לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

ראשון, ראשון, ראשון שוק... ^^


קבעתי ללכת עם ליר ותמיר לשוק היום, אבל בסוף תמיר לא בא :(

בכל זאת, הלכתי עם ליר, והיה ממש נחמד-

בדרך הלוך בסוף הנסיעה, פתאום היא אמרה לי שפרי יושבת בסוף האוטובוס עם אמא שלה :|

לא יודעת אם היא ראתה אותנו, נראה לי שכן, אבל בכל אופן לא יוצא לי לדבר איתה גם כשהיא רואה אותי- וזה לא שאני רוצה לדבר איתה.

בכלל, היה לנו היום תרגיל (הגה?) ומסתבר שהיא ולוטן היו ביחד שקייטנה פעם :|

קיצר- היינו קודם בהאנגר, ומצאתי שם כמה מכנסי גלישה יפים, אבל אל במידה שלי :(

ואז הלכנו לשוק ראשון, וראשון שוק, והסתכלנו על דברים, וליר קנתה משקפיים ושרשרת פנינים (?).

גם שם היו מכנסי גלישה- אבל מגעילים ולבנים...

גם היו שם מלאאאא בגדי ים (אני צריכה אחד חדש...) ולא שניתי כי זה מגעיל לקנות בגדי ים והלבשה תחתונה (ועליונה XD) בשוק-

לא יודעת מה אתכם, אותי זה די מגעיל =\

אז אחרי השוק הלכנו לסטוצ'י, ושם היו מלאאאאא מכסני גלישה יפים-

היה אחד כמו של אופיר, לבן כזה עם קוים, אבל הבפנוכו שלו היה מגעיל ולא נוח =\

היו עוד מלא יפים, ורציתי לקנות שניים, אבל אז התחרטתי, אז קניתי אחד, אפור, יפה כזה.

אחרי זה הלכנו לשבת שתחנה, וראינו שם את דור שמעיה עם איזה חבר שלו...

ולדור יש עכשיו שיער ורוד (הוא צבע בטח לפורים, לא שאני יודעת)- וליר כזה קלטה שהוא שם וכל שניה היא הסתכלה מעבר לכתף שלי (ישבתי עם הגב אליהם) כדי כאילו "להיות בטוחה", עד שאמרתי לה שזה הוא XD

 

זהו, אז עלינו ל-20 (שבא שניה אחרי 95, פשוט ב-95 היה צפוף וזה היה אוטובוס בצפר מגעיל כזה וכמעט כולם עלו עליו, וממש מאוחריו היה 20).

ובאוטובוס היו שלוש (נראה לי) בנות מהשכבה של ליר, שכל שניה אמרו- "היי, חברה של זיו!" (הן דיברו לליר) וזה היה ממש מצחיק, כי איזה איש אחד ביקש מהם להיות בשקט והן התחילו לריב איתו XDXD

 

ואז ירדנו באותה תחנה והלכנו כל אחת לביתה :|

 

קיצר, למרות שחבל שתמיר לא היה, היה כיף.

 

 

 

 

ו- יש לי מחר מבחן בערבית ואז טיול, רק רציתי שתדעו D:

נכתב על ידי reniXD , 25/3/2008 20:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)