לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום לכם זה היומן שלי. פה אני כותבת על עצמי ומה שעל ליבי. פה תגלו את החלק הסודי של החיים שלי. חלק מהדברים לא גיליתי לאיש. מקווה שתהנו....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2007

עדכון(?)


האמת שכבר המון זמן

לא כתבתי פה... ואם להודות באמת, גם לא היה

לי הרבה מה לכתוב פה.

 

אז עדכון? אמ...

 

האמת שאין הרבה, נדמה לי שהעדכון הכי חשוב

זה שהיה לי מבחן ראשון (באונ') והיה בסדר.

 

אני בעיקר שמחה שסיימתי איתו:-P

זה בהחלט הקל.

 

וחוץ מזה, לא קורה כלום. שזה מפתיע, כם אם לא כתבתי הרבה זמן

בטח היה צפוי שיקרה המון בזמן הזה, אבל לא.

 

אם להודות באמת, לא כתבתי פה הרבה וגם לא לעצמי.

הייתה תקופה שכתבתי לעצמי המון. ובתקופה האחרונה, כאילו כלום.

ריק. נגמרו המילים.

 

אני מאמינה שאיפשהו יש המון דברים

שהייתי רוצה לכתוב עליהם. מצד שני, כמו שכבר כתבתי

פה כמה פעמים... הבלוג הזה קיים המון זמן ועדיין לא מרגיש לי בטוח לכתוב פה.

זה אמור להיות בלוג אישי.. ולא מרגיש לי ככה.

 

ואולי זה הפחד מהחשיפה הזה שחוסם אותי, שמגביל אותי.

הייתי רוצה שזה יהיה כזה פשוט לא לפחד מזה, להאמין שהבלוג הזה

זה המקום שלי, הפרטי שלי לכתוב.

שאומנם אנשים שאני לא מכירה (אמ... נדמה לי לפחות) קוראים פה...

אבל למרות זה אני עדיין יכולה לכתוב פה.

 

אבל זה לא קורה. ואם הייתה לי תשובה ל- למה זה לא קורה

אני מניחה שכבר ממזמן הייתי כותבת פה המון.

 

וזהו.

 

נכתב על ידי , 10/7/2007 19:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnoopyS*GirL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SnoopyS*GirL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)