I solemnly swear that I am up to no good

All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

MSN:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

<<    אפריל 2008    >>
20212223242526

4/2008

טיול שנתי

האהא, ישנתי אצל אבא והוא הקפיץ אותי בבוקר D:

טוב, אז בהתחלה עשינו מסלול כזה במדבר :| וזה היה עליה כזאת, ממש קצרה, אבל זה היה לי קשה כי ניסיתי להיות מקדימה,

ובגלל האסטמה (וגם זה שאני לא בכושר...) לא הצלחית לנשום, והוינטולין היה באוטובוס, בתיק הגדול-

-אני הבאתי רק שני תיקים, גדול וקטן להליכה, וכולם הביאו את כל הבית והקופת חולים איתם XDג.

סיימתי את העליה הזאת ואז התיישבנו והיה נוף ממש נחמד =]

המדריך שלנו היה ממש חמוד (האמת שחשבתי שהוא הומו, אבל הוא אמר לנו שהוא נסוי+שלוש), ושם לנו מוזיקה ברגע כשהסתכלנו על הנוף.

גם במעגל הכירות היה מצחיק- כל אחד היה צריך להציג את עצמו כ-מי שיושב מימינו, אחריו.

נגיד- אני נעמה וזאת שיושבת מימיני היא בטי, אז אני מציגה את עצמי כבטי ואומרת עליה (עלי) דברים- נגיד אם אני יודעת שבטי אוהבת את הסימפסונס אז אני אומרת- קוראים לי בטי ואני אוהבת את הסימפסונס.

אז מאי היתה צריכה להציג אותי והיא כזה- אני נעמה ואני לא מכירה את עצמי :|

אז אמרתי- היא לא מכירה אותי, אני מסתננת XD

טוב אז בגלל שהיה לי קשה, ואמרו לנו שיש לנו עד סוף המסלול עוד שתי עליות קצרות וירידה ממש ארוכה וקשה (של י"בניקים), אז החלטתי שאני, עד הירידה (שאין יל בעיה עם ירידות, ולא כמו שאתם חושבים...) הולכת מאחורה ליד גדעון (המאבטח סתלבט שלנו XDג) הליכת נשנש (שזה מושג שחשבתי עליו בעצמי, אז כבוד וקרדיט, והוא אומר ללכת מאחורה בסתלבט ולנשנש תוך כדי הליכה XDג).

אז בשתי העליות הלכתי עם הולצמן ונמרוד, ודיברנו על D&D, ואחרי שהתיישבנו לנוח לפני הירידה, המדריך שלנו גם דיבר איתנו על זה ומסתבר שהוא משחק D:

בירידה התחלתי מאחורה, ואז פתאום שמתי לב שהמורה שלנו למורשת גם איתנו :| טוב, נו, אז התחלתי מאוחרה, אבלך היה לי די קל אז התקדמתי מהר, אבל לשם שחינוי למאי ולבטי היה קצת קשה, אז נשארתי מאחורה לעזור.

בסופו של דבר, הן התקדמו ואני נשארתי עם לוטן וגבי, אפילו שניב עזר להן- סתם רציתי לגוון... =]

אחר כך כבר עברתי אותן והלכתי עם כמה מהבנים ועם רונית- כן, המחנכת- והאמת שהיה מצחיק כי היא ממש גבוה והיינו צריכים לעבור מתחת למנהרה כזאת אחרי שהמסלול התמתן, ולי לא היתה בעיה כי אני נמוכה- אבל היא היתה צריכה ממש לזחול שם XDג.

אחרי שסיימנו את המסלול הלכנו לחולות צבעוניים, והיה שם משעמם, אבל קניתי ארטיק.

אחר כך הלכנו ל(עאלק)מעיינות חמים- יותר נכון מרחצאות חמים, והיו שם מלא זקנים וריח של זקנים אבל סך הכל היה כיף.

