לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010


בא לי שנחזור,
אני כל כך מתגעגעת אלייך, באמת שהפעם זה לא רחמים, זאת אני
אני חושבת עלייך כל כך הרבה, אתה העברת את השנתיים הכי משמעותיות בחיים שלי, ועכשיו אני קולטת שזה נגמר
אני יכולה, אם  אני אני רוצה אני יכולה לחזור אלייך, אבל אז מה יהיה? אני לא רוצה לפגוע בך שוב, באמת שלא
אתה בנאדם מדהים באמת שכל מי שתיהיה איתך תיהיה הכי ברת מזל בעולם
אני כל הזמן חושבת על זה שאם תדע על אופיר אתה כל כך תכעס, אני מצטערת על זה אני רוצה שתדע, אני מצטערת על זה שלא חיכיתי אפילו רגע מהפרידה,
הוא היה כל כך סתם, כל כך אפס, שלא שווה כלום, ורק לחשוב שיכול להיות שהוא הרס לי את החיים, אני רק רוצה לדעת כבר אם כן או לא

אף פעם מישהו לא כיבד והעריך אותי כמו שאתה עשית
אוי, לחשוב שנפרדנו בגללו, בגללי, אבל בגללו,
פתאום גם הוא נראה לי לא משהו
אולי זה בגלל שהורדתי הכל מהלב, ועכשיו, עכשיו הוא כבר לא מעניין,או שכן, נראה לי שכן
דורי,
מה אני צריכה לעשות כדיי שניהיה ידידים, ידידים טובים אבל, ידידיי נפש,
באמת שזה מה שאני רוצה, אני רוצה שתיהיה שם בשבילי שאתה תיהיה הכל בשבילי ואני הכל בשבילך, כמו פעם, אבל בקטע אחר, בלי ההתאהבות רק עם אהבה,
יש לי אהבה גדולה אלייך, אהבה של בנאדם לבנאדם


ועכשיו, שאני חושבת על זה, אולי אני פשוט ילדה קטנה..
איך זה יכול להיות שבחרתי בדרך הכי קלה וילדותית לעשות את זה?
לשתות לשתות לשתות לשתות ולהתקשר, יאו כמה ילדותי
אבל ככה אני, כי אני מאוהבת בך אז אני מתנהגת כמו ילדה קטנה וטיפשה
אני חושבת שאתה בנאדם רע, באמת, אני חושבת שפשוט לא אכפת לך
אני אוהבת


ארז אמר שעד גיל 25 אני יתחתן עם מישהו שאני יכיר בצבא ונתאהב מעל הראש ואני יהיה עם שני ילדים עד גיל 30
שהוא אמר את זה, אני פשוט האמנתי לו, לא בגלל שזה מה שאני רוצה שיקרה, בגלל שנראה כיאלו הוא פשוט חזה את העתיד,הוא היה כל כך בטוח בעצמו כיאלו הוא יודע בוודאות,

אולי צבא זה מה שאני צריכה כבר, שינוי מסגרת, שתוציא אותי מכל התיסבוכות שלי בעצמי



מעניין מתי תיגמר המועקה הזאת
נכתב על ידי , 3/7/2010 03:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדושדוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דושדוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)