לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

מצב רוח טוב/רע


טוב

-סתיו חזרה. יאי ^^

-סתיו הביאה לי מתנה מסין.

-קניתי את המגפיים. הנה החצי השני של הסיפור מלפני שניים שלושה פוסטים:

 חזרתי חנות שלפני דלקרמ איזה 20 פעם, וכל פעם הוא אומר לי משהו אחר, אז התייאשתי, ואבא ואני נסענו לתל- אביב.

 בשניה שהגענו לאלנבי ראינו חנות ענקית (חצויה לשניים כמו בנעלי לונדון), וחקל אחד מפוצץ מעפיים, והיו שם כמה סוגים של מה שרציתי.

 בגלל שאת מה שרציתי היה קשה לקפל, בסוף קניתי זוג הרבה יותר יפה (מידה 36 אם מישהו שואל >>).

 כהה יחסית, מתקפל בעיקר למעלה אבל אפשר גם עד למטה, ויש פונפונים חמודים כאלה בצד (^^), וגם הנעים הזה מפבנים זה חלק ולא כבשתי.

 יואו איך התלהבתי מהן, אבל יש לי סיבות, לא קניתי מגפיים כבר שלוש שנים לפחות.

-תמיר ואלינה השלימו.

-מייפל סטורי עובד.

-כנראה שלא לומדים מחר.

-דודה שלי חוזרת מחו"ל עוד פחות משבוע (באה לביקור, הכוונה), כרגיל, 200 שקל כל אחד XD

-יש מבצע בואנס שה- 200 שקל מדודה שלי כנראה יהיו מעורבים בו.

-זהו נראלי.

 

רע

האמת שאין לי מושג.

החופש היה בסדר, והדבר הכי נורא שקרה זה שהיה קצת משעמם, שתמיר ואלינה רבו (למעלה- הם השלימו), ושיש לי יבלת על האגודל כתוצאה מפרטית יתר על מיתרי הגיטרה. אהא.

 

לא יודעת, פשוט... מרגישה קצת כמו נעל.

אה, וכואב לי הגרון.

XD

 

עדיין, מרגישה קצת כמו נעל.

 

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 21/10/2008 14:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)