לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its all happening


* "מי היא פני-ליין אם לא מושא לתופעה חברתית כללית שהייתה נפוצה באותן שנים, ודעכה מאז. היא בעצם המיקרוקוסמוס, אם תרצו....." {Almost famous}

כינוי: 

בת: 43

ICQ: 293847677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

רק כדי להגיד...


טוב, אין לי זמן לכתוב פה כרגע סיפור. רק נכנסתי כדי לספר שאין לי מחשב!!!!!

כן, כן, המחשב שלי החליט למות יום לפני יום כיפור {הוא ניסה לגרום לי לצום כנראה}

אז אין לי איך להיכנס לישרא או לכל מקום אחר {איזה מוזר זה בלי מחשב לפתע}

מצד שני, הספקתי לראות ימבה סרטים ולקרוא ספר. אהה, וללכת לים, לטייל בת"א, לישון וכל מיני דברים שאני לא מספיקה בד"כ. {אפילו לדבר בטלפון קצת! ממש קצת!}

בכל אופן,

לא הייתי ולצערי אני גם לא אהיה בימים הקרובים {עכשיו אני בעבודה אז הרשתי לעצמי להיכנס}.

צר לי וכדומה

שנה קסומה לכולם{שנה טובה, גמר חתימה, סוכות ושאר מיני ירקות}, אהההה?

{כן, אני גם אומרת "אההה" הרבה, לא רק כותבת}.

יאללה, אחורי זה.

אני.

נכתב על ידי , 16/10/2005 11:17  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורותי ב-24/10/2005 08:59



29,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny_Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny_Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)