I solemnly swear that I am up to no good

All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

MSN:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

<<    אפריל 2008    >>
20212223242526

4/2008

טיול פסח, כל השאר וחברים.

טיול פסח היה, בלשון המעטה, הרבה מעבר למה שציפיתי שיהיה.

קודם כל, היום הראשון התחיל ברגל שמאל- כי אחרי שאמא שלי כבר יצאה הביתה והשאירה אותי בקן, נזכרתי שאין לי אישור, אז היא היתה צריכה לחזור מהבית עד גינת הדוסים ואני הלכתי עם זוהר לקחת ממנה את האישור.

הנסיעה עברה יחסית בסדר, חוץ מזה ששחר (גןיבנה) וצליל (גןיבנה) היו מעצבנים, אבל מי שהיה בטיול יודע...

המסלול הראשון היה יחסית קל, ולעזוב קל- הוא היה כיפי, כי גם ראינו מתי הוא נגמר, אז היתה לנו מטרה (שלא כמו בהתחלת היום השני של הטיול השנתי...), וגם שהמסלול בעצמו היה יחסית כיפי, והתגלצ'נו לנו בירידה, שהזכירה לי ולהילי בנוסטלגיה אכזרית את הטיול השנתי.

אממ, טוב, אחרי המסלול של היום הראשון, הלכנו לנו לחניון, החלפנו בגדים וסופסוף היו לנו שירותים, ואז הכנו אוכל- ותמיר לא ממש הכין, אז היה מגעיל יחסית לאוכל מהיומולדת שלי... ><

נפגשנו שוב עם חברים מטיולים קודמים, וכמובן שגם עם מזכרת ^^ 3>

אחרי האוכל ניסיתי לישון, וגם עוד כמה, אבל שחר (מזכרת) בא לספר לליר ולתמיר סיפורים לפני השינה, וליר, עם הצחוק שלה, העירה את כל החניון.

בכלל, היה קשה להירדם עם הסיפורים של שחר, וכמהשהייתי עייפה, כל הזמן חייכתי כי זה היה מצחיק, אבל חברים, בשושו... ^___^

מתישהו זיו והילי חזרו מאיפה שהם לא היו, והייתי ממש עצבנית על זיו, וגם אחרי שהם חזרו פתאום זיו מציע- בואו נשחק אמת או חובה. כל-כך התעצבנתי וקמתי ואמרתי לו להתחלף איתי, ככה בצעקות עליו, כי אני 'ישנתי' עד אז ליד תמיר, ושם הם דיברו. קיצר, בסוף זיו היה חייב להתחלף איתי, וסו]סוף הצלחתי לישון קצת.

ביום השני היה כל-כך חם, והמסלול היה כל-כך קשה ומעצבן, וגם רבתי עם זיו בבוקר אז בכלל הייית מבואסת, אבל באמצע המסלול בערך, השלמנו, והמצב קצת השתפר.

בסוף, כשהגענו לאוטובוס, כמעט נרדמתי בדרך חזרה לחניון, וגם היינו מודאגים, כולנו, לגבי המסלול של היום השלישי- שהיה אמור להיות קשה יותר, וחם יותר, וארוך יותר, והיה אמור להיות עומס חום- ואם היה עומס חום, לא היינו יוצאים למסלול, ולזה כולם קיוו.

כשהגענו לחניון, אמרו לנו שהתוכניות משתנות- במקום שהמחר יהיה לנו מסלול קשה וארוך, ואז בערב (לילה) מופע אביב, ושנחזור הביתה במשהו כמו 2, 3 לפנות בוקר יום חמישי- אחרי האוכל אנחנו נוסעים עם התיקים למופע האביב, אחרי מופע האביב ישנים, ומחר עושים מסלול ממש קל של שלוש עד ארבע שעות.

אז אכלנו, נסענו למופע- ולפני המופע היתה לנו שעה במקום בו היינו אמורים לישון, וחלק, כמוני,לא רצו בכלל ללכת למופע כי היינו ממש עייפים, אבל הרשו לנו אז בסוף הלכנו, והיה משעמם ואז התחלתי להזות וראיתי גמלים, ואנשים עם זקן וכו' וכו'...

כשהלכנו סופסוף, אחרי שעה במופע אביב, לישון באיזה מגרש ספורט קטנטן בקיבוץ של הנוער העובד, הייתי יחסית עירנית- רומי הקריאה לנו סיפור של פו הדב, והיה מצחיק, ואחרי זה  כיבו את האורות והלכתי לישון ליד דורון, מישהי ממש נחמדה מגן יבנה, ודיברנו איזה חצי שעה ואז נרדמנו, ולשם שינוי שחר לא סיפר סיפורים.

היום השלישי, כמה שזה לא היה צפוי, עבר חלק- קודם כל, מילינו בקבוקים בפטל, לא סחבנו ג'ריקנים ולא אוכל- כי בשעה 12 בצהריים, כבר היינו אמורים להיות בחזרה במגרש, וגם לקחנו רק כמה מים שיכולנו.

המסלול עצמו היה משהו כמו שעה וחצי, והוא היה ממש קל, וסיימנו אותו נראלי בעשר וחצי, 11, ואחריו אכלנו וקיבלנו אותות כבוד (אני קיבלתי החניך הכי עייף ^^), ואז חיכינו קצת, סידרנו ועלינו לאוטובוס לנסיעה של שלוש שעות נראלי, הגענו בערך בשתיים, ואז הלכתי ברגל מהקן עד המכולת, עם התיק הענק שלי של הבגדים, כי תמיר הבטיח למעיין שהוא יסיע אותה הביתה- ות'כלס, היא היתה צריכה את זה הרבה יותר ממני, וחוץ מזה שזו היתה החלטה שלי להתחיל ללכת הביתה, אמא שלי רצתה לבוא עד לקן אבל פשוט לא היה לי כוח לחכות לה.

כשהגעתי הביתה, רציתי, אחרי המקלחת, לבקש מאבא לסוע ל'עולמות', כי זה היום האחרון של הכנס, ורק רציתי לראות, אבל הוא לא יכל, אז לא נורא, כי תמיד יש את שנה הבאה.

היה לי ממש קשה להירדם- מסתבר שהמזגן העלה עשן יומיים קודם ונשרף שם משהו, וישנתי עם מאוור עד הבוקר- בכלל לא רצוף... >< זה היה כל-כך מעצבן, הכל היה יבש לגמרי בבית... גררר.

אבא תיקן ת'מזגן, אבל רק היום, וגם עכשיו אנחנו צריכים להשגיח שהוא לