני אומרת זה שאין אף אחד שמאיים או יאיים על מקומך
ג'וני: זה קצת ערפילי
אקס: ולמרות הערפיליות זה ככה
ג'וני: ובכל זאת, תראי סארטר ודה בובואר במסגרת שלהם אפשר היה להתאהב ממש
היה לה סיפור עם איזה אמריקאי, סיפור שנמשך שנה
ומערכת היחסים שלהם לכאורה הכילה את זה
אקס: ג'וני זה מסוג הדברים שיצטרכו להפתר תוך כדי
לא נצליח הרי לשרטט את זה במדוייק לעולם מראש
אבל אני רוצה להגיד משהו נוסף
ג'וני: אבל את מבינה יש הבדל בין סטוץ לבין מערכת אפילו קטנה וזמנית
אקס: כלומר אתה אומר אני מוכן אבל רק סקס חד פעמי
זאת הכרזה בעייתית בעיניי
ג'וני: או אפילו רב פעמי אבל קשר רגשי הוא דבר שאפילו יותר קשה לי להכיל
כזה אני
אקס: אלו שטחים כל כך אפורים שממש קשה להתייחס אליהם
ג'וני: לא כל כך
אקס: לא כל שכן לתכנן מראש
ג'וני: מה כאן אפור?
אקס: מתי זה רגשי ומתי לא
הרי ג'וני אתה, עם כל הכבוד, הרבה יותר אשה ממני
ג'וני: כן?
אקס: אתה לא תכנס עם בחורה למיטה רק כי יש לה מותן צרה
היא צריכה להיות חכמה ומצחיקה וכל מיני דברים ובעיקר חמודה
ג'וני: ואפילו אני צריך לאהוב אותה באיזשהו אופן
אקס: בדיוק
ג'וני: אבל לא באופן שמאיים עלייך
אקס: נכון. תחומים אפורים
זה מה שניסיתי להגיד
ג'וני: אבל אני לא ארשה לעצמי להעמיד מישהי,
חמודה ככל שתהיה לפני הקשר שלך ושלי
אקס: גם אני לא
ג'וני: יש לי הטחה
לוותר?
אקס: ברור
ג'וני: ויתרתי
אקס: התכוונתי ברור שיש לך הטחה
לא לוותר
אבל לעדן מאוד מאוד מאוד
ג'וני: את מרגיזה אותי עכשיו עם זה ומושכת אותנו לאחור
אקס: למה?
ג'וני: כי "אתה כל הזמן מטיח בי דברים.... "
"ובא אלי בטענות "
מה אמרת בשיחה ההיא
"תזהר עם מה שאתה אומר לי
כי אתה מחזק את מה שאתה לא רוצה לחזק"
וזה פועל לשני הכיוונים
לא רק את אלי
אלא גם באמירה את מחזקת את התפיסה הזאת שלך
או קיי זונה?
אקס: זונה!
ג'וני: את שומעת מה אני אומר?
אקס: נדמה לי שכן. אני לא?
ג'וני: היתה לי הטחה שהסכמתי לוותר עליה אבל היא קשורה לעניין
והיא שוב שיחה אחרת למרות שהיא שייכת כאן
אבל היא תיקח אותנו אחורה
אני מחפש את הניסוח העדין והמקוצר
אקס: נשמע מבטיח
ג'וני: בעניין המהותי של לדבר איתו באותו יום שישי
כשהיינו בכזה כסאח
הרגשתי שאת שמה אותי בצד
ובכלל מה שזרק אותי אחר הצהריים בים
היה קשור מאוד לעניין הזה
אחרי שהבנתי את נקודת המבט שלך
הרי בכל מקרה אמרתי שאני הולך לשעה
והלכתי להרבה יותר משעה
בהחלטה שלך להתכתב איתו איכשהו ידעת שמתישהו אני אחזור ותצטרכי לקפל מהר
כלומר, בעצם ההחלטה לכתוב לו
שמת את עצמך מראש במצב שבו תעמדי מולי ותגידי לי
או שלא תגידי לי
שהיית איתו במייל
וזה בתחום האפור של העדפה רגשית
אקס: זאת היתה טעות לכתוב לו באותו מעמד
ג'וני: אני שומע
אקס: למרות שזה לא בהכרח היה מעמיד אותי במצב כזה כמו שאתה מתאר
אבל ככה קרה ועם מציאות לא מתווכחים
ג'וני: אני מקבל
אקס: מקבלת את זה שאתה צודק
ג'וני: בהכל?
