לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

פוסטימנטלי


לפני שנה ילדתי.
זו פעילות מאוד נשית שיפה לעשות אותה ביום האישה.
לפני שנה בדיוק, שלוש וחצי שעות אחרי הלידה, ניגשתי לאחות בבית היולדות וביקשתי טפסים למלא בכדי ללכת הביתה. האחות הסתכלה עלי המומה וטענה שאין צ'אנס שאני משתחררת עכשיו, תוך זמן כל כך קצר לאחר הלידה.
ניסיתי להזכיר לה שלידה אינה פשע, תל השומר אינו נווה תירצה, והצבתי לה את האפשרות ההוגנת לתת לי למלא טפסים או לצפות איך אני לוקחת את התינוק שלי והולכת לכיוון הדלת.
חתמתי להם על הטפסים. חתמתי להם על עוד המוני טפסים ביחס לזה שאני לא מוכנה שיזריקו לתינוק ויטמין K כי אני מעדיפה לתת לו אותו דרך הפה. הם התווכחו איתי קשות בנושא למרות שעל הבקבוקון רשום "for oral use" לטענתם, הבקבוקון לא יודע על מה הוא מדבר. ויטמין K עוזר לדם להיקרש.
חתמתי להם גם על המוני טפסים על זה שאני מסרבת לחסן את התינוק נגד צהבת B, בה נדבקים דרך מזרק או בעת קיום יחסי מין. התינוק הבטיח לפי שעה להימנע מסמים קשים וזיונים, ואני האמנתי לו, כי בשלוש שעות הכרותינו הוא לא שיקר אפילו פעם אחת.

היום הוא בן שנה, חמדולילה.
זהו. נגמרה תקופת התינוקוּת בחיי. קצת חבל.













נכתב על ידי , 8/3/2007 14:01  
144 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת הסלע ב-13/4/2014 20:16
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)