לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

התלבטויות- לימודים, הצלחה בחיים, הנאה :\


לאילו שעוד מתעניינים, ועקבו כמה פוסטים, או לפחות שמעו כשאמרתי-

שנמאס לי לחיות כאן, בעיר הזאת, עם האנשים האלו.

זה לא בדיוק משהו מיוחד לכל אחד ולכל מקום- זה פשוט הרצון להתחיל מחדש במקום אחר, לפתוח דף חדש,

במקום בו אף אחד לא מכיר אותי, במקום בו אני לא מכירה אף אחד.

וזה גם שנמאס- אבל על תשפטו אותי...

 

אז מה שאני בעצם מתכוונת, זה ההתלבטות- תעזבו רגע את הרצון לעזוב את המקום הזה, בגדול- רק לעזוב את בית הספר?

אולי זה גם יעזור...

ופה באה ההתלבטות של הפוסט הספציפי הזה-

בבית הספר בו אני לומדת עכשיו, אני בכיתת מחוננים, מה שאומר-

לפי מה שאומרים- זו רמה אחרת, אני לא בטוחה בזה- כי זאת אני...

אין לי בעיות התנהגותיות (להשאיר בצד את הריב עם הפקאצות מלפני חודשיים) או ציונים ממש נמוכים- בערך...

אני אסיים את השנה הזאת בבית הספר הזה, וזה בטוח.

גם בטוח שאני אלמד באותה כיתה בשנה הבאה- ואם אסיים את התיכון בכיתת מחוננים- זה פותח המון דלתות, ואני תמיד אוכל ללמוד דברים חדשים אחר כך, נראה לי.

 

הקטע הוא- שמשעמם לי.

באמת- לא סתם "משעמם  לי!" של 'אין מה לראות בטלוויזיה',

אלא משעמם לי של  'הרבה זמן אני פשוט חושבת מה לעשות עם החיים שלי ואיך לנצל אותם- ואני לא יודעת איך',

וזה חבל- כי אני חושבת שאם אני אשקיע יותר, ואעריך את עצמי יותר, אבטח בעצמי יותר- אני יכולה להגיע לדברים גדולים... -ככה לפחות אומרים לי :\

 

ויש את מגמת המוזיקה בבית הספר ההוא, היקר הזה-

שאני די בטוחה ששם לא ילך לי- כי מה אני כבר יודעת לעשות?

לנגן על פסנתר, לשיר, לנגן קצת על גיטרה... אבל לא בגדר השקעה כספית כזאת גבוה-

וגם אם אקבל מלגה- אני לא בטוחה שאני מתאימה לשם, לא יודעת אם זה תחרותי מדי בשבילי, יקר מדי בכללי, או פשוט לא אני- אני לא יודעת למה...

אז ברור לי שזאת לא אפשרות כל-כך טובה ונכונה לעכשיו, אז לגבי זה נראה בעתיד.

ויש את מגמת האומנות, בבית הספר שאחותי עומדת ללמוד בו (גם היא במגמה הזאת...)

לפי מה ששמעתי מאנשים אחרים, שלומדים שם- זה המון אפשרויות, במגמה הזאת.

ולמרות שאני לא הכי בתוך כל העניין של אומנות- זו ההנאה הפשוטה יותר שלי, הקטנה יותר- הדברים הקטנים, כמו שכבר אמרתי.

ודווקא- אני בטוחה שאהנה לעשות את זה, ואני יודעת- לפחות לגבי זה- שאני בנאדם יצירתי.

הבעיה היא- אם אעבור לשם, מה לגבי שאר הלימודים?

מקצועות כמו מתמטיקה, אנגלית, וכל השאר?

אני לא יודעת אם אני ברמה יותר גבוה משל אחרים, שם, כי בית הספר השני טוב, אבל אני יודעת שאני לומדת בצורה מסויימת, נכון?

גם אם אני לא ברמה יותר גבוה\נמוכה מבבית הספר השני- זה עדיין יהיה מאוד שונה, ללמוד פתאום בצורה אחרת...

וזה רק לפי מה שכולם אומרים- שאנחנו לומדים אחרת, אני לא תופסת מזה יותר מדי, כי אני התרגלתי ככה מאז כיתה ג', אז אני לא יודעת איך זה נראה מהצד.

או איך זה באמת...

אני בעיקר לא רוצה להתחרט אחר כך- כי זה בכל זאת הישג, בשבילי...

 

ויש גם את העניין הזה-

אין לי בעיה להתחיל מקום חדש, הרי לזה אני מקווה כבר המון זמן.

יש לי בעיה לעזוב מקום ישן.

לא כמו בית, לא כמו לעבור דירה-

לעזוב את האנשים האלה- שאת רובם אני לא מעריכה ועם רובם אין לי קשרים בכלל- שהייתי איתם מהבוקר עד הצהריים רוב הימים מאז כיתה ג'!

זה שונה, זה מוזר... כי דווקא החלק הקטן שאני כן נקשרת אליו- אני נקשרת אליו כל-כך חזק!

 

בכל אופן, אני די בטוחה שאתם לא תוכלו לעזור לי בזה-

זה משהו ששונה מאדם לאדם, וזה ברור, נכון?

 

בכל אופן לא כתבתי כדי לקבל עזרה- כתבתי כדי להוציא את זה.

 


 

למי שמתעניין- ה-DC אמורות להגיע בעוד שבועיים-שלושה.

נחמד לי D:


 

נכתב על ידי reniXD , 26/2/2008 20:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)