לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

שאלון שנגנב *באכזריות* מאלינעל >>


1. שם פרטי? נעמה.

2. כינוי והסבר? נעם3> בגלל שהמקור של השם שלי זה נעם, והלב בגלל שנעם היה תפוס.

3. גיל? 14  בעוד פחות מחודש.

4. עיר? חולון, עיר הילדים (מגיל חמש ומטה...)
5. יש אחים? כן, אחות אחת...
6. ההורים נשואים? לעעעעע.

7. מה אתם לובשים? מכנס אפור מתמנון (זה אפור?), גופיה אדומה, וסוודר (?) פסים מאלנבי.

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? שום דבר- אמא ואחות ישנות, והאוזניות מכאיבות לי באוזניים.
9. יש לך אייסיקיו? לא.

10. יש לך מסנג'ר? אהא.

11. מה הדבר האחרון שאכלתם? פופקורן... ובא לי עוד *-*

12. יש לכם חיית מחמד? לא... ואין לי כוח או אחראיות לגדל אחת.

13. הייתם בחו"ל? איפה? לא הייתי.

14. מידת הנעליים שלך? 36, 37, 38 והלאה... סתם, 37 בערך.

15. מאמין באהבה? אהא 00
16. מאמין באהבה וירטואלית? מאמינה שהיא קיימת, אבל לא עובדת בהרבה מקרים.
17. מאמין באהבה ממבט ראשון? לא- אלה אם כן זה סוג של כוח על טבעי, כי אחרת 'להתאהב' ממבט ראשון זה להיות מאוד רדוד.

18. מה דעתך על הומואים/לסביות? שיהיה להם בסבבה- ושישארו עצמם, סך הכל הם הולכים אחרי הרגשות שלהם, זה לא משהו רע.
19. מאמין בגורל? מה שקרה, קרה, ומה שיבוא, יבוא. וכשהוא יבוא, אנחנו נצתרך להתמודד עם זה- בן אדם קובע את הגורל של עצמו.
20. מאמין בה'? יש לי תיאוריה מאוד מסוימת שנוגע לנושא הזה... ואני לא אפרט פה, ובגדול, אני באמת לא יודעת.

21. חוף או הרים? תלוי במצב רוח. עכשיו? חוף.

22. לישון או לקום? לישון.

23. קרמבו וניל או שוקו? שוב- תלוי במצב רוח.
24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? עברית, אנגלית, ערבית ומילים יחידות שיפנית.

25. בן אדם של יום או לילה? לילה.

26. רגיש לדגדוגים? אהא.

27. יש חבר/ה? לא.
28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? יותר מדי "><

29. התחביב האהוב עליך הוא? כל מה שקשור בלהיות יצירתי, דברים שמשחריים אותי מלחצים- כמו מוזיקה, ציור, סתם ללכת עם אנשים שכיף לי איתם...
30. עברת על החוק? אולי... ואולי לא... אולי אף פעם לא נדע...
31. נרדמת בשיעור? נמנמתי.

32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? לגלות שהכרתי מישהו שלא ידעתי שהוא מישהו שחברה שלי מכירה כי ידעתי שהיא מכירה מישהו אבל לא ידעתי שזה הוא.
33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? שבועיים וחצי, שלושה שבועות, חודש... "^^
34. מתי פעם אחרונה התקלחת? היום, לפני הסרט (סטפ אפ 2).
35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? אף פעם לא הלכתי מכות ממש רציניות, אבל הכי רציניות שהיו לי היו לפני שלושה חודשים עם ז''יניקים.

38. שם אהוב לבן? אמיל XD
39. שם אהוב לבת? רליינט. 
40. שם אהוב לכלב? צ'קי.

41. בגדת אי פעם? לא במובן של "התנשקת איתו מאחורי הגב שלי!" או "בגדת בי איתו!".

42. בגדו בך? היה אחד שהיה חבר שלי ואהב את החברה הכי טובה שלי "><- אבל חוץ מזה תמיד נראה לי שבוגדים בי (שוב, לא באותו המובן...). 

