לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its all happening


* "מי היא פני-ליין אם לא מושא לתופעה חברתית כללית שהייתה נפוצה באותן שנים, ודעכה מאז. היא בעצם המיקרוקוסמוס, אם תרצו....." {Almost famous}

כינוי: 

בת: 43

ICQ: 293847677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פני ליין נחשפת


טוב, גם אני הולכת על פרוייקט החשיפה. כן, אני שעושה דווקא בחיי האישיים וגם בישרא, מסרבת לקבל את הפרו לשבועיים חינם או להצטרף לטבעות כלשהם {מלבד אחת "בתור הגנה" (: ושומרת על כל פרט מחייה האמיתיים בסוד מוחלט ובדסקרטיות מטורפת, מתוודה! {יש מצב שמהפרטים אנשים יבהלו,יתאכזבו, יתחרמנו {לא}, יופתעו, יזהו אותי או כל דבר אחר}

"תתפרעו"  אני אומרת.

 

"עובדה" עם פני-ליין:

1. טוב... יש לי 2 קעקועים {כן, אני יודעת שזה אסור על פי הדת, כן אני יודעת שזה לא יורד, לא, אני לא מתחרטת}. עשיתי אותם בגיל 15 וחצי {כן, אני יודעת שזה לא חוקי וכן אני יודעת שהסטטיסטיקה אומרת שהייתי צריכה להתחרט}.

 

2. אני אחת מהראשונים בארץ שהלכו וחוררו את הלשון שלהם ודחפו לשם מתכת לפני 7 וחצי שנים. בנוסף, המשכתי וחוררתי עוד חלקים אחרים בפניי עד שהגעתי לסכום כולל {כולל אוזניים} של 11 פירסינגים. לא, אני לא מתחרטת, לא, אני לא מנצלת את כל החורים {הלא טבעיים, סוטים!} נכון להיום.

 

3. לפני הטיסה לאוסטרליה למדתי נהיגה על אופנוע 500 ונכשלתי {טסט ראשון} ומעולם לא שבתי להוצי רשיון. הסיבה אגב, הייתה חצייה באור אדום {נשבעת שחשבתי שהבוחן לא ראה}.

 

4. הטיסה לאוסטרליה הייתה הטיסה הראשונה שלי לחו"ל {אם כבר אז כבר}  הכי הרבה שהיה עד אז היה סיור במטוס ריסוס בכיתה ג' {וגם הואבוטל כי המזג האוויר היה גרוע}.

 

5. אני צמחונית, אני אוהבת בע"ח, אני נגד ניסויים {לא תתפסו אצלי תכשיר ללא השפן}, אני אמא גאה של כלבה+4 חתולים.

 

6. כן, אני גרה אצל ההורים {זקנה אבל ענייה}. אני גרה בבית פרטי וחולקת קומה לבד עם אחות בת 14, מקלחת, שירותים ומרפסת מגניבה. {ועוד הרבה פיות שנמצאות אצלי בחדר אבל לא דורשות אוכל ושתייה. הן עשויות מזכוכית, שיש, חרסינה, עץ, אבן ואני אוספת אותן מכל העולם}.

 

7. אני מכורה לדברים לאו דווקא מזיקים: מוזיקה וסרטים. לא להתווכח איתי על סרטים, ציטוטים ודמויות {מודה שנפלתי כמה פעמים אבל.....} התחלתי לסדר את החדר, כרגע יש לי 271 דיסקים ועוד 13צרובים {לא אני צרבתי! אני נגד!!!!}. שלא לדבר על סרטים. {יש לי אפילו ספרים על....}. אגב, מזל"ט לי הDVD צורב שלי הגיע.

 

8. אני לא חולמת.

אני יודעת, נשמע מוזר ונשמע מצחיק. זה עצוב. זה בעקבות בעיות שינה שיש לי {אגב באוסטרליה הן נעלמו והרופאה שלי טענה שזה בגלל שזה הצד השני של העולם והכל הפוך. אני בתגובה שאלתי אותה אם היא ראתה את הפרק של סימפסון על אוסטרליה}.

 

9. אני מכורה {וזה פחות טוב} לריגושים.סמים ואלכוהול בגדול {מה שמפריע להתחזקות שלי}. אני נוסעת מהר {ומוציאה הרבה כסף על דו"חות מהירות ואוטוטו משלימה עם העובדה ששוללים לי את הרשיון כי לא טרחתי לעשות נהיגה מונעת} ול"בחורים רעים".

 

10. אני רגישה... כן, אני. אני אומנם הרבה פעמים סולחת {לוקח לי המון זמן} אבל אני מאוד עקשנית ופגיעה. גם אם אני סולחת , {לצערי} אני לא שוכחת. מצד שני, אני שומרת על קשרים עם אקסים וזה מזיק.

 

טוב, מי שקרא עד פה ולא השתעמם....

עובדת הבונוס: {לפחות נספק חלק מהאנשים פה}:

11. סקס: אני אוהבת. וכמה שיותר. גאה לספר שעשיתי זאת בבריכה, בים {במים ועל חוף הים}, על צוק, במכונית, בשירותים של מועדון, בחנייה, במקלחת, בג'קוזי {יש לי בבית, לא לדאוג}, בפארק לאומי, בסלון ובמיטה. {בטוח שכחתי חלק}

כן, כן, פני ליין מחביאה בעברה עבר שטוף הורמונים. {עכשיו אני ממותנת, להירגע!}

 

יאללה, שבוע קסום

אני

נכתב על ידי , 11/7/2005 20:40  
309 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של penny_lane ב-23/10/2005 18:11



29,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny_Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny_Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)