לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

פריס, פריס


 

 

אני כל כך אנגלופילית עד כי חברי כבר צוחקים ממני.

זה לא רק לונדון, שהיא סוג של בית בתחושה,

אלא כל מה ששייך למכלול שנקרא ,

אנגליה.

 

לפני 10 שנים הייתי בפאריז בפעם הראשונה.

במפתיע, אני לא זוכרת כמעט כלום.

רק מין סוג של עייפות, רצון ללכת משם, והשוואה בלתי פוסקת  עם היריבה מעבר לתעלה.

 

הייתי אז אדם שונה, הייתי אז בסטייט אוף מיינד שונה בתכלית.

 

מאז עברו הרבה מים בסיין ולפני כמה שנים קניתי דיסק  ובו היה השיר הזה:

 

 

 

http://www.youtube.com/v/8GXAU4XFKk4&hl

 

משהו במוסיקה ובמילים  (אין פריסאי יותר מקתרין דנב...) פתאום העלו דמעות בעיני ואז, ידעתי שנפתחה הדרך בפני לאהוב את היריבה המרה, פאריס, בלי לפגוע כהוא זה באנגלופיליות שבי.

 

אני נוסעת לפאריס השנה וממקום אחר לגמרי , כאילו לא הייתי שם מעולם רוצה לראות ולספוג כמה שיותר.

 

אבל לפני פאריס עוד יהיה היום הארוך ביותר...

 

(ובלי העזרה של צמח לא הייתם זוכים לשמוע קצה קצהו של שיר מקסים זה).

 

********************************

 

ועוד טעימות פאריסיות אפשר לשמוע כאן:

 

[

 

http://www.youtube.com/v/kXVnjm-jrXc&hl=

 

וכאן:

 

[

 

 

http://www.youtube.com/v/iJuW2GKlZLQ&hl

 

תהנו.

 

עוד שלושה ימים.

 

נכתב על ידי , 17/8/2008 08:53   בקטגוריות פרומו  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-18/8/2008 13:52



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)