לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

...


היה לי יום הולדה ביום שישי.

אתמול היתה מסיבה, והיה כל-כך כיף, תודה לכל מי שבא! D:

 

תודה לסתיו ולאלינה ולתמיר =] שאירגנו אחלה של מסיבה =] 3>

 

***

 

אני יודעת שזה לא הזמן הכי טוב לדבר על זה, כי הרי היתה יום הולדה, ונהניתי מאוד, אבל זה יושב לי על הלב, כי היום התעוררתי בהרגשה רעה...

בקיצור, אני לא יכולה לשמור את זה יותר, אז אני פשוט אכתוב.

 

אני מרגישה שהחברים הכי טובים שלי מסתירים ממני דברים- לא במובן הקשה, יותר בקטע של, הם פשוט לא מספרים יל דברים, לא דברים בהכרח חשובים,

 או שכן חשובים להם אבל פשוט לא בא להם לספר, או שהם שוכחים- אבל אז זה גורם לי להרגיש כאילו אני לא מספיק חשובה מבחינתם, כאילו הם לא סמוכים עלי, ובעיקר זה מעצבן כי אני לא מסתירה מהם דברים- אני לפחות דואגת לספר להם ולדבר איתם, אבל אני מרגישה שבזמן האחרון הם לא סומכים עלי, ואז זה גורם לי להרגיש שאולי בעצם אני לא סומכת עליהם, ואני לא רוצה להסתיר מהם דברים.

אני רוצה לשתף אותם- וזה לא שיש לי עכשיו משהו שאני מסתירה, אבל אני דואגמת שבעתיד יהיה, כי כרגע זה לא מתקדם לשום מקום.

בכללי, אנחנו לא מתקדמים לשום מקום...

חוץ מכמה שאני יודעת שהכל בסדר איתם- יש כמה שממש מתרחקים ממני בזמן האחרון, אם בכוונה ואם לא, ואני לא יודעת למה, אם בכלל יש סיבה.

 

עוד משהו זה שבכלל המצב קשה בזמן האחרון-

אני מרגישה כאילו חזרתי בזמן, לתקופה הממש קשה שהיתה לפני חצי שנה, ושאני לא יכולה לספר להם כלום כי אני מפחדת שהם יכעסו ויריבו איתי או משהו, או שאני חושבת שהם יצחקו עלי, בקיצור, אני מרגישה שקשה לי להתבטא לידם, כי אני מרגישה כאיול שהם לא יקבלו אף אחת מהדעות שלי\ מחשבות שלי, ובכלל בזמן האחרון אני חושבת יותר מדי על איך הם רואים אותי במקום על איך אני רואה את עצמי- אני לא ידועתא יך אני רואה את עצמי, אבל אני דואגת שהם רואים אותי בתור משהו שברור, מבחינתי, שאני לא.

אם אלו היו אנשים מבחוץ, שלא ממש חשובים לי, או לא חשובים לי בכלל, זה לא היה כל-כך משנה לי, אלא אם כן המצב היה ממש קיצוני, וגם זה אולי לא, אני לא יודעת, אבל בגלל שהם החברים הכי טובים שלי, אז אני לא רוצה שהם ייראו אותי באור שונה ממה שאני (ומשהו שאני כן יודעת על עצמי, זה מה אני לא).

 

 

בעצם, אני לא חושבת שאני צריכה כל-כך לדאוג, כי הרי הם החברים הכי טובים שלי, ואני כן סומכת עליהם, ויודעת שהם מכירים אותי, אבל אני לא יודעת, זאת הרגשה כזאת, ורק הייתי צריכה לכתוב את זה, וזהו...

 

 

 

תמונה מצחיקה...

 

**סוויני טוד סרט שולט =]

נכתב על ידי reniXD , 20/4/2008 09:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)