43. מה דעתך על בגידות? זה מגעיל, אבל תלוי מאיזה מניע- וגם, לפעמים זה פשוט קורה בלי כוונה תחילה לפגוע במישהו...

44. מה הפחד הכי גדול שלך? אין לי ממש 'פחד הכי גדול'- אבל אפשר להגיד שהדבר הכי מלחיץ אותי זה שכולם ישכחו אותי, לגמרי.
45. מה החלום הכי גדול שלך? זה ישמע מאוד פסיכותי, אבל- לעשות משהו ממש גדול שכולם יזכרו אותי בזכותו.
46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? תסתכלו בעצמכם...
47. זרקו אותך? לא.

48. אתה זרקת? אהא...

49. מה התכונה הכי בולטת בך? שאני מתחברת לאנשים נורא מהר שמובן של מקבלת אותם כמו שהם, גם אם הם לא כאלה נחמדים... 

50. מה היית משנה בך? הרבה דברים פיזית... וחוץ מזה לא הייתי משנה משהו, כי אני מי שאני.

51. נהנה בינתיים מהשאלון? אפשר להגיד שלא.
52. יושב על כסא? לא, על שולחן...

53. להמשיך? אם אני אגיד "לא" את תפסיק?
54. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא הבנתי ">> אבל אכלתי משהו ממש מגעיל שכמעט גרם לי להקיא *אהממוחשלציפוראהמ*
55. התחלת עם מישהו? לעעע.

56. התחילו איתך? נראה לי...

57. נשארת ער כל הלילה? לילה לבן! D:

58. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? לא! אוי ואבוי- על מה אפשר לדבר שלוש שעות בטלפון?<
59. הרגת חיה בטעות? פעם נסעתי עם אבא שלי על הקטנוע ובטעות הוא דרס חתולה 00 זה היה נורא...

60. הרגת חיה בכוונה? לא, רק חרקים, וגם זה לרוב אחותי עושה.

62. פגעת בעצמך פיזית? אפשר להגיד...

63. מעשן סיגריות? לא, איכ.
64. מעשן נרגילות? לא, שוב איכ.

65. שמת לב שאין שאלה 61? כשהמורה לא מגיע לשיעור ויש שיעור חופשי, לזה אני שמה לב רק בצלצול שבסוף השיעור 00
66 שותה אלכוהול? לא- להמשיך אם האיכ?
67. היית עם 2 אנשים בו זמנית? לא, איכ. -זה באמת מגעיל...

68. צללת עם דולפינים? לא... והאמת שאני בקושי יודעת לשחות...
69. היית ערום בציבור? לא...
70.נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? במפגשים ומפגשי קהילה כן, אבל תמיד הייתי עם חברים.

71. רצית להיות מישהו אחר? הרבה מאוד פעמים... בעבר.

72. התקלחת היום? אהא.

73. הורדת שיערות מהרגליים? אהא.
74. התעלפת? לא, תודה לאל. אומרים זה לא כיף.
75. קיבלת נכשל בתעודה? נראה לי שפעם קיבלתי 40 באיזה מקצוע בתעודה של כיתה ה' (סוף שנה נראה לי...), אולי באזרחות.

76. שחית בעירום? לא- למה לי?
77. עשית קרב גרעפסים? בעעעע, לא.
78. התנצלת על משהו שעשית? יותר מדי פעמים...
79. היית כל הלילה על המחשב? לא.

80. היית כל הלילה מול הטלוויזיה? לא.
81. העברת פתקים בשיעור? כבר מזמן הפסקנו להעברי פתקים- אנחנו פשוט מדברים אחד עם השני, זה הרבה יותר פשוט.
82. היית אצל פסיכולוג? בכיתה א' או ב' הייתי אצל יועצת בצפר.

83. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? אם יש מישהו שלא אז היתה לו ילדות אשוקה.

