לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיפרסיה, אהובתי


אז מה אם אני אדם אופטימי במהותי הרי בסוף תמיד אחזור אל זרועותיה של "דיפרסיה, אהובתי" ותודה ליהונתן גפן שהגה אותה ראשון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שרביט


קיבלתי שרביט ממקוקו המופלאה. כן אני יודעת הבלוג שלה פרטי אבל אני בכל זאת מלנקקת :)

 

עכשיו אני צריכה למצוא שלושה דברים שאתם לא יודעים עלי ממממ לא פשוט

 

טוב הראשון קל : אף פעם לא הייתי בחו"ל. הכי רחוק שהגעתי זה לטאבה בדרום ובחנוכה בצבא ביקרנו פעם את הבנים של הגרעין במוצב בלבנון. אז אם זה נחשב חו"ל אולי העובדה הזו לא הכי נכונה. אבל לטוס לחו"ל, לראות עולם, זה עוד לא הספקתי לעשות.

 

השני : אני מאמינה בקיומן של אנרגיות. שום דבר לא הולך לאיבוד והרבה דברים על טבעיים מאד הגיוניים בעיניי (יש הטוענים שאני מכשפה קטנה בעצמי). אנימאמינה שגם כשאנחנו כבר לא קיימים פיזית בעולם הזה, משהו מהאנרגיות שלנו נשאר כאן.

אני יכולה לנסות לפתח ולהסביר אבל רק אומר לכם דבר כזה - סיאנס לא תראו אותי עושה בחיים. עשיתי פעם אחת בחיים שלי, וזה הספיק לי לכל החיים. במיוחד כשבשלוש לפנות בוקר התעוררתי פתאום התיישבתי במיטה ופתאום בבום ענק כל מה שהיה תלוי על הקירות שלי נפל לרצפה. כולל מראה (שלא נסדקה אפילו), פוסטרים שהתגלגלו לרצפה, וכל מיני בדים שהיו תלויים על הקירות במסמרים. עכשיו תארו לעצמכם חורף ליד הר מירון, קור אימים בחוץ ואני בלי לחשוב פעמיים קפצתי מהפוך עם התחתונים והחולצה הדקה שלבשתי (בחדר היה ממש חם) ורצתי החוצה בצרחות שאני לשם לא נכנסת יותר בחיים.

בקיצור לא מתעסקת יותר עם האנרגיות הקוסמיות של העולם הזה. פאדיחה אחת זה מספיק לכל החיים.

 

השלישי : אני לא אוהבת גבינות הגבינות היחידות שאני מסוגלת לאכול הן על פיצה בבורקס או לעיתים רחוקות בפשטידות. אני מתעבת אבוקדו (טראומה מסייעת מחליפה בתת חובה). אלו המאכלים שנראה לי שעליהם לא אתגבר אף פעם. גם דגים פעם לא אהבתי היום אני ממש אוהבת. אני טועמת, מהכל (את זה כן למדתי לעשות במיוחד אחרי הבישולים המשובחים של אחי) אבל גבינות ואבוקדו נחתם גורלם.

 

אה כן והנה עוד אחדיש לי זיכרון צילומי מעולה. לפעמים זה מצוין, לפעמים זה רע. אבל זה קיים.

 

למי אני מעבירה את השרביט ? וואללה מי עוד לא קיבל אותו?

 

טוב השרביט הראשון הולך לאמל"שית אומנם פיזית רחוקה, אבל מתגעגת אליך

השרביט השני הולך אל אזמרלדה איך אפשר לא להעביר למישהיזנולדה בדיוק באותו תאריך כמוני. כל אחת מאיתנו על קצה אחר של אמונה של חיים ובכל זאת אני מוצאת כל כך הרבה נקודות משיקות

והשרביט השלישי הולך אל שצ"ה שפשוט נראה לי שעדיין לא שורבטה

 

שרביט נעים לכולם :)

 

 

נכתב על ידי mamakorage , 14/10/2005 12:33  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  mamakorage

בת: 57

תמונה




22,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamakorage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamakorage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)