לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תעצרו את העולם אני רוצה לרדת!!!!!11


עולם ורוד אפשר לראות רק דרך עיינים אדומות.

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


אמא

 

את לי דלת לחיים ולדרך הטובה
מנגינת געגועים שעולה מהאהבה

בעולם של דאגה התרופה לכל כאב
בשמחה ותוגה את נותנת את הלב
לי נותנת את הלב

אנא שמור נא לי אלי שמור על אמא'לה שלי

על האושר והחום שבקרבי
אנא שמור נא לי אלי שמור על אמא'לה שלי
על האור שמחייך אל תוך ליבי

אם האופק מעונן את חומה ואת מגן
את בכל מקום מוזמן הכתף להישען

ברגעים הנשברים את שולחת יד חמה
את הנפש להרים בחיבוק של נחמה
בחיבוק של נחמה

 

הלוואי שתחלימי, שתיהיה בסדר.

 אני אוהבת אותך

נכתב על ידי , 29/10/2008 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי DD:


ההיי , חחזרתי ..

מלא זמן לא הייתי כאן ..

היתגעגעתי [:

 

אממ עברתי דיירה וזה לא כזה נורא כמו שחשבתי,

נו טוב טיפה'לה ^^

וגם הגענו כבר לתיכון וזה בכלל בכלל לא נורא..

דווקא אחלה :) .

 

קרו המון דברים מאז הפעם האחרונה ..

ניראלי איבדתי את הכתיבה שלי כבר.. חח

 

טוב אני יסיים כאן,

חג שמח :P

נכתב על ידי , 13/10/2008 22:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,485
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתאללי [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתאללי [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)