לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

המעיל הירוק מן החלומות...


 

אתמול בבוקר, שעבורי זה עדיין נחשב היום בבוקר - אבל לא נתעסק בקטנות - קמתי עם ידיעה (כנראה בגלל החורף שהשתולל בחוץ מהלילה)  שאני צריכה, שאני רוצה מעיל צמר קצר, בצבע ירוק.

או כתום.

אבל עדיף , ירוק.

בצהריים, לאחר שמילאתי את משימתי לשביעות רצוני הלכתי לשוטט מעט בקניון הקרוב לעבודתי ובין לבין, הצצתי לראות האם המעילון מהחלומות מחכה לי שם.

והוא חיכה.

ועוד איך חיכה.

קצר, נשי, צמוד, צמרי.

וירוק.

בהיר וזוהר.

רק המחיר שלו לא היה כל כך זוהר.

והחלטתי להתאפק.

התאפקות היא אלוהית , הזכרתי לעצמי, עוד חודש מכירת סוף עונה, תקני אותו בחצי המחיר.

 

בערב,  לפני הסרט ועל כוס קפה ב"ארומה", התגאתי בפני הנשיימה על היכולת שבי להתאפק עם החלומות...

בדרך לקולנוע ("המועמד ממנצ'וריה" עם דנזל וושינגטון. הסיפור מסופר קצת מסובך אבל די מותח, מריל סטריפ מעולה ודנזל...אוי דנזל...) עברנו ליד החנות, והוא עמד שם. מחכה לי.

נכנסנו.

מדדתי.

 

 

קניתי.

טוב, תמיד ידעתי שאני רכיכה חסרת חוט שידרה , חיננית אך ריקנית כמאמרה של דרלינג...

(וגם קיבלתי 20% הנחה והנשיימה שהדיחה אותי לדבר הקנייה קנתה חולצה ב 50% הנחה, כך שישנן גם נסיבות מקלות...)

 

(וכן, הפוסט מוקדש לך, קרציה )

נכתב על ידי , 24/11/2004 01:06  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-24/11/2004 23:21



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)