לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

פוסט אחרון ל 2006


פוסט אחרון לשנת 2006...

 

מוקדש לכל אנשי השנה שהיכרתי כאן בישרא והפכו לחלק בלתי נפרד מחיי...

 

מראה מקום ל כ +60 חברי הטבעת ואחוות הטבעת שהתקבצו  סביב ב 5 החודשים שאני  כאן...

 

משתף 120 פוסטים שנכתבו בדם, יזע , דמעות - ותמיד, בהמיית הלב האופטימי...

 

מסכם פרוייקטים שנערכו כאן לטובת חברי האחווה...

 

קורא לשנת אזרחית מוצלחת מאד עבור כל אחד ואחת מששת קוראיי, שנת מימוש עצמי, שנת הגשמת מאוויים וחלומות,  סיפוק ומשפחתיות, עמידה על שלך - והכל בחיוך ואופטימיות אין קץ...

 

 

 



אסיים באימרת היום:

 

"בכל שנה שעוברת עלי אני משוכנעת יותר ויותר שהבזבוז הגדול בחיים טמון באהבה שלא הענקנו, בכוחות שלא ניצלנו, בזהירות האנוכית שאינה מוכנה לסכן דבר, ואשר בניסיונה להתחמק מן הכאב מחמיצה גם את האושר" ( מרי צ'ולומונדלי )

 

נכתב על ידי , 31/12/2006 06:36   בקטגוריות ברכות, אהבה ויחסים, אופטימי  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-2/1/2007 17:18
 



"חומות של תקווה" חוזר לספסל הלימודים


דפנה שאלה בשבוע שעבר האם העובדה כי הצהרתי על 20 שנות לימוד משמעה כי יש לי תואר שלישי.

 

התשובה היא כי יש לי תואר ראשון בכלכלה ויחסים בין לאומיים, תואר שני במנהל עסקים, ועוד תואר נוסף, המקביל לתואר ראשון בתחום הפיננסי, שכולם יחד, בצירוף עם ביה"ס יסודי ותיכון מביאים את המאזניים לסך של 20 שנה, מחצית משנות חיי עד כה.

 

כל זאת ללא הכשרות ארוכות נוספות,הן במסגרת הצבא והן במערכת הפיננסית.

 

כחלק מהתהליך של חיפוש העבודה, שהיווה את אחד הטריגרים לפתיחת הבלוג, הבנתי את הנחיצות בקבלת רשיונות עיסוק בתחום הפיננסי המתאימים לתחום העיסוק הנוכחי והעתידי שלי, אשר יוכלו לפתוח בפניי אופקים חדשים מחד, ואפשרויות תעסוקה נוספות מאידך.

 

אציין כרקע כי לפני כשנה הוקבלו מסלולי הביטוח הפנסיוני וייעוץ ההשקעות ע"י משרד האוצר וייעוץ או שיווק מוצרים בכל מסלול בנפרד דורש הכשרות ובחינות בתחום השני - כך שכל מי שעסק בביטוח פנסיוני ( כסוכן ביטוח או כאיש חברת ביטוח ) או מי שעסק בתחום ההשקעות (בתור יועץ השקעות או כאיש השקעות בחברה פיננסית ) נדרש רגולטורית להכשרה, מבחן ורישוי בתחום המקביל.

 

במהלך חצי השונה הצבתי בפניי מטרה - לעבור 3 מבחני רישוי הקשורים לתהליך שתואר לעיל:

 

2 מבחנים מתוך ה 3 - אעבור בסוף 2.2007 ובתחילת 5.2007 לאחר למידה עצמית האפשרית לאור הרקע הקיים שלי בנושים הללו.

 

המבחן הקשה ביותר ע"פ כל הנתונים שבידי הינו מבחן העוסק בניתוח ניירות ערך - מבחן שאחוזי ההצלחה בו במהלך שנת 2006 נעו בין 10% - 30% , גם לגבי אלו שעברו קורסים ספציפיים להכנה אליו, כאשר המועד הקרוב הינו אמצע 5.2007

 

מבחינת הנושא מול כאלו שעברו את המבחן ( בד"כ בטסט שני או שלישי...) עולה תמונה עגומה וצפוייה של מבחן מכשיל, כאשר ללא קטרס הכנה והשקעה רבה בלימוד עצמי וקבוצתי נוסף, הכישלון הוא ודאי.

 

מחר אתחיל קורס של כ 120 שעות שיתקיים פעמיים בשבוע - יום א' אחה"צ ויום ו' בבוקר - כל מפגש כ 5 שעות.

כפי שלמדתם להכיר אותי, אני נחוש לסיים את התהליך כולו במהלך חצי השנה הקרובה, אף כי ברורות לי ההשלכות על חיי במהלך התקופה הזאת שיהיו הרבה יותר עסוקים, לחוצים ואינטנסיביים ללא מנוחה כמעט - תמיד תעמוד לפני תמונת שוק ההון כפי שהמומחים ואני מסכימים שתהיה בקרוב, וכן ההעשרה העצמית ויכולת הלימוד הגבוהים שלי שיסייעו בתהליך.

