לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

אז?


 

מה?

אז מה?

כלום.

מין כלום כזה.

מין שקט.

חוסר רצון/יכולת לעשות משהו ספציפי

או

בכלל.

אז,

שקט.

שקט.

בלי תזוזה.

כמעט בלי נשימה.

רגעים שבין

חול

לשבת.

 

שבת שלום חברים יקרים מפה שאיבדה כנראה היום כמה ברגים...

 

(באופן יוצא מין הכלל אצלי, לא עניתי לתגובות מהפוסט הקודם כי לקחתי את המילים שלכם אלי ואימצתי אותן אל ליבי בתודה).

נכתב על ידי , 29/1/2010 16:27   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-5/2/2010 13:58
 



מין שבוע כזה


 

שמתחיל בהודעה קשה על הבוקר

ואחר כך תחושת אובדן שלי  שמתחברת לאובדן שלה,

ולכאב.

והצורך לנחם ולדעת שכרגע אין מה ואיך

אבל הזמן,

הו

הזמן,

שיש לו את הדרך העדינה שלו לערסל את המתגעגעים

לתוכו ולתת להם  קצת

מזור

ונחמה.

 

אבל עכשיו, זה הכאב ותחושת חוסר האונים הזאת ואי ההבנה

 איך זה שהוא יכול לא להיות בכלל,

הרי ההורים שלנו יהיו כאן לתמיד, לא כן?

לא.

 

ואחר כך באו הגשמים והקור והרוחות

והכל השתבץ לו בצורה מסודרת כל כך בשבוע

שהיו בו הרבה

אפור,

וכאב

ודמעות.

וגעגועים.

הכי הרבה,

געגועים...

 

שבת שלום חברים יקרים, חבקו את הקרובים לכם, כי לפעמים הכל כל כך פריך ושביר...

נכתב על ידי , 22/1/2010 16:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-25/1/2010 21:33
 



זה קורה לי בכל פעם מחדש


 

יש לי ארוע ששונה מסדר היום הקבוע שלי

והתחושה היא שיש לי את כל הזמן שבעולם לעשות את הדברים

כל דבר שהוא, לאט ובנחת.

 

ואז אני מורחת.

מורחת.

מורחת.

מורחת.

את

הזמן.

מ

ו

ר

ח

ת.

את הזמן.

 

ופתאום!

הצילו!

עוד 10 דקות אני צריכה להיות במכונית בדרכי ל"שם",

ואז,

כרוח סערה אני עוברת בבית ועושה את כל הדברים שלפני כן

מרחתי

איתם

את הזמן,

וחסרת נשימה יוצאת מהדלת

ומצליחה, פחות או יותר,

לעמוד

בזמן.

 

כמו עכשיו.

 

שבת שלום חברים יקרים, בנחת או במהירות האור...

נכתב על ידי , 15/1/2010 11:26  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-23/1/2010 20:01
 



שש בבוקר, שעה טובה


 

קודם כל , רדיו.

רשת ב'.

הארדקור של החדשות.

שומעת בעיניים עצומות עדיין, אוזן אחת קשובה.

שש וחצי, קיצור החדשות.

אין ברירה, צריך לקום.

עכשיו , עכשיו אני צריכה שקט.

יורדת למטה.

החתולים במצב צבירה כזה או אחר.

שקט. לא לדבר איתי.

ששששש

דפי בוקר.

שלושה עמודים,

כתיבה אסוציאטיבית עד כמה שאפשר.

בין לבין, בוהה בכלום ושוב חוזרת לכתיבה.

עכשיו קפה ואוכל.

ועיתון הבוקר.

והיומן של גלי צה"ל.

שוב אקטואליה, שוב הארדקור.

יושבת ליד השולחן במטבח והרגליים על הכסא ליד.

בלי זה , לקפה ולאוכל יש טעם אחר.

כבר אפשר לדבר ואפילו רוצה.

זה הזמן לומר את הדברים שלא היה כוח לומר אתמול בערב.

יש היורדים ומצטרפים ויש שלא, מסיבה כזאת או אחרת.

עוד דקה

ועוד אחת,

וכבר שמונה.

אם זה בוקר של עבודה, זה הזמן לקום ולהתארגן.

ואם זה בוקר חופשי,

בדיוק הטלפון מצלצל,

גמאמא בדרך לעבודה , זמן לשיחה יומית.

ואחרי כל זה,

אפשר להתחיל יום חדש.

בוקר טוב עולם!

 

שבת שלום חברים יקרים, כל אחד עם תחילת היום שעושה לו הכי טוב...

נכתב על ידי , 8/1/2010 16:08   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-15/1/2010 23:33
 



לפני שנים,


 

כשהייתי קטנה, ילדה ממש חישבתי ומצאתי שאהיה בת 40 כשהמילניום יתחלף.

זה די שימח אותי כי הבנתי שאהיה זקנה אבל לא מאוד זקנה ואוכל להינות מכל העניין.

על שנת 2010 והגיל שבו אהיה (50) לא חשבתי.

יש גבול גם לראיית הנולד של ילדה אחת

קטנה.

 

השבוע חדרה בי ההכרה (סוף, סוף , באמת הגיע הזמן) שאני מסתכלת על ההסטוריה הכללית והאישית שלי,

בכמות של עשרות שנים.

עשרים, שלושים ואף ארבעים שנים ויותר.

וזה לא תמיד פשווט ומובן מאליו לומר משפט כמו: כן, זה היה לפני שלושים שנה...

כי בהווייה היומיומית שלי אני רואה את הדברים כאן ועכשיו ואפילו כשאני מסתכלת אחורה(ואני אוהבת להסתכל אחורה) אני לא תמיד ערה ומודעת למספר השנים

שעברו מאז.

 

היסטוריה אישית של אדם היא פסיק כל כך קטן בתוך ההיסטוריה האנושית הכללית אפילו אם האדם היה משמעותי ומשפיע ברמה כלל עולמית.

בסופו של דבר אנחנו פסיק אבל עבור עצמו, כל אחד ואחד,  

הוא סימן קריאה גדול וברור.

 

ובתוך הפסיק האישי אני אומרת מחייכת ואומרת שלום לשנה ולעשור שמסתיימים, מחכה לאלה שמתחילים עלה,

ומחייכת בשקט לאותה הילדה,

הקטנה.

 

שנה טובה חברים יקרים, כל אחד עם התקווה והתחושה הפנימית שלו...

נכתב על ידי , 1/1/2010 12:39   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן, פילוסופיה בגרוש  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-8/1/2010 21:14
 





כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)