84. בכית בסרט? פעם אחת, וזה היה כי ממש רציתי לבכות מהסרט (אבל הוא באמת היה עצוב...), כדי להגיד שבכיתי ממנו.
85. ניתקת למישהו בפרצוף? נראה לי שכן...

86. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? לא.
87. נשארת כיתה? לא.
88. קפצת כיתה? לא.

89. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? השומר לא הכניס אותי לבצפר כי איחרתי =\

90. היה לך גבס? לא.

91. קנית קונדומים? לא... 
92. עשית היקי? כשהייתי קטנה עשיתי פעם, אבל זה היה כי הייתי לחוצה, והייתי ממש קטנה ובכלל לא ידעתי מה זה...
93. עשו לך? לא, איכ...
94. התביישת בעצמך? אף פעם לא ממש התביישתי בעצמי- אולי הצטערתי שעשיתי משהו, אבל לא נראה לי שפעם ממש התביישתי בעצמי.
95. התביישת בהורים שלך? בערך...
96. התביישת בחברים שלך? רק בצחוק- אני מקבלת את החברים שלי כמו שהם, אם הייתי מתביישת בהם, איזה סיבה היתה להם להיות חברים שלי?
97. עברת יישור שיניים?  אני אעבור בעתיד... 

98. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? אני חושבת שהיא איבדה בטולים בגיל 12 XD

99. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? אני יודעת שהיא לא... יש לה שני ילדים, דההההה.

  

מה עדיף:
100. לונדון או פריז? לונדון.
101. סאבלימינל או הצל? קקי.

102. אש או מים? שניהם D: 
103. חנוכה או פורים? חנוכה.

104. משפחה או חברים? תלוי...
105. לילה או בוקר? לילה. הייתי מוותרת על כל הבקרים ולעבור ישר מהלילה לצהריים. אבל בעצם גם צהריים אני לא אוהבת, אז מהלילה לערב XD
106. מחשב או טלוויזיה? מחשב 0 - 0

107. חושפני או צנוע? צנוע, לא?
108. מוזיקה או סרטים? מה אתם רוצים להרוג אותי?

 

השלימו את החסר:

109. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? לשבת שחוץ עם כמה אנשים שממש כיף לי איתם, ופשוט לדבר.
110. הכי אוהב? אנשים מאוד מסוימים, מוזיקה מאוד מסוימת, וחטיפי קוקוס. אה, וגם מיץ תפוזים. אבל בגדול אנשים מאוד מסוימים.
111. הכי שונא? הרבה דברים... 

112. טוב ש...? סתיו השאילה לי את הספר של מבוכים ודרקונים כדי שאני אוכל לקרוא אותו... D:
113. חבל ש...? אין לי כסף לקנות אותו וזהו.
114. הלוואי והיה לי? עסף לקנות את הספר הזה... -אה, ומיץ תפוזים.

115. אין דבר העומד? בפני עצמך ובפני מה שאתה מאמין. קיטצ'י, אני יודעת.

116. אם תרצו? זה יקרה. נו, לפחות אני מנסה לשנות קצת!  "><

117. מי ששונא אותי מצידי ש... ימות. אלה אם כן הוא חשוב לי ואז זה בעייתי...
118. אחרי השאלון אני? אלך לישון, אולי אקרא קצת לפני...
119. לא הייתי צריך? להתחיל למלא את השאלות הזה- אני עייפה אבל לא בא לי להפסיק באמצע.
120. אני חייב לומר תודה ל? סתיו, על הספר.

121. אני חייב לומר סליחה ל? מישהי מסוימת...
122. למה אני אף פעם לא? מסיימת לקרוא ספרים בזמן?

123. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? שת. אפילו את ה-"רשת" לא השארתם לי? -יש לי סתם, "שת"...
124. יומולדת זו סיבה ל? התבאס על זה שאין לך איפה לחגוג, או כסף לשכור מקום...
125. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? לחיות בלי דאגות! D:

126. הערבים הם? ערבים. אנשים. זהו.

127. שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך?  פיצול אישיות רציני.

