לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

ברוכים הבאים לתוכנית לעקרת הבית


זהו פוסט קו-פרודוקציה.
השאלות הן מהפוסט של דרלינג , התשובות שלי ניתנו כחלק מהתגובות אליו, והיא, באדיבותה הרבה (נשמה !!), אישרה לי להעלות אותן כפוסט אצלי, כשהרעיון בא מצידה של החתולה .
 
ולאלה שקוראים אותו בפעם השניה , ישנם דברים שבפעם השניה רק משתבחים...
 
אז הנה:
 
אילו מלאכות יד חביבות עליך?
המורה למלאכה עדיין לא התאוששה מהמפית הקטנה שעשיתי מחוטי ראפיה צבועניים בכיתה ו’.

האם את תופרת בעצמך את בגדיך? את בגדי ילדיך?
כפתור. כפתור אני לא יודעת לתפור...ואתם רוצים גרדרובה שלמה...?

כמה שעות ביום את עוסקת בעבודות בית?
הא? ~צלמית מקמטת מצחה בחוזקה~

היוצאת את לביקורים בתיאטרון, לקולנוע, לקונצרט, להרצאה?
זה כן! וכמה שיותר אם אפשר. אישה תרבותית אנוכי!

האם את מאכילה את ילדיך?
לא. הם והחתול אוכלים באופן עצמאי, תודה לאל.

האם את מצווה עליהם או מייעצת?
אני מייעצת להם בציווי ידידותי כיאה לדיקטטורה נאורה.

האם את מתעניינת בספרי הקריאה שלהם? האם את מכוונת את קריאתם?
ספרי קריאה? מה זה? ובכל מקרה, אני לא מוכנה שיקראו זבל כמו החמישיות, השביעיות והשמיניות הסודיות למינהן (בכל אופן, רק לאחר שאני אסיים אותן!)

האם הילדים מתרחצים יום יום לפני לכתם לישון?
א. הצעיר נשבע, שבפעם הבאה שאבדוק האם התרחץ מאחורי אוזניו הוא נוטל את מטלטליו ועוזב את הבית.

האם את מתמצאת בטיפול בחולים, בעזרה ראשונה?
בהחלט, וודאי! אני רק מתעלפת כשאני רואה דם.

האם את שמחה לקבל אורחים?
וודאי, בתנאי כמובן שהם מביאים איתם את כיבוד, מנקים אחרי שאכלו, זוכרים שהם אורחים ומתחפפים לפני שאני מרימה את השלט "אין לכם בית???" וכמובן מביאים מתנה שווה למארחת המושלמת.

הילדים עוזרים לך בעבודות הבית? ברצון?
עם אקדח טעון צמוד לרקה כל אחד עוזר ברצון. רב מאוד אפילו.

הבעל עוזר בעבודות הבית?
ראו את תשובתי למעלה.

את נעזרת במכשירים בעבודת הבית, ואילו הם?
אני מבקשת!! יש שאלות שעדיף שלא אענה עליהם, בכל זאת, נפשות טהורות וזכות עשויות להגיע לכאן בטעות...
 
האם את מנהלת את משק הבית לפי תקציב?
אני משתדלת. רק לא מבינה מדוע תקציב הבטחון של מדינת ישראל נגמר לי באמצע החודש.

העושה את עבודה ציבורית כלשהי?
מהסוג של מוניקה לווינסקי (סתאאם, סתאאם, לא באמת...)

הקוראת את עיתון? ספרים? מהו הספר שאת קוראת עכשיו?
אני מתעמקת ב"גמד" (חוברות אעלק פורנו ישראלי מהתקופה שלפני האינטרנט). סטאלג 36 הוא להיט אצלי.

היש לך תחביב(הובי) כלשהו?
אני מבקשת! שוב. ישנם דברים שאני לא יכולה לפרט כאן...
 
מי מסדר מיטותיהם, צעצועיהם, ספריהם?
העוזרת. תודה לאל.

האם את מכירה את חבריהם של ילדיך?
זה קצת קשה בהתייחס לעובדה שאנחנו נזרקים מהבית כשהם באים אליו.

מי עורך את השולחן? מי מדיח את הכלים?
אנחנו משתמשים בשיטת מספר המוות.

האם את מכינה שימורים?
כן, בצינצנות פורמלין.

האם המצאת שיטה כלשהי להקל את עבודת הבית?
בהחלט. להביא עוזרת. אני שוקלת לרשום על זה פטנט.

האם ילדיך מנומסים, חברותיים, ממושמעים, עצמאיים?
אם זריקת ביצים, יחד עם חבריהם, מקומה 12 למטה זה דוגמא לעצמאות וחברתיות, אז לפחות על חצי מהשאלה יש לי תשובה חיובית.

האם את מרכזת קניותיך? (בשוק? בצרכניה? בחנות פרטית?)
על האינטרנט לא שמעתם? יא מפגרים...

האם את מקשטת את הבית בתמונות, בחפצי נוי, בפרחים?
מיטב תמונות חברי להקות רוק כבד, פאנק וכו’ מעטרים את קירות הבית. פרחי משי באגרטלים נלעסים במרץ על ידי החתול.

אילו מלאכות יד חביבות עליך?
שאלתם כבר על תחביב. עניתי. זה מלאכת יד, לא?
 
האם כל כלי וחפץ בביתך מקום קבוע לו?
בהחלט. למרות שאני לא מבינה מדוע המקום הקבוע שלהם הוא בין הרגליים שלי (ולא , אין הכוונה ל"תרתי משמע" יא ראשים כחולים שכמותכם!).

האם את מקפידה על לבוש נאה לך ולבני ביתך?
ילדי משתדלים ללכת במיטב מחלצותיהם הקרועות לתפארת.

האם את משתדלת לקנות מתוצרת הארץ?
אם המוצר נמצא בחנות ישראלית זה כבר מספיק. ולא משנה שכתוב עליו: made in china.

האם את מענישה אותם (את הילדים(, או מספרת לאבא?
אצלנו זה הפוך. מאיימים לספר לאמא. לרוב זה מספיק.

האם את יוצאת לחופשה שנתית מחוץ לכתלי הבית?
חופשה יומית. כל יום בין השעות 8 - 5.

ו ל ס י כ ו ם:
היש לך עצות טובות לחיסכון בעבודה לעקרת הבית הצעירה: בכביסה, גיהוץ, תפירה, בישול, אפיה, טיפול בילדים וכו’?
כן. תביאי עוזרת. ויפה שעה אחת קודם.

האוהבת את את עבודת הבית והשמחה את להיות עקרת בית?
האמת, אין לי מושג, אבל אין ספק שנהניתי מאוד לענות על השאלון הזה...

נכתב על ידי , 24/11/2004 13:46  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-28/11/2004 15:02



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)