החיים על פי אלכס

8/2008

קוקה קולה-המסע אל החלום... היה ונגמר

תאריך: 19 לחודש, 2008. לילה. אני הולכת לישון מוקדם כי אני יודעת שמחר מחכה לי יום ארוך.

לצערי- התוכנית שלי לא יצאה לפועל... לא הצלחתי להרדם כל הלילה... ההתרגשות שסוף סוף זה הולך לקרות לא עזבה את ראשי. סוף סוף אחרי חודשיים, מהנים במיוחד, אני נוסעת לכפר המדהים הזה, לגן העדן שקוקה קולה ארגנה לנו, לבני הנוער, לתקופת הקיץ.

ה-20 לחודש, יום רביעי בבוקר סוף סוף הגיע, והנה אני מוצאת את עצמי כבר בדרך החוצה בריצה כדי לא להפסיד את האוטובוס לרכבת.

השעה 8:53 בבוקר והרכבת המאספת לנהריה הגיעה ואיתה דנה ונטעלי (החמודות ששמרו לי מקום ישיבה למרות שכל הקרונות היו די מלאים). הטיול הפך למדהים כבר ברכבת - למרות העייפות המצטברת מחוסר השינה של הלילה לפני, הנסיעה הייתה קלילה ומהירה, הכרנו אנשים חדשים ואני לא מאמינה שיכלה להיות לי חברה טובה יותר לשהות בה במהלך החופשה (אולי עצם העובדה שלא הכרנו את כולם מלפני, העצימה את תחושת החופש. ההכרות עם אנשים חדשים הייתה קלה וכיפית יותר).

אחרי נסיעה ברכבת הגענו לנהרייה ומשם אסף אותנו אוטובוס מיוחד מטעם "קוקה קולה" לחוף אכזיב, המדהים ביופיו! היה משפט שנטעלי כל הזמן חזרה ואמרה שיכול לתאר בצורה מושלמת את המקום "למה צריך את אילת אם יש את המקום הזה?".

התור בכניסה היה קצר במיוחד וקיבלנו את הכרטיס ואת המפתחות לקאזה כבר בחמש דקות הראשונות. הקאזה... אוך הקאזה... פשוט מיקום מושלם! ליד הבריכה, ליד הבמה, ליד הבר, ליד השרותים והקלחות, ליד חדר האוכל, פשוט במרכז!

השעה 3 בצהריים.. כבר אכלנו ארוחת צהריים (חדר אוכל שלא היה מבייש אף מסעדה!) והיינו מלאות באוכל עד מצב של חוסר יכולת בתזוזה חחח...

אני ודנה האמיצה הלכנו לשחק כדורעף. כן... כן, שתי הבנות היחידות בטורניר שכולו היה מורכב מרוב מכריע של בנים. בחיים לא האמנתי שאני יכולה להנות ממשחקי כדור בצורה כל כך מדהימה! פשוט אין דברים כאלה, היה מדהים! ומצחיק בעיקר... אולי שכחתי להזכיר את העובדה שלא אני ולא דנה לא יודעות לשחק כדורעף.. אבל אולי זה מה שהפך את המשחק למעניין יותר..

היה לנו מזל שידיד תותח שלי (הריסון הבריטי), אלוף בכל ענפי הספורט בערך שיחק איתנו... קרענו את כל הקבוצות ממש! מקום שני בליגה!! אז כן... הפסדנו לקבוצה האחרונה בגמר... אבל גם נהיינו החברים הכי טובים ואפילו בסופו של דבר השגתי את הדבר שאני הכי רציתי- חולצה של קוקה קולה!

נכון שלא זכינו... אבל החבר'ס התותחים שנצחו אותנו (שבאים ממקום בארץ שעונה לשם אמירים...) התלהבו מאיתנו שנתנו כזה פייט, ואחד מהם אפילו הקריב את חולצתו (שבכל מיקרה הייתה קטנה עליו) למען אזכור קצר בפוסט... אז הנה אני עושה את זה: משה *אהרון* קלס- המשך-יבוא, תודה רבה רבה על החולצה! היא פשוט מושלמת! והנה אני מקיימת את הבטחתי ומזכירה אותך (בנות הוא פנוי אז אם בא לכן על גברבר נדיב במיוחד- דברו איתי=]).

אחרי הטורניר, עייפה, מזיעה ומגעילה-הלכתי להתקלח. אנשים, פשוט לא ראיתי בחיים שירותים ומקלחות נקיים כל כך! צוות הנקיון של קוקה קולה עבד 24 שעות ביממה ודאג שהכל יהיה מושלם פשוט!

אז אחרי מקלחת מרעננת וארוחת ערב קלה הלכנו לראות סטנד אפ... אורי חזקיה היה פשוט חזקקק! אנשים ישבו מקופלים כל המופע כי כל שרירי הבטן התכווצו מרוב צחוק! אין, הקהל פשוט לא הפסיק לצחוק! היה מדהים!

אחר כך באה המסיבה בבריכה.. שנמשכה עד עלות השחר... וצוות הבידור עבד בצורה פשוט מצויינת! לא הפסיק לרגע! היה אפשר לחוש באנרגיות שלהם בצורה כל כך מוחשית! הם כל כך נהנו להפעיל אותנו! לא עצרו לרגע... פשוט אין מילים כמה השקעה הלכה על כל העניין...

היום הראשון המדהים שלנו נסגר בסרט שלא סיימנו לראות כי פשוט היינו עייפות מדיי... אפילו השינה שם הייתה מדהימה! המיטות המסודרות והמנעולים, אפילו המוזיקה לא הפריעה לנו- ישנו כמו מלכות פשוט! אוחח, איך אני מחכה כבר לשנה הבאה..
נכתב על ידי , 26/8/2008 12:08
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט