לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

הפדיחה של הלייף P;


ביום שני הלכתי לישון מאוחר יחסית (11:15- 11:30) בשביל עצמי.

אז כרגיל- היה קשה לי לקום בבוקר.

אמא שלי הלכה בשעה 7:25, אחותי כבר היתה מאורגנת, ואני עדיין חצי ישנה, אז הכרחתי את עצמי לקום.

בסדר- אני קמה, מתארגנת, פתאום שמה לב שכבר 7:44 ועדיין לא צחצחתי שיניים.

טוב, שיט, אומרת לעצמי- טוב, אני לא אספיק לצ'רנה (מתמטיקה) עם אני אתעקב עכשיו.

יוצאת מהבית עם מפתח, הולכת לתחנה וזה, מחכה לחצות את הכביש-

95 עובר :|

טוב, הוא עוצר בתחנה איזה שעה, ואני לא יכולה לעבור ת'כביש לצד השני בגלל שיש מכוניות.

אז ראיתי אותו ממשיך לסוע, והיה די ברור מה אני אעשה-

במקום לחכות בתחנה חצי שעה עד שהוא יבוא, אני אחזור הביתה, אצחצח שיניים, ואאחר לשעה ראשונה באיזה רבע שעה, אבל לפחות אני אגיע מאורגנת.

אז הלכתי הביתה, פתחתי ת'דלת, נכנסתי.

חיממתי מים, צחצחתי שיניים, הכנתי תה.

ישבתי, חכה שהתה יתקרר- הוא לא מתקרר.

אז כבר אמרתי- מה, שאני אחכה ואאחר לגמרי לשעה ראשונה? בשביל מה?

ובכל זאת- אם אני אלך עכשיו לתחנה, אני אצתרך לחכות איזה 10 דקות...

לא רציתי לעשות פאשלות, אז כבר וויתרתי על התה, והכנתי לי את ה- MP3 והכרטיסייה בכיס של הג'קט.

יצאתי מהבית, סגרתי את הדלת אחרי, ו-

יצאתי בלי התיק, בלי פלאפון, והמפתח בתוך הבית :|

כן, זאת חתיכת פדיחה כי גם לא היה לי פלאפון...

אז החלטתי ללכת לבית הספר של אחותי (היא בכיתה ו'), ולקחת ממנה מפתח-

לפחות ככה הייתי מספיקה לשעה שניה!

אז הלכתי אליה- מסתבר שאין לה מפתח, בגלל שאמא שלי חוזרת יותר מוקדם ממנה היום, אז היא לא לקחה.

אז- מה כבר היה לי לעשות? לחכות לאמא, והיא חוזרת בשעה 12.

או בקיצור- אני לא יכולה ללכת לבית ספר.

 

טוב, הלכתי לדודה שלי, לקחתי את הילד שלה לגן...

אכלתי עוגיה כל הדרך ונראיתי כמו איזו מבריזנית מסוממת ככה XD

אחרי זה הלכתי לסבתא שלי, התקשרתי לאמא, ונשארתי אצלה קצת-

אבל היה משעם אז הלכתי שוב לדודה שלי- ועכשיו אני פה, על המחשב של דוד שלי, ולא בבית ספר- עושה תרגיל הגה או מתכוננת לטיול שנתי XD

-אגב, מחר הטיול השנתי XD יהיה כל-כך כיף-

אני אביא מצלמה נראה לי- ואולי יהיה פה פוסט תמונות אמיתיות ראשון!

 

 

בנתיים- צ'ימו3>

 

 

נכתב על ידי reniXD , 8/4/2008 09:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)