לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kiss Me I'm Contagious



Avatarכינוי:  Idan Muffin™

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

בוהו D:



אני חושבת שעברו חודשיים מאז שעידכנתי פעם אחרונהO:
טוב נו, קורה, אנשים עסוקים וזה.

בכ"מ חופש פסח התחיל סופסוף הוא מעולה בינתיים,

וה'מפעל' למכתבי טיסה ובלאגנים נסגר(: [וזה המקום לפידבקים חח]

ממשממש מתחשק איזה שאלון אז אממ כן^^ :

רשום 12 להקות:

1. Avenged Sevenfold

2. Underoath

3. Porcelain And The Tramps

4. Paramore

5. Metallica

6. Family Force 5

7. Inhale Exhale

8. Killswitch Engage

9. In Flames

10. Silverstein

11. Arch Enemy

12. Boys Like Girls

 

מתי שמעת לראשונה את 4? אוהו לפני די הרבה זמן..

ואת להקה מס' 11? לפני 3 שנים בערך..

ואת 8? שנתיים(?) חח מאיפה אני זוכרת.

מה השיר האהוב עלייך מהלהקה מס' 2? A Boy Brushed Red... Living In Black And White

ושל 12? The Great Escape כמובן(:

מי הכיר לך את להקה מס' 1? אני? חח

ואת 3? דרך הדף שלהם במייספייס.

השיר הכי מוצלח של להקה מס' 6 הוא? Drama Queen

בסולם של 1-10 כמה אתה אוהב את להקה מס' 8? 10, הם מעולים [:

ואת להקה מס' 7? ממ 8 כזה חחח

האלבום הכי מוצלח של להקה מס' 3? אני לא חושבת שהם הוציאו אלבום, זה רק שירים רנדומליים..

מתי הכרת את להקה 9? שנה בערך. ומה השיר הכי טוב שלהם? Come Clarity

מה לגבי להקה מס' 5? מכירה מאז ומתמיד בגלל אבא והשיר שאני הכי אוהבת שלהם הוא Master Of Puppets.

יש משהו מיוחד בלהקה מס' 4? היילי וויליאמס המדהימה!

שיר אהוב של להקה מס' 1? A Little Piece Of Heaven

שיר אהוב של להקה מס' 7? A Call To The Faithful

והשיר הראשון שהכרת של 7? אותו שיר חחחח
מה לגבי להקה מס' 8? My Curse- הראשון ואהוב חח

מה את מעדיפה לשמוע 2, 5? ג'יזס, לא יודעת..

ו- 4 או 9? שניהם..

3 או 11? ארצ' אנמי נראלי..

1 או 10? אוונג'ד(:

אחרון חביב, 6 או 7? פמילי פורס פייב(:

 

ישלי עוד מלא תמונות מהזמן האחרון אבל אין לי כח להעלות וזה.

בהיי3>

נכתב על ידי Idan Muffin™ , 5/4/2009 18:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIdan Muffin™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Idan Muffin™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)