לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אוי, כמה נורא.


עכשיו, כשנכנסתי לעדכן את הבלוג- ראיתי את ההודעה שבוודאי נשלחה לכל הבלוגרים- על זה שלא יימחקו בלוגים אנורקטיים וכאלה...

אני לא מאמינה שיש אנשים שבאמת פתחו בשביל דבר כזה עצומה- כאילו, מה, אתם מפגרים?

ישרא-בלוג זה המקום לכתוב בו דברים כאלה- ומי אתם שתבקשו למחוק בלוגים כאלו?

ובגלל מה? בגלל שזה מדכא אתכם?

האנשים שכותבים בבלוגים האלו נמצאים לרוב בבעיה ממש קשה, וככה אתם מנסים לעזור?

ואם לא בא לכם לעזור- לפחות על תחמירו את המצב.

לא בא לכם לקרוא? זה מדכא אתכם? חבל- כי זאת המציאות.

חוץ מזה- לא בא לכם, על תקראו.

 

יוצא לי בזמן האחרון להתגלות יותר לעולם הזה של הפיגועים וכל הבלאגן בארץ-

למרות שאנשים חושבים שבגלל שאנחנו- החיים במרכז- לא מתעניינים, לרוב זאת טעות.

אני לא אומרת שאני באמת מודעת למצב, אבל אני גם לא לגמרי לא בעניינים-

העיקר, אני יודעת שזה קורה.

לפני שבועיים- חודש בערך (לא זוכרת) יצא שראיתי חדשות, וכמעט בכיתי כשילדה קטנה בכתה שהיא רוצה את סבתא שלה.

לפי מה שאני זוכרת, סבתא וסבא שלה נלקחו אז לבית החולים אחרי שטיל פגע בבית המשפחה, כדי לעבור בדיקות רפואיות או משהו.

למרות שזה לא היה ממש נוגע לי- זה היה פשוט די עצוב.

אפילו שסבא והסבתא היו בסדר, אני אפילו לא זוכרת למה היו צריכים לקחת אותם לבדיקות.

 

יורד גשם, והמון.

כמה נחמד D=

 

ביום שישי יום-הולדת לאופיר וללוטן- מזל טוב! =]

 

יום חמישי אני ושני הולכות לקניון הזהב, למפגש של איזו קהילה שהיא נמצאת בה-

אני אקנה שם ת'מתנות לאופיר וללוטן.

 

קיבלתי- כן, כן, אני ולא אף אחת אחרת- 95 בערבית!

איזה אושר XDXDXD

אני לא משהו בערבית- אז נחמד לי.

 

יצא לסימפל פלאן דיסק חדש, ובהתחשב בזה שאני ממש אהבתי אותם פעם- ותמיד תהיה להם פינה חמה אצלי בלב- אני די שמחה.

 

*הערה לגבי תגובות ומסרים בבלוג-

לא רוצה לראות כאן תגובות פרסום (אהמתמיראהמ)- תגובות כאלו יימחקו.

לא רוצה לראות כאן תגובות סטייל- "בלוג יפה, מוזמנת לשלי!"

קצת פחות, אבל עדיין מעצבן אותי לראות תגובות שלא קשורות בכלל לפוסט- אבל זה לא כזה משנה אם אין בזה מה שבאמת מעצבן-

קללות- ימחקו, וזהו זה. זה לא המקום לנהל בו מריבות, ואם נגרר הבנו.

אבל אני לא רוצה לראות כאן דברים כמו מה שהיה לפני שבוע (אהמתמיראהמ)- דפי:קה זיו:ן -זה לא מעניין אף אחד, וזאת סתם תגובת שיעמום- אז די עם זה.

 



 

לא כועסת על אף-אחד, לא מרגישה כל-כך רע- אבל גם לא שמחה יותר  מדי.

יצאתי עכשיו ממצב-רוח ממש נורא שהיה לי בשבועיים האחרונים- נראה לי מאוד אופטימי להיות שמחים עכשיו ולקוות לטוב, אבל איכשהו-

אני פשוט יודעת שאם אני אשמח יותר מדי- הכל פשוט- בשניה אחת- יהיה גרוע יותר ממה שהיה.

 

ואני לא רוצה שזה יקרה, נכון?

 

צ'ימו 3>

נכתב על ידי reniXD , 18/2/2008 15:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)