הגענו לאכסניה, אכלנו ארוחת ערב (מגעילה בטירוף- האוכל של המחנה העפלה היה פי 10 יותר טוב, ושילמנו על כל הטיול ההוא שהיה חמישה ימים בערך את אותו המחיר של הטיול השנתי!), ואז חזרנו לאכסניה והיתה איזה מסיבה מפגרת של דיסקו... לא הלכנו לזה, סתם ישבנו בחוץ וזה, והלכנו לישום בערך ב- 12.

יום אחרי זה התעוררנו ב- 6 וחצי, ואכלנו ארוחת בוקר טובה יחסית- וגם היה שוקולטה D:

יצאנו למסלול די מפגר- אמרו לנו שזה יהיה "מסלול סולמות אתגרי", זה בעצם היה בהתחלה הליכה ארוכה, ששוב הלכתי מאחורה עם הולצמן (ואופיר), ואז עוד הליכה מפגרת שעוברים בביצה קטנה כזאת, והייתי ממש לבד אז, כי לא יכולתי להתקדם מהר- לא היתה לי בעיה עם ההליכה עצמה או טיפוס או משהו, רק הבעיה של הנשימה וזה והפעם אף אחד לא נשאר איתי, כי הולצמן היתה עם אופיר מקדימה רוב הזמן... קיצר, הייתי לבד, והיה לי ממש משעמם :(

הלכנו עוד קצת וכשההליכה התמתנה התקדמתי אל כולם, ואז היה מין טיפוס על מדרגות קצר כזה, והיינו למעלה והיה רק חקל קטן של איפה שהיינו שהיינו צריכים ללכת עליו-  כי השאר היה, כאילו, מסוכן וזה, אז הייתי עם חברים שלי ולא יכלו לעקוף אותי XD וגם לא היה צריך כי האדמה היתה ממש מתונה אז הלכתי מהר.

אחרי שעברנו את זה (או לפני?) הלכנו לשבת בצל  עצים עאלק מפנקים, עם ג'וקים וג'יפה בכל פינה והיינו צריכים לעבור מעל ביצה כזאת גדולה ומגעילה בשביל להגיע לשם, ועוד אחר כך לחזור דרך הביצה הזאת- היו שם אבנים אבל הן היו ממש חלקות, אבל ת'כלס לא היה כל-כך נורא, כי המדריך הנחמד שלנו הביא תה =]

אחר כך הלכנו עוד טיפה, וישבנו מתחת לעוד עצים ונחנו, ואז היה לנו את המסלול האתגרי- שזה היה בעצם סתם טיפוס על מדרגות ובערך שני סולמות :\

זה לא היה קשה, כי אל הלכנו מהר בכלל- היו קבוצות מלפנינו שהיינו צריכים לחכות שעה עד שהם יזוזו...

אחרי הטיפוס העאלק אתגרי הזה נסענו לאכול על האש D: וזה היה נחמד עד שהיו סופות חול...

ואז עלינו על האוטובוס ונסענו הביתה :)

טוב, זאת היתה חתיכת חפריה רצינית, ואויל אני אפילו אעשה עריכה ואוסיף תמונות כשאמצע את הקבל הזה של המצלמה...

בכלל, אחרי הטיול הזה הבנתי שאין יל באמת מקום בכיתה שלי- אני כן בשביל צחוקים וזה, ואנשים עוזרים יל כשאני צריכה, אבל לא יותר מדי, לא כמו שאני עוזרת להם גם אם יש לי משהו הרבה יותר טוב לעשות... :(

בקיצור, יש מצב שאני אעבור בית ספר מתישהוא...

אני רק צריכה למצוא מקום נורמאלי, כי אני לא רוצה להיות בכיתה רגילה- אולי במגמה או משהו, ואולי בכלל המצב ישתפר- צריך להיות אופטימיים! =]

נכתב על ידי reniXD , 11/4/2008 10:14
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט