לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

חולה, מאוד.


החום עולה, ויורד ושוב עולה.

אני לא מרגישה את האוזניים, אבל לעומת זאת אני מרגישה שכל הגוף שלי כואב...

כל השרירים שלי כואבים בטירוף, שרירים שלי כואבים בטירוף, שרירים שאפילו לא ידעתי שיש לי.

וגם הגרון כואב לי בטירוף, הוא כל הזמן יביש וקשה לי לנשום ולאכול לבלוע.

אני חושבת שצריך משאבה בשביל להוציא לי את כל הנזלת מהסינוסים...

 

אני מרגישה, שוב, כמו סמרטוט שעבר זמנו

 

שוב, אני אצתרך להשלים שיעורים, וזה אומר לשבת מול המחשב ולחכות שמישהו יסכים לסרוק לי, ואז להבין את החומר באלגיאומטריה.

 

 

אני עומדת להתפגר... אני לא מפסיקה להקיא ולא טוב לי בכלל...

 

אוף.

 

 



תהיו בריאים.

 

*לכל מי שלא הובהר לו עדיין- הבלוג הזה הוא המקום הכי טוב בשבילי להוציא את הרגשות, את העצבים\האגרסיות, את העצב, השמחה וכל השאר, כך שממש לא אכפת לי מה הוא אורך הפוסט, ואם חושבים שחפרתי- אז לא ממש אכפת לי, או שזה אומר שעובר עלי הרבה או שסתם משעמם לי. אז אני מבשקת- על תודיעו לי בתגובות- "איזו חפירה!" וכאלה- אני יודעת בעצמי מתי הפוסט ארוך ומתי לא.

**כבר כתבתי שהבלוג הזה זה המקום הכי טוב להוציא בו את הרגשות שלי וכל זה, זה בגלל שאני לא אוהבת לריב, ואני בדר"כ לא אומרת לאנשים כשאני באמת נפגעת מהם- כי אז או שהם ימצאו סיבה להיפגע, או שהם באמת יפגעו,או שהם יעשו הכל כדי שאני אכעס או משהו- אז תבינו, שאני כותבת פה את הדברים האלה כדי לא לריב עם אנשים אז זאת לא סיבה לכעוס או להיפגע, וגם שאני כותבת כאן כדי לא להגיד בפנים- מה שאומר שככה יותר נוח לי לכעוס ולהיפגע פה, ואחרי זה אני פשוט עוזבת את זה...

 

זה הכל- שאני רק רוצה להבהיר שזה לא מופנה לאף אחד מיוחד. =] 

 

נכתב על ידי reniXD , 3/2/2008 21:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)