סתם
אקס: מראש
תשמע, אני רוצה רגע להתייחס להצעה של ח'
דונט אסק דונט טל
ג'וני: בכלל על מתי יוצאים או על מה היה?
אקס: רגע מה שיפה בזה זה שזה משאיר הרבה חופש לספר ולשתף במה שרוצים
שאפשר לבחור ושזאת תהיה בחירה מתוך רצון וחופש ולא מתוך דברים אחרים
ואז זאת גם בהכרח תהיה אמת כנאמר אמת=חופש ולהפך
ג'וני: אז את מדברת על מה היה לא על מתי היה
כי אי אפשר לתאם אי חזרה בלילה כלומר אי אפשר לא להודיע
אקס: צריך להיות מתואמים
ג'וני: אבל את אומרת שכל מה שקורה שם,
אחרי התיאום הוא בזכותו של האדם לספר או לא לספר אני יכול לחשוב על זה בחיוב
כשהוא כתב את זה חשבתי שהוא מתכוון למשהו אחר, יותר הסתרתי
אקס: הוא מתכוון לזה לדעתי שאפשר להזדיין עם מישהו ולחזור בלילה הביתה
לא חייבים להשאר לישון אבל זה משהו אחר
ג'וני: לא מבין, שאני אפילו לא אדע שזה קרה?
אקס: אפשר להזדיין עם מישהו בלי שזה יצריך סוללת תיאומים זה מה שהוא התכוון לדעתי
ג'וני: על פניו נראה לי בעייתי כי אז אפשר כל הזמן לחשוד
וזה לא כל כך מתאים לי לפחות לא בהתחלה
נראה לי יוצר יותר בעיות מאשר פותר לפחות בהתחלה
עד שנתרגל
אבל אני אחשוב על זה
חשבתי על זה
לא נראה לי
אבל אני מוכן לחשוב על זה עוד
אקס: אז איך לדעתך נגרום לך להיות עם מישהי?
ג'וני: קודם כל נמצוץ לי הרבה כדי שאני אתחמם
אקס: LOL
ג'וני: תראי זה לא עד כדי כך מסובך לגרום לי להיות עם מישהי
אקס: בוא נקבע תאריך יעד :)
אני מאמינה גדולה בדד ליינים
ג'וני: באופן מצחיק הדבר הראשון שעולה במוחי זה השלושה שבועות המיתולוגים
כי בכל זאת נראה לי שאנחנו צריכים להתחיל לייצר את הקרבה שלנו מחדש
ואת האמון שלנו
האמון
האמון הבסיסי שמבחינתי עוד לא שוקם
נגיד שלושה שבועות מעכשיו
יש כמה בירורים שצריך לעשות ובעיקר, כמו שניסיתי להגיד שמונים פעם כבר
העגלה שלנו חורקת מכל מיני כיוונים
גם בינינו
וגם בהתנהלות שלנו כמשק בית וכמחנכים לדעתי
ואם לא יהיה לנו את הבסיס הזה
את העגלה הזאת עם כל הגלגלים
כל המבנה יהיה הרבה פחות יציב ועלול לקרוס ברוח הראשונה
אקס: ג'וני, לעולם לא הכל יהיה זורם חלק
הבית מתוקתק
והילדים מקבלים את כל כל כל מה שמגיע להם מתוקף היותם ילדים
זה לעולם לא יקרה
ג'וני: אין לי תחושה שאנחנו שולטים בחיים שלנו לפחות לא כמו שהיינו יכולים
אני מרגיש שזה מאוד חשוב ושאם בתוך החיים הכאוטים הלא מובנים שלנו כמו שהם עכשיו
לעיתים תכופות
אקס: אבל כאוטיות זה חלק מההגדרה של חיים
ג'וני: הכאוטיות שלנו מוגזמת
אנחנו רוצים לבנות את הקומה הגבוהה לפני שבונים את הבסיס
אקס: תשמע,
זה בסיס מבחינתי. המיניות שלי היא בבסיס היא לא בקומה גבוהה
ג'וני: נכון, אבל ביחסים שלנו זאת קומה גבוהה
ואם אנחנו רוצים לעשות את זה ולשמור על היחסים
אנחנו צריכים גם להקדיש תשומת לב לעניינים האלה
להיות יותר מכוונים בשאר התחומים
כדי שהבסיס יהיה יותר מוצק
זה לא עד כדי כך מסובך
אבל סתם לדוגמה אם אנחנו לא יודעים כמה מכניסים כסף וכמה מוציאים כסף
ונכנסים שוב לסחרחרה כלכלית ולמחסור
המערכת פחות יכולה להחזיק. זאת עובדה כזאת.
