לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אההה =]




נחמד לי, אבל רק קצת.

דודה שלי תזמין את ה- DC, אבל הן יגיעו רק עוד מלא זמן, כי צריך להזמין לארה"ב ורק אז היא תשלח לישראל...

היום יש יום הולדת לתם, והתלבטתי אם ללכת אליה או למדיה-

בגלל שכל שבוע כמעט יש מסיבה בשברולט, אז אין אף אחד במדיה.

היום, אם תהיה מסיבה- תהיה מסיבת היפ-הופ, ואני חושבת שעל כולם הן כבר נמאסו, ומלחתחילה אף אחד לא אוהב היפ-הופ במדיה, אז אמורים להיות אנשים.

גם אין לאף אחד יום- הולדת אז אין למי לעשות מסיבה בפארק פרס- מה שאומר, וגם לפי נופר, שיהיו מלא אנשים-

ולשם שינוי אני גם יכולה לבוא- אני לא חולה, אין לי איזה מבחן גדול- רק בחנים- ויש לי כוח.

אבל הקטע הוא שלתם יש יום הולדת, ולעזוב את זה שהיא חברה טובה שלי- אין יל מתנה להביא לה, אז זה פאדיחה.

אבל דווקא כאן אני יודעת שלא יהיה אכפת לה וזה, הם יודעים שאני לא יכולה לקנות מתנות אז נראה לי שהם כבר התרגלו =]

וגם- יום- הולדת יש רק פעם בשנה- למדיה אני יכולה ללכת כל יום שישי! -למרות שנראה לי שעוד מעט גם המדיה יהפוך לאירוע של פעם בשנה, אבל אני גם חושבת שהסיבה לזה היתה הגמילה... XDXDXD

 

קיצר- נראה לי שאני אלך לתם, היא יותר חשובה מהמדיה, אני אראה את כולם ביום אחר, ובלו-הכי אף אחד לא זוכר אותי שם.

 

אני לא חולה יותר, זה גם משהו, אבל אני עדיין צריכה ת'משאף, אני לוקחת אותו לבצפר.

ואתמול (יום חמישי), הלכתי לבצפר פעם ראשונה אחרי שחליתי, וכשהגעתי גיליתי שיש טיול לקיסריה, לגני היי מנהיגות או משהו, ושהטיול שהיה ביום שלישי בכלל היה אחר- ולא היה עלי משאף ולא כלום, אבל בכל זאת הלכתי, כי אחרת זה בזבוז כסף, והיה עוד איכשהו די נחמד.

דווקא כשהייתי חולה היה די נחמד- כל היום בבית עם המחשב והטלוויזיה, לא צריך לצאת לקור (אומנם היה חם...) ולראות את צ'רנה (שבכלל לא הגיע בימים שלא הייתי )

תמיד כשאני לא באה- צ'רנה גם לא באה. זה מעאפן, אבל זה גם טוב- לא צריך להשלים חומר.

 

'שעמם לי.

 

 

 

בזמן האחרון אני בנוסטלגיות לאינויאשה =]

טוב, זאת היתה תקופה מיוחדת בחיים שלי- מן התפתחות כזאת.

גם הסדרה הראשונה שראיתי ביפנית, וידעתי שהיא אנימה-

זאת היתה התקופה שנכנסתי לכל העניין הזה...

גם הבנתי מי הם באמת החברים שלי, לפחות לתקופה ההיא.

וזה גם היה סוג של התבגרות- התחלתי להתסתכל על העולם באור שונה, וכשהסדרה נגמרה זאת היתה ההתחלה של תהליך ההתפקחות שלי.

 

 

התמכרתי לקייל XY, זה נורא נחמד, ואמא שלי ראתה את העונה השניה, אז היא הסבירה לי הכל וגלתה לי את כל הספוילרים XD

התמכרתי גם לשיר- all that i've got של the used.

הוא נורא נחמד =]

 


 

ועוד משהו אחד אחרון לסיום הפוסט-

לכל החברים שלי שלא אוהבים מה שאני שומעת: לאור העובדה שאתם חברים שלי לא הרגשתי צורך לומר את זה עד עכשיו, אבל זה נהיה עסק די רציני מבחינתי, אז כמו שאני לא אומרת לכם מה לשמוע, אני מעדיפה שאתם לא תגידו לי. העניין בחברות שלנו היא לקבל אחד את השני כמו שהוא, או שאנחנו פשוט אוטומטית נמצאים בבעיה, אלא אם כן כל תחומי העניין שלנו דומים.

-כאן אני מדברת על להקות מאוד ספציפיות שאני שומעת- זה נורא נחמד שאתם לא אוהבים אותן, אני לא מכריחה, נכון? כל אחד והדעות שלו. זאת לא מגבלה בחרות שלנו, ועד עכשיו לא היה אכפת לי גם שאתם צוחקים עליהם איתי- זה בסדר, המראה זה לא הקטע גם לא אכפת לי שאתם לא מתים על המוזיקה, אבל כשזה מגיע לקטע שאתם צוחקים על זה שאני שומעת אותם, או מנסים בעקיפין להגיד כמה הם גרועים, או לא בעקיפין, אז זה מעצבן- מותר לכם להגיד שאתם לא אוהבים אותם או שהם גרועים לדעתכם, זה קטע של דעה, אבל יש בניכם כמה שפוסלים בצורה מאוד משמעותית, וזה לא בסדר- קודם כל, מי הפך אתכם למבקרי מוזיקה? דבר שני- אני רוצה לשמוע את הדעות שלכם, אבל כשזה מגיע לסתם "אייככככ, הם מפגרים!" זאת לא ביקורת וזאת הבעתה דעה מאוד נחרצת שאני מעדיפה לשמוע פעם אחת- אם אתם אוהבים לדבר עליהם ולרדת עליהם ורק להגיד כל הזמן כמה שהם גרועים וכמה מה שאתם שומעים הרבה יותר טוב- אז תעשו את זה בלעדי, סבבה? סבבה.

 

שמחה שמובן, נסיתי להעביר את הדעה הספציפית הזאת שלי בדרך פשוטה יותר, אבל בכללי הבנתם, אז אני מבקשת- על תנסו לקטול, זה רק בערך מה שאני מנסה להגיד. =]

 

צ'ימו 3>

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 8/2/2008 17:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)