לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

אהוי? *האהא*


יש לי משהו מפיראטים בזמן האחרון, זה כנראה פורים שמשפיע עלי...

 

אני מתחפשת להיפית- למי שלא חפרתי על זה עדיין- אז שידע XD

דווקא השנה התחפושת יצאה לי ממש נחמד, ובזול- שלימתי רק על משקפיים וקוקיות לשיער והכל יצא משהו כמו 12 שקל :\

מתוכם שלימתי רק 10... XD

 

מחר- צליל בא.

כמה נחמד =]

 

לפני שצליל יבוא- אני, בטי, מאי ואולי עוד כמה נלך לשוק ראשון- מבחינתי לשכלול תחפשות ואולי גם משלוח מנות (שבקושי התחלתי להכין).

 

ביום ראשון- מפגש ישרא.

צ'רנה ה-זונה מלמדת אותנו שעה ראשונה, החזר שביתה- וחוץ מזה כנראה לא לומדים באותו יום...

זה מבאס כי- צריך סתם לקום בבוקר, ואי אפשר להבריז מזה כי זה חומר חדש (דווקא כדי שנבוא, מניאקית...)

אבל זה גם די טוב- כי המפגש יהיה ב- 12:00 ככה, אז אני אלך לאבא אחרי בצפר (שעה אחת XD) ואז אסע...

 

ממש רציתי שהמפגש הזה יהיה עם כולם- אבל תמיר אמר שיש לו בצפר ביום ראשון...

ואני כבר לא יודעת מי יבוא ומי לא... -חוץ משני וליר, ות'אמת גם לגבי שני אני לא בטוחה למה היא מלכת ההברזות.

 

                   מבאס =[

 

ביום ראשון גם אמור להיות איזה כנס אנימה ומנגה שרציתי ללכת אליו- אם זה יתאפשר אני אגרור אנשים אחרי ישרא.

אבל לגבי זה נראה כבר...

גם יש מפגש קהילת הארי פוטר ביום רביעי- פורים.

רציתי ללכת, אני עדיין רוצה- אבל אין לי מספיק כסף! זה המון בזבוזים כבר על המשלוח מנות, והחבר הסודי (גמד-ענק)-

וישרא אני לא רוצה לפספס!

אבל כמו שאומרים- אי אפשר לקבל הכל בחיים, אז אם לא יהיה לי מספיק כסף, לא נורא, אני אחליט ותמיד תהיה עוד הזדמנות =]

למרות שנראה לי שאני אבקש מאבא בסופו של דבר...

 

כל המפגשים האלה עושים לי חשק לטיול- טיול שנתי, טיול של הקן (יותר טיול של הקן מטיול שנתי *אהמשכבהאהמ*).

 

יום שישי- יש מסיבה לילד מהכיתה שלי- נראה שהוא יזמין אותי מחר, כי היום הוא חילק הזמנות והוא שכח להביא לי....

ת'כלס התבאסתי- אני חושבת שהוא לא רצה להזמין אותי בהתחלה, אבל הוא חילק לכל הבנות, והן הכריחו אותו להזמין אותי.

-אז הוא בטח אמר להן להגיד כאילו שהוא 'שכח' את ההזמנה.

ואני לא רוצה שיעשו לי טובות- אתה לא רוצה להזמין? -על תזמין!

עכשיו- רוב הסיכויים שאני סתם מנפחת את זה אז תשכחו משלושת השורות הקודמות שקראתן...

בכל אופן- אני אדע מחר =\

 

אני אמורה לסוע לדודה שלי מתישהו (הוד השרון)- אבל אין לי מושג מתי.

זה היה אמור להיות בסוף השבוע הזה- אבל בגלל שפורים אני לא יודעת אם היא רוצה לבוא לקחת אותי ביום חמישי או לא.

כי הרי יום שישי יהיה חופש- וגם אם היא תבוא ביום שישי היא תצתרך לבוא מאוחר יחסית, כי תהיה עדלאידע (ככה כותבים ת'חרא הזה?) עד שעה מסויימת, והרחובות יהיו סגורים... ואז אני במילא אפספס את המסיבה של הילד הזה מהכיתה שלי- אז אני לא מבינה מה הפואנטה בלנסות להבין מה קרה שם?

-טוב, אני אהיה ספונטנית.

 

 

גררר, חפירה ארוכה- בלאגן נראה מי יצליח להבין ת'משמעות האמיתית של הפוסט הזה (דהההה- היה לי משעמם כאילו?!)

 

XDXDXD

 

 


 

 

תמונה פורימית? אהמ , לא- תמונת הלווין של אינויאשה XD אבל זה לכבוד פורים!

*כבוד, כבוד*

 

ושמישהו יסביר לי כמה תמירים יש בבלוג של תמיר כי אני חשבתי שיש שניים ואז חשבתי שזה אחד ועכשיו נראה לי שיש שמונה =\

 

 

צ'ימו3>

נכתב על ידי reniXD , 17/3/2008 21:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)