לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חמישה דברים שרציתם לדעת על ח.ש.ת ולא העזתם לשאול


האמת, אין כאן שום אלמנט של תעוזה מצידכם - למעשה, אני כותב את עצמי בבלוג הזה ולמעט זהותי, שטרם חשפתי, אין כל בעיה לדעת עלי דברים נוספים.

 

מכיוון שהקשת בענן ביקשה כל כך יפה , אני שמח להיענות לאתגר זה ומציע , קודם כל, כי כל אחד הרוצה לדעת עלי פרטים נוספים יעול להיכנס אל שני טורי הרשימות, ולקרוא תחת העמודות ( " מסודר ומאורגן עד אימה" - הלא כן ?...) ואח"כ מוזמן לקרוא כ 130 פוסטים שנכתבו בחיוך ובדמע, בשביעות רצון ואכזבה , בבדיחות הדעת וברצינות ובמצבי רוח שונים שהמאחד את כלל הסגנונות שלהם מאחדת אופטימיות רבה הנובעת מהשקפת העולם הנובעת מאחד הסרטים האהובים עליי, "חומות של תקווה".

 

אז לעבודה...

 

  1. בגיל 18 , לאחר תהליך ממושך וקשה, התקבלתי ללימודי הנדסת חשמל בטכניון במסגרת העתודה האקדמאית - לאחר הקבלה עלו בי הרהורי חרטה שנבעו מהעובדה כי אינני מוכן לקבע את עתידי המקצועי בגיל כה צעיר למרות המקצוע הנחשק - דבר שגרם לי להתייצב מול הוריי המזועזעים מהסיטואציה ולבטל את הרשמתי לעתודה והליכה לצבא כרגיל.
  2. בצבא הלכתי בעקבות אחי הגדול וסיימתי מס' שנים אחריו קורס יוקרתי ונחשב בחיל הים אשר עבר - שנים אחריי הצטרף גם אחי הקטן את אותו הקורס בדיוק, כך שהפכנו, למיטב ידיעתי, 3 האחים היחידים בארץ שסיימו את אותו הקורס. על קירות בתי 3 האחים וההורים נמצאת תמונה יחידה במינה המראים את שלושתנו בעת הפלגה בסטי"ל אח"י "חנית" (הסטי"ל שנפגע במלחמת לבנון השניה ) , שבע שנים בדיוק לפני הפגיעה המפורסמת , כאשר ברקע מתקן אשר שבע שנים אחר כך ספג את הפגיעה הקטלנית בדיעבד.
  3. השמות הפרטיים של בני משפחת ח.ש.ת - שלי, של הקיפודה, של האפרוח וגם של הגוזל - מתחילים באותה האות - א . מדובר בהמשך המסורת שהתחילו הוריי - שמותינו שלי ושל אחיי שגם  מתחילים באותה האות בדיוק.
  4. אני פריק של שעונים - ברשותי כ 15 שעוני יד , כאשר בבית תלויים ומפוזרים כ 15 שעונים נוספים - ולא נזכיר את מס' המכשירים והגאדג'טים בהם מוצגת השעה , כך שכל הזזת שעה הנובעת משעון קיץ/חורף היא מבצע טכנולוגיסטי מסובך.
  5. היום תכננתי למפגש שאירגנה איריס ב"יוטבתה" בעזריאלי. מאחר ואני לומד בימי ו' באיזור קיוויתי לסיים את הלימודים בשעה מוקדמת ולפגוש כמה מהפנים מאחורי החבורה המקסימה בקהילת ישרא ואחוות הטבעת, אך לצערי הללימודים עסקו בחומר חדש הדרוש לבחינה כך שהמפגש ביננו ידחה בינתיים - אך לא לתמיד.

ועכשיו, מזמין אתכם להתבטא:

 

החיים על פי הזפטא

בין השוקולד לוניל

סטרטאפיסט

דונה פלור

בת קיבוץ

 

 

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"התבונה לראות, האומץ לרצות, הכוח לבצע" (ברל כצנלסון )

נכתב על ידי , 2/2/2007 16:47   בקטגוריות פרוייקטים, אהבה ויחסים, אופטימי  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-7/2/2007 20:24



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)