אקס: אז אתה אומר בואי נחכה שנתייצב כלכלית
ג'וני: בכלל לא
כל זה יכול לקרות תוך שלושה שבועות
לא ההתאוששות הכלכלית
אלא התכנון הכלכלי
אקס: השיחה הזאת מדכאת
ג'וני: ההתייחסות המשותפת לדברים שאנחנו בדרך כלל מזניחים
למה מדכאת? להיפך באמת להיפך
אקס: כי אתה מעלה כל כך הרבה סייגים ואבלים
ג'וני: אנחנו נשתמש בפתיחה המתקרבת בתור מנוף
אקס: ואני מרגישה שאני מכניסה אותך למשהו
שאתה לא בהכרח יכול לעמוד בו מבחינה רגשית ואני לא רוצה. פשוט לא רוצה.
ג'וני: בכלל לא מעלה סייגים
את לא בכיוון מתוקה
אני אומר לך שאני אוהב אותך מספיק
כדי לעשות סקס נפלא ומדהים אפילו עם מישהי אחרת
אבל אני אומר שנפסיק להיות מוארים מדי מכדי להתייחס למציאות החומרית, הכלכלית
ולהבניה מסוימת של הזמן שאנחנו מעבירים עם הילדים שלנו
אקס: אני לרגע לא מפסיקה להתייחס לדברים האלה אפילו לא לרגע
וכל ניסיון לצייר את זה ככה בשעה שאני עובדת בשתי עבודות ונמצאת בסך הכל די הרבה מעל הממוצע עם הילדים
ג'וני: אני לא מצייר את זה ככה
ולא אמרתי "את" אמרתי "אנחנו"
מבחינתי זה אופטימי שנתחיל לשנות חלק מההרגלים שלנו
ושנוכל להשתמש בגזר המתקרב
אקס: אני אשתדל להאחז באופטימיות הזאת
ג'וני: כדי למצוא כוח לתכנן איך עושים את זה
את זוכרת שכשאבא שלי היה כאן ישר אחרי שעברנו
ואמר שרואים שאנחנו בשליטה על מה שקורה בבית?
כרגע אין לי את התחושה הזאת. אני מרגיש שאנחנו נסחפים,
מאלתרים מעבירים עם הילדים עוד יום ועוד יום
אקס: אבל כי זה אנחנו
אנחנו לא אנשים מובֲנים עם זמן מובנה
ג'וני: כמעט לגמרי אבל אנחנו יכולים להשתפר בדבר הזה
ולמעשה אנחנו חייבים להשתפר בדבר הזה
אחרת נמצא את עצמנו בבעיות נוספות
אקס: בעיות זה לא מה שחסר כרגע
ג'וני: זאת כן שיחה מאוד מאוד אופטימית
אקס: אני אשתדל לראות את זה ככה למרות שמאוד קשה לי
הלוואי והיית יכול לגשת לכל זה בהרבה יותר שמחה ופחות חששות.
