לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bullet For My VaIentine


מעניין אם יום אחד זה יצחיק אותי שהתאמצתי לשכוח כל מה שכל-כך פשוט לא לזכור.

Avatarכינוי:  מאשה.

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

עיצוב חדש :]


הגיע הזצן להחליף, לא?

מה דעתכם על העיצוב?

 

 

*אניה, תודה על התמונה

נכתב על ידי מאשה. , 30/8/2008 23:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאשה. ב-31/8/2008 13:42
 



ריקנות


את פותחת את מגירות הנפש שלך לרווחה,
רוצה לעשות קצת סדר בבלגן, לנקות אותן מפסולת חייך.

אחת אחרי השנייה את אוחזת בידיות העץ הפשוטות
ומושכת אותן בזהירות לכיוונך,
ובמקום שחייך יגלשו החוצה ללא שליטה,
את מוצאת אותן ריקות מכל,
כמו היו בית לאחר פריצה – חסר תוכן.

את טורקת אותן בחרדה -
אם בעבר הן היו נסגרות בקושי,
עתה הן מחליקות על מסילותיהן בקלילות -
ומשפשפת את עינייך שלא ראו אושר כבר זמן רב.

כשנשימותייך חוזרות לסדרן את מנסה לכתוב,
למגירה, למלא אותה ואותך מחדש,
להכניס את תמצית חייך למשפט אחד
ולשחרר אנחה.

אז את יושבת שעות מול המסך המרצד
והדף הלבן שכבר ראה ימים טובים מאלה,
מגלה לך שאי אפשר לכתוב ריקנות,
וקשה לצעוק דממה בחדר ריק.

ואת מבינה שיש דברים שראוי לכתוב למגירה
ויודעת שיש כאלה שלא ראוי לכתוב
אבל יותר מהכל את מקווה שיבוא יום ולא תצטרכי לכתוב -
יבוא יום ותוכלי להביט לו בעיניים וללחוש.

 

 

 

 

נכתב על ידי מאשה. , 26/8/2008 01:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת אותך! (לא, אני לא...)


רוצה להתרוקן ממך.
להוציא הכל.
להוציא אותך ממני.
אתה בתוכי.
בקרביים שלי.
התנחלת שם, ואתה מסרב לצאת.
רוצה שתצא!

לא. אני לא.

רוצה להשאיר אותך בפנים
רוצה שלא תלך.
כי אתה היחיד
שמבין.
שמקשיב, שמעודד.
שעונה עוד לפני ששאלתי.
שמזכיר, עוד לפני ששכחתי.
אני רוצה שתשאר!

לא. אני לא.

כי אתה הכי טוב לי
וגם הכי רע
הכי מתאים לי
והכי לא נודע.
לא ברור,
אבל שקוף.
וגם כשאתה לא אליי קשור
זה צפוף.

וזה מוזר
כי כשאתה זה שעושה לי רע
אליך אני מתקשרת.
וכשאני בורחת ממך בריצה
זה אליך אני דוהרת.

ואני רוצה שתלך.
לא, אני לא.

אני רוצה שתבין,
שגם אם לא במיטה,
רוצה אותך בחיים.

כן, אני כן.
נכתב על ידי מאשה. , 9/8/2008 00:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאשה. ב-25/8/2008 17:01
 





4,182

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)