לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bullet For My VaIentine


מעניין אם יום אחד זה יצחיק אותי שהתאמצתי לשכוח כל מה שכל-כך פשוט לא לזכור.

Avatarכינוי:  מאשה.

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

להכניס זיכרונות לקופסאת נעליים


ואז, נגמרו לי המילים.
אתה יודע...
להגיד לך.
כל המחשבות הסתבכו לי בראש,
כמו תאונת שרשרת ארוכה מידי.
ולא נשאר לי מה לומר, מנגד התרסקות הלב.
כשלו הקווים,
התנתקה התקשורת.
נגמרתי.

אני יודעת שזה טיבם של דברים.
להיגמר.
אבל אולי בגלל שנשארנו.
שהיינו. שנמרחנו. שנמתחנו.
שאנחנו.
פשוט, לא הרגשתי.
פשוט לא שמתי לב...
שגם אני כבר הלכתי דיי רחוק.

וזה כאב כזה שמעקצץ בקצות אצבעות הידיים,
כשאני מדמיינת עם עיניים פקוחות...
כל מה שלא בא לי לראות לעולם.
יש תמונות שאי אפשר למחוק,
אפילו עם מברשת החושך של לילה בלי כוכבים.


אתה תקרא לי קטנטונת,
רק כדי שזה ירגיש בסדר.
אבל אני כבר לא ארגיש קטנה.
גם לא במובנים החיוביים של כל העניין.
וזה גם לא כל-כך בסדר.
בכלל.

אז קצת עצוב לי.
במקומות האלה שהכי צריכים אור שמש של חיבוק.
גם כשיש מי שיחבק אותי.
אני עדיין קצת מתגעגעת,
לרגעים שגם אתה היית צריך,
את האור הזה שמסנוור לי את הבטן.
אז קצת עצוב לי,
כמו טיפות קטנות על האף.


כמעט גשם עכשיו.
ושנינו כבר כמעט ממש לא כאן.
אני כמעט ולא מזהה את עקבות הנעליים ההולכות שלך בבוץ.
אבל אף פעם לא שוכחת איך אתה נראה,
בכובע גרב וחיוך מתגרה...
בערים אפורות,
שנמרחות לי אל מול העיניים.
כמעט הייתי רוצה,
כל פעם שאני הולכת...
שתגיד לי, שיש סוף שהוא לא סוף.

בא לי להכניס את כל הזיכרונות לקופסא
ולהחביא מתחת למיטה.
אבל מזמן שלא קניתי נעליים.
והם נדבקים לי לכפות הרגליים,
מתוקים-מרירים.
וכל צעד קדימה,
אני עוד לרגע...
דורכת במקום.


ואתה תגיד לי שזה טוב.
שזה טוב שטוב לי.
ואני אדמיין את כל העולם עומד הפוך על הראש,
חוץ ממך...
ואכווץ את האף במחאה.
אתה לא רואה אותי,
אז כנראה שאתה לא מחייך
ואני חצי מתעלמת
אבל לא יכולה להעלים את העובדה...

שמישהי אחרת,
כנראה קנתה את החיוך שלך במכולת.
או לפחות...
גנבה קצת משלי.

נכתב על ידי מאשה. , 18/10/2008 20:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/4/2009 02:44



4,182

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)