אבל ככה אתה. ואני אוהבת אותך
ג'וני: אין לך מושג על מה את מדברת עכשיו את משליכה עלי דברים
עשיתי את השינוי התודעתי שביקשת כבר מזמן
הבעיה בחודש האחרון היתה שהרגשתי שאני מאבד את הפוקוס הרגשי שלך
כמו שאיכשהו הוכח באותו יום שישי
זאת היתה הבעיה
את לא מבינה?
אקס: אולי. אני מתוסכלת.
ג'וני: זאת היתה הבעיה ברגע שאישרתי לך (שונאת שונאת שונאת) לדבר איתו באימייל
כבר עשיתי את השינוי כבר הסכמתי לו
את לא מבינה את זה?
אחרי הפוסט בעיר מקלט, זאת ההחלטה שקיבלתי
אקס: כל כך הרבה פעמים לקחת מאז בחזרה את האישור הזה
ג'וני: זונה מפגרת תשתקי ותחשבי מה את אומרת
לא לקחתי את האישור הזה חזרה
ובטח שלא כל כך הרבה פעמים
אקס: אמרת שאם הייתי קשובה מספיק הייתי מבינה שאין פה אישור אמיתי
ג'וני: היה שם טון כזה מגעיל במה שאמרת ובכוונה
וואו אני מתרגז עלייך באמת בלי להתרגז עלייך באמת
זאת היתה הבעיה שלי בחודש האחרון
וזאת עדיין בעיה שצריך להסתכל עליה בשלושה שבועות
לפני שקופצים למים המתוקים והכחולים והנעימים
אני אומר כן כן כן נלך על זה יהיה לך סקס עם גברים אחרים אם את רוצה
ועם מיליון נשים
אבל כל זה אמור להיעשות, כמו שאמרת כשהיה לי קשה,
בלי שאני ארגיש שלוקחים ממני משהו ובלי שאני ארגיש פגוע
אני מוכן לא להרגיש פגוע אני אומר לך את זה צלול וברור
אבל העגלה שלנו חייבת להיות יציבה או בכיוון של יציבות אחרת לא נחזיק מעמד
בתוך כאוטיות הכל נהיה כאוטי
אקס: לא טוב לי. זה מה שאני אומרת.
ג'וני: למה לא טוב לך?
אקס: קשה לי למקד
ג'וני: בגוף ?
אקס: לא, לא בגוף. ברגע שאתה קם מבואס וכל היום אתה מבואס זה לא "מחלחל אלי" זה שוטף אותי ומציף
ג'וני: למה עכשיו את הולכת אחורה? לזה? אני לא מבואס עכשיו
אקס: כי זה דומיננטי בהרגשה שלי.
רק כשקמתי עכשיו בלילה היית מבסוט כי כתבת פוסט טוב
ג'וני: את חושבת?
לא, לא. בדיחה.
אקס: אבל אני קמתי עם שיירים מכל היום הזה
ג'וני: גם אני עד שכתבתי הייתי מבואס מאוד
אבל זאת גם אחריות שלי לצאת מהבאסה
ויש לי בירורנים לעשות
אבל השיחה הזאת הולכת קדימה לא אחורה
גם את האחורה עוד צריך לברר כמו שאמרתי
אי אפשר לעשות צעדים כאלה בלי שיחות בירור כדי שכולנו נהיה שמחים ונזיין כמו שפנים
טוב, כמו שפנים מתורבתים
אולי כמו שפן אחד
אקס: לא יודעת אם אי אפשר בלי, אבל יודעת שאתה צריך את זה
ג'וני: את אולי יכולה אני לא יכול
פעם היה לך חוק כזה המחמיר קובע זוכרת?
אקס: כן
ג'וני: די זה כל כך מוזר לי
שאת מקבלת את מה שאת רוצה
ופתאום את חוזרת אחורה לבאסה של היום
אקס: אני לא חוזרת אחורה. זה הרגע שלי.
ג'וני: את כן חוזרת אחורה
אקס: קשה לי
אחרי יום שלם שהיה קשה
קמתי וקשה לי מה אחורה בזה?
ג'וני: כי את לא נמצאת כאן במקום הטוב שכל כך רצית שנהיה בו
אבל בסדר בואי נחזור ליום הזה ונדבר בו
כשאני מבואס את מיד רואה את זה כהאשמה כלפייך
אקס: גם. אבל זה לא קשור
קשה לי כשאתה מבואס בכל מקרה.
זה שלי
ג'וני: אז תחבקי אותי תגידי לי שאת אוהבת אותי
אקס: חיבקתי אמרתי
ג'וני: תשאלי אותי מה מטריד אותי דברי איתי
הייתי מבואס בבוקר כשקמנו, נכון
אבל אחרי זה זה התבהר ורק בים נפלתי שוב
אקס: רק עכשיו כשהתעוררתי נראית מעוּדד
ג'וני: לא נכון כשקראת לי את המייל ששלחת לקוזני לא הייתי מבואס
וכשעבדת אחר הצהריים לא הייתי מבואס
בים נפל עלי כובד
אקס: נכון
ג'וני: והאמת עוד יותר אחרי שהלכת לישון
אבל מצאתי לעצמי פיתרון
כי פאק אם אני אהיה תלוי רק בך במצב רוח שלי היום יומי
בגדול ,בתקופתיות, בחיים אני כן תלוי גם במצב רוח שלך
כי אם לא טוב לך באמת
לא טוב לי. זאת לא סיסמה
את הסיפור שלי
אקס: אבל בימים כאלה אני ממש לא בטוחה שהזוגיות שלנו יכולה להכיל את זה
ג'וני: אולי היא לא ואז נגלה
אבל עובדה שהיום בסופו של דבר מכיוון שנהניתי לספר את הסיפור הכואב של האקסית ההיא
משהו בי נרגע
אבל עכשיו את שוב מעוררת בי פחד שלמרות שכאילו השיחה הזאת כל כך אופטימית
את לא מרוצה כי אולי את בכל זאת מקווה
אקס: לא קשור למרוצה
ג'וני: אולי את בכל זאת מאוכזבת מזה שאנחנו לא נפרדים
אקס: זה בולשיט
ג'וני: טוב מאוד
אקס: אבל אני שמחה שאתה אומר שאנחנו לא נפרדים
ג'וני: יפה אמרת
כל עוד טוב לנו ביחד בעליות וירידות מסוימות
אקס: LOL
ג'וני: לא ניפרד.
יפסיק להיות טוב- ניפרד.
ואז יהיה עוד יותר גרוע
ואז נחזור וננסה
ואם לא יצליח שוב נלך לאיריס
אקס: מאז טל
ג'וני: כן?
אקס: (השם יקום דמי) אמרתי לעצמי שאני נפרדת וחוזרת רק פעם אחת
לא בנויה לחיים כאלה
ג'וני: but for me you would make an exception
אקס: נכון
ג'וני: שזה ציטוט משיר של לאונרד
אקס: :) אני יודעת, דביל
ג'וני: באמת? ממתי את מכירה לאונרד כהן?
אקס: יאללה יאללה
ג'וני: אין שם דיסטורשן
אקס: באמת בעיה
ג'וני: הוא לא עושה טראש מטאל
הוא רגיש וזה
אקס: הוא עוד ילמד
הוא גמיש
אני מאמינה בו
ג'וני: דינג?
אקס: דונג
ג'וני: אוהבאותך
אקס: מזל
ג'וני: נכון



** בדיוק היום אמרתי לג'וני שהחודש הזה עבר לדעתי תהליך של דמוניזציה, ושהיו בו גם הרבה רגעים יפים וקירבה.

השיחה הזאת התרחשה לפני 48 שעות, ומאתמול הטבעת חזרה לאצבע וג'וני חזר למיטה הכפולה ומכופלת שלנו. ועדיין הרבה דברים לא פתורים ומעוררי מתח. וכשמדברים הם קופצים ונושכים אותי באף.


נכתב על ידי , 16/7/2008 01:58  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עד שאכנע ב-31/7/2008 01:50




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)