לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its all happening


* "מי היא פני-ליין אם לא מושא לתופעה חברתית כללית שהייתה נפוצה באותן שנים, ודעכה מאז. היא בעצם המיקרוקוסמוס, אם תרצו....." {Almost famous}

כינוי: 

בת: 43

ICQ: 293847677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

פני ליין מתמסדת


לא, לא יעזור אם תשפשפו את העיניים

לא, לא יעזור אם תלחצו "רענון"

לא, לא יעזור אם תבדקו שאתם בבלוג הנכון

 

הכותרת לא תשתנה

 

 

אני מתחתנת.

אני.

מתחתנת.

לנצח נצחי נצחים.

 

הוותיקים שקוראים פה יגלו בסופו של דבר אי שם שנתיים וחצי אחורה ניצוצות של התחלה וימצאו את המיועד בין דפי ושורות הפוסט

האחד.

הוודאי.

שלי.

 

בינתיים, הוא כתב פה על ההצעת נישואין

ובקרוב אני אסביר איך זה היה מהצד שלי

 

אוהבת

מאוהבת

מאושרת

 

שלכם תמיד

פני ליין

נכתב על ידי , 25/1/2010 20:09  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-11/6/2011 13:20



29,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny_Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny_Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)