לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its all happening


* "מי היא פני-ליין אם לא מושא לתופעה חברתית כללית שהייתה נפוצה באותן שנים, ודעכה מאז. היא בעצם המיקרוקוסמוס, אם תרצו....." {Almost famous}

כינוי: 

בת: 43

ICQ: 293847677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

צלקות וחבורות


"את משקרת לי ואת משקרת לעצמך!!!" הוא צרח מצידו השני של החדר, מביט בי בעיניים נוצצות משנאה, מקנאה, מאהבה בעודי יושבת על הרצפה, מכופפת, מנסה לעצום את עיניי ולהגיע למקום אחר.

"אני שואל ואני שואל בפעם האחרונה" הוא המשיך, מנסה ללא הצלחה לדבר בטון רגוע יותר ולא לצרוח בקולי קולות אבל קולו לא ממש הקשיב לרצונו והמשיך לרעוד.

"פגשת אותו או לא?"

דממה, הוא חיכה לתשובה למרות שהוא יודע מה היא, אני לא רציתי לענות כי אני כבר יודעת שהוא יודע מה התשובה ומה אני מתכוונת להגיד.

רק ישבתי שם והבטתי בו בעיניים גדולות, מבריקות מדמעות וחלולות מרגש.

"אייל, אתה לא מבין...." ניסיתי להסביר אך הקול שיצא לאוויר היה חלש, לא בטוח לעצמו ורועד, בדיוק כמו הקול שלו כשהוא צועק עליי אבל רק הרבה יותר שקט.

"אני לא מבין? אני????" הוא צעק ועכשיו הוא גם התחיל להשתולל, מעיף את המאפרה שהייתה על השולחן, נקייה ומבריקה  כי לא נגעו בה כבר הרבה זמן מהשולחן והיא נפלה לרצפה והתנפצה לרסיסים קטנים של שקט.

"את רואה?? זה הכל בגללך!"  הוא משיך בצעקותיו "תראי מה את גורמת לי לעשות!!!!"

התכופפתי לאסוף את שברי כבודי מהרצפה, נזהרת לא להיחתך מהרסיסים הקטנים של המאפרה וממש לפ ני שהגעתי לרסיס האחרון הוא תפס אותי בכתפיי והעיף אותי אחורה בחוזקה. נחבטתי בקיר לא לפני שנתקלתי בקצה השולחן שדאג להשאיר מזכרת יפה על מותני הימני.

לרגע הרגשתי כאילו אני במקום אחר, בלונה פארק אי שם באוסטרליה הרחוקה, יושבת ברכבת ההרים הגדולה שכל כך רציתי לעלות עליה אבל במשך כמה חודשים רק הבטתי בה מרחוק עד שאזרתי יום אחד לקום ולעלות עלייה, הרגשתי איך אני יושבת בכיסא, חגורה והסיבוב מתחיל, הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת מציפייה בכל עלייה שאני יודעת שאחריה תהיה הירידה המהירה, הכאבים בחזה והדופק המהיר בכל פעם שאני רואה עוד לופ מתקרב.

אבל לא הייתי שם, עכשיו פשוט הייתי צמודה לקיר, כל גופי כואב מהמכה שחטפתי בגלל ההתנגשות העצומה של גופי שלא היה מוכן בכלל למול קיר הבטון הגדול שבפינת האוכל שלנו.

הוא הסתכל עליי, מביט בי המום, משחזר בראשו מה הוא הרגע עשה. פניו הפכו ללבנות, עיניו התחילו להתמלא דמעות.

הוא התיישב על הכסא באותה פינת אוכל ארורה, והביט בי. מפחד להקרב או לגעת.

"אני מצטער מאמי...." הוא אמר, "אני לא התכוונתי, את חייבת להבין..." הוא המשיך ואני כבר לא הקשבתי. "אני לא....את יודעת שאני אוהבת אותך..." הוא לא מבין שאני כבר לא אשאר פה יותר "זה בגלל שחשבתי ש....את יודעת....".

התרוממתי בזהירות מהרצפה, מרגישה איך גופי מנסה לשכוח את המכה שספג ולהמשיך הלאה.

"אל...." אמרתי לו והמשכתי לכיוון החדר.

בשנייה שעברתי אותו הוא תפס בידי, משך אותי אליו וחיבק.אני לא יודעת מה כאב לי יותר, המכה שספקתי או החיבוק שלו.

ישבנו כך בערך 5 דקות בלי לזוז, הוא חיבק את גופי ובכה ואני ישבתי עליו ובהיתי בחלון.

למחרת בבוקר קמתי, גופי עדיין כואב מהמכה והתלבשתי ללכת לעבודה.אייל עדיין שכב במיטה, עיניו עצומות ומחשבותיו נדדו למרחקים.

תוך כדי שהתלבשתי הבחנתי בחבורה גדולה על מותן ימין, חייכתי לעצמי וחשבתי כמה אני אוהבת צלקות, כמה אני אוהבת את המכות הכחולות שלי, את האדומות ואת השריטות הקטנות.

מה שכן, הייתי קצת עצובה, אחרי הכל המכה שהוא החטיף לי לפני שבועיים הייתה הרבה יותר טובה, היא השארה לי מזכרת של 3 תפרים מעל גבה ימין.


שתהיה שבת שלום לכולם, מנוחה ושמחה

אני חייבת להמשיך לנקות את הבית {המשפחה לא פה ואני והחתול שלי נשארנו לבד עד יום א!}

שבת שלום

פני

 

אגב, עדכון:

חרוטון החדש בביצה, עשה צד שני לסיפור הנ"ל.

תציצו(:

נכתב על ידי , 22/7/2005 11:39  
221 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bgv ב-2/8/2005 17:06



29,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny_Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny_Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)