 

מאידך, צר לי על הפגיעה הבלתי נמנעת במשפחה בתקופה הזאת, וקרוב לודאי גם בכתיבה שלי כאן - אך כמו שכתבתי עם כניסתי לתפקידי החדש, נוכחותי כאן תימשך בשל אהבתי לישרא, לאנשים היקרים הנמצאים כאן, לאחוות הטבעת הגדלה והולכת ולהנאה הצרופה אותה אני שואב מהכתיבה כאן.

 

אזכיר גם כי פרוייקט "מספרים מספרים" - אחוות הטבעת "אתגר גיל הארבעים" - נמשך ומונה נכון לעכשיו, 5 ימים לאחר פתיחתו, 35 קטעים שונים - מוזמנים להשתתף עוד לפני שיהפוך לנושא החם בישרא...

 

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"כשרונות טבעיים כמוהם כצמחים פראיים; הם זקוקים לגיזום על ידי הלימודים" ( פרנסיס בייקון )

נכתב על ידי , 28/12/2006 05:06   בקטגוריות אופטימי, עבודה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-2/1/2007 06:49
 



פרוייקט "מספרים מספרים" - אחוות הטבעת "אתגר גיל הארבעים"


 

 

43 קטעים משתתפים בפרוייקט "מספרים מספרים" - נכון ל 26.01.2007

 

 

  1. חומות של תקווה               "חומות של תקווה" - פרוייקט "מספרים מספרים"
  2. סיפורים עם סוף טוב         טוב, נו. גם אני עושה פוסט מספרים
  3. אופטימיות זה הכל בחיים   פוסט עם מספרים... וגילוי מרעיש
  4. הרהורים על החיים            היום לפני שלש שנים
  5. my life as a page            מספרים
  6. דריה מהבלוג                     מה נשים סופרות
  7. היד שמנענעת את העריסה גם אני יודעת לספור
  8. מטעמי החיים                   מספרים שלי תמיד מספרים
  9. שדות                                1+1
  10.  עמית שאקל                     המספרים של עמית שאקל
  11. בחור טוב                          מספ7ים
  12. פרת משה                         מספרים
  13. ריקוד מושחת                    חלק מהמספרים בחיים שלי
  14. חיי                                   מספרים מספרים
  15. נערת זהר                          מה נשות היי-טק סופרות
  16. המשמעות האמיתית            המספרים בחיי
  17. אבא של עמר                      חוק שימור המשהו
  18. יוזף ברויר                           מה נשים סופרות
  19. הקשת בענן                       מסע במנהרת הזמן 
  20. נביא בהכחשה                    NUMBERS
  21. הגרגמל                             גם הגרגמל במספרים
  22. יולי זרגן                            קחו מספר
  23. שמפניה                            NUMBERS
  24. LEVEL                             מלא פעמים אני כמו כולם
  25. רק על עצמי                       פרויקט כזה חם
  26. חרוטון                               איכס, אני כמו כולם 
  27. ש. כהן מזגנים                    גם אני כמו כל היהודים
  28. סטואי                               סטטיסטיקה
  29. מלכת הכוכבים                  מה נשים סופרות*
  30. בובה על חוטים                 "מה שנשאר" - פוסט המספרים שלי  
  31. שיווי משקל                       פרוייקט המספרים
  32. שלוש נקודות                     מה נשים סופרות 
  33. הכל חדש ונוצץ                  מספרים מספרים
  34. דודה מלכה                        7/5/2006   16:38
  35. סילביה במפר                    טובעת במספרים 
  36. שמיים כחולים                   מספרים רבותי...מספרים 
  37. סטארטאפיסט                   מספרים
  38. הרווק NG                          מספרים בישראבלוג 
  39. על הקו י-ם - ת"א              מנאז' - א - טרואה 
  40. מעט אחרת, אשה ילדה       פרוייקט המספרים
  41. מייפל                             בציר טוב  
  42. כזאת אנוכי                        סיפור במספרים 
  43. רק על עצמי                       מוקדש אישית ל...
  44. שוריין עבור "בין השוקולד לוניל"
  45. החיים ע"פ הזפטא          מספרים רבותיי...מספרים

 

 

 

לכל המשתתפים בפרוייקט, מוקדשת האימרה הבאה:

 

"אם אי אפשר לבטא זאת במספרים, אין זה מדע, זאת דעה" ( רוברט א. היינליין )

נכתב על ידי , 22/12/2006 07:40   בקטגוריות פרוייקטים, אהבה ויחסים, אופטימי  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   8 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיסאוס ב-15/10/2008 18:11
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)