128. הבן אדם שהכי חשוב לך? הרבה אנשים. (בערךארבעה... כנ"ל לגבי המשך השאלון!)

129. הבן אדם שאתה הכי אוהב? נו, הרבה אנשים.

130. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? בן דוד שלי אבירן.
131. הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? הרבה אנשים.

132. הבן אדם הכי מצחיק? אהמ... הרבה אנשים?

133. הבן אדם הכי לא מצחיק? יש אחד אבל הוא לא בנאדם-אורפלצ.

134. הבן אדם הכי מוזר? יש כל-כך הרבה... גם אני. אני יצור.

135. הבן אדם הכי יפה? אהאאאאאא- לא יודעת...

136. הבן אדם הכי קרוב? פיזית? אחותי\אמאשלי, רגשית- הרבה אנשים.

137. הבן אדם שאתה סומך עליו? הרבה אנשים. טוב, לא כל-כך הרבה.

138. הבן אדם שסומך עליך? אני מקווה שהרבה אנשים.
139. הבן אדם שהכי השפיע עליך? דמות, לא בנאדם- הולדן קולפילד.

140. הבן אדם הכי כשרוני? אווו אני מכירה הרבה...
141. הבן אדם הכי חברמן? אני לא מכירה הרבה כאלה שמתחברים עם כולם... כאילו, חוץ ממני >> רגע, אני בכלל מתחברת אם כולם?

142. הבן אדם הכי מניאק? אוווו כל העולם!
143. הבן אדם הכי אמיתי? קשה למצוא כאלה...

144. הבן אדם הכי מצליח? לאדעת.
145. הבן אדם הכי ספאמר?מה זה ספאם, קיבינימט?
146. הבן אדם הכי צפוי? שי.

147. הבן אדם הכי לא צפוי? לא מכירה מישהו שהוא ממש לא צפוי.
148. הבן אדם הכי חכם? דניאלהדס XD
149. הבן אדם הכי מטומטם? רק אחד?
150. הבן אדם הכי מסטול? לאדעת.
151. הבן אדם הכי חרמן? אני מעדיפה לא לדעת...
152. הבן אדם הכי רומנטי? אווו ><

153. הבן אדם הכי זיין שכל? אמא.

154. הבן אדם הכי רגיש? אני, ויש עוד כמובן.

155. הבן אדם הכי וותרן? אחותי >>
156. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? המיטה שלי זה לא בנאדם. 
157. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? מקווה שכולם...
158. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? זה שיארגן עוד לילה לבן...
159. הבן אדם הכי פופלארי? לאדעת.
160. הבן אדם שהכי מבין אותך? אני לא מבינה את עצמי.
161.הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? אני מניחה שאני לפחות מנסה להבין את כולם, אבל אל תמיד מצליחים. כרגע אני לא יודעת, כי אני אל הכי מצליחה.
162. הבן אדם הכי עשיר? אני מכירה טחונים, לא עשירים.

163. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? אני?< לאדעת...
164. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? זה חסוי.

165. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? ערסים וגרמנים (נו, זה נחשב אם זה נשמע כמו קללה).
166. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? אין בנאדם כזה. נראלי.

167. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך?  אף אחד- למה שאני אעשה את זה לאחד מהחברים שלי?
168. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? האמת שאני אוהבת את הבית...

169. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? לאדעת...

170. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? לא אכפת לי עם מי- זה פאקינג חו"ל, זה מספיק לי.- כמובן, כל עוד זה חבר\ה.

171. הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? הא?
172. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? כל מי שאני אוהבת, ובמיוחד ליר, כי יש לה צחוק מצחיק. מפיל מצחוק XD

173. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? אוווו לאדעת.
174. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? הרבה אנשים.

175. הבן אדם שהכי עוזר לך? מעט מצליחים, אבל הרבה מנסים, וזה מספיק.

 

 

שמתם לב שסוף השלאון מלא ב- "הרבה אנשים" או ב- "לאדעת"?

 

טוב, יאללה הלכתי לישון...

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 28/3/2008 22:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)