לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

יום עייפות


אתמול הלכתי לראות ג'אמפר עם תמיר ואלינה.

רצינו שגם סתיו תבוא אבל היא היתה בקורס פארקור :(

נו, טוב- לפחות נהנינו מהסרט, באמת סרט נחמד.

 

היום בבוקר, פורימון משעה 11 בבוקר, והיינו צריכים להיות בקן בשעה 9 בשביל לארגן דברים-

אפילו שהתחנה שלי כבר היתה ממוקמת ומסודרת והכל (על תטעו, לא אני סידרתי אותה).

היה ממש מעייף, למרות שת'כלס, כל מה שעשיתי זה לשבת ומדי פעם למזוג לאיזה ילד מים.

אבל זה בכל זאת היה משעמם, וגם שתי בנות מהקבוצה (אחת חברה שלי ואחת חברה שלה) רבו, אז היה בלאגן.

גם היינו צריכים לסדר את כל הבלאגן מהפורימון-

ומלא הלכו באמצע הביתה (גם אני).

-וגם שנראה שהקן אשכרה מתפרק...

זה לא שאני עד כדי כך עוזרת להרים אותו, כן? -אני באה פעם בחודש לפעולה וגם זה בלחץ =\

אבל בכל זאת, עד שאשכרה באתי בשביל  להפעיל תחנה (תחנה עאלק XD), לעזור וזה (אהא)-

אד*ר הדפוק הזה, תקוע בכל חור ואין מילים לתאר כמה אני שונאת אותו.

גל הדפוק שמתנהג כמו ילד קטן והוא ממש מעצבן.

ושתי הבנות האלה שרבו ואני לא יודעת מה הולך להיות איתן...

ומדריכה מעצבנת שכולם כל הזמן רבים איתה =\

 - קיצר, קטסטרופה.

 

חזרתי הביתה- סתלבט.

לא זזה מהספה, אחרי המקלחת כמובן.

 

טוב, זזה לישון כי מחר לימודים (ארבע שעות משעה שלישית... בעעעעעעעעע).

 

 



 

לטרוח לכתוב פורים שמח?

 

נכתב על ידי reniXD , 22/3/2008 22:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)