לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אופע.


כי לא הולך לי במבחנים.

ואני לא רואה את החברים הכי טובים שלי מספיק.

ואני לא רואה את החברים שלי מספיק, חוץ מאלה שבכיתה, ואת גבי (כפרעליה) שאני רואה המון 3>

ומה אתכם, הא? מה אתכם?

לא רואה את ליר (אני לא יודעת מה קורה עם הנוע"ל), או את זיו (כנ"ל) ומלא אנשים שעד לפני שנה היו בשבילי חברים ממש קרובים.

הם עדיין אבל אני פשוט לא רואה אותם וזה מבאס תחת, כמה אפשר לצפות ולצפות ושבסוף הכל יתפוצץ לך בפנים?

אפשר- הרבה- תאמינו לי, וזה לא נעים. זה כזה מעצבן.

כאילו שאני היחידה שמתקשרת ושואלת ורוצה. ככה אני מרגישה.

 

אני לא אתן לנו להתרחק, כי הם חשובים לי, אבל בכל זאת- הם לא ממש משתפים פעולה.

ככה אני מרגישה.

 

אני מרגישה יותר מדי בזמן האחרון...

ועובר עלי יותר מדי. נראה לי שזה שילוב גדול מדי ומתוסבך מדי של עצב, של כעס, של אכזבה ושל שמחה.

מוזר שאני לא מתגעגעת לזמנים הטובים, כי האמת שעכשיו מספיק טוב לי ולפחות מעניין.

אין לי שגרה, רציני שאין.

ואני לא כל-כך מתייחסת ללימודים בתור משהו רציני.

אולי זה לא כל-כך נורא...

 

לא יודעת אני מרגישה ככה-

 

 

רק בצבעי הקשת... ><

 

PointOfView- McFLY

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 24/10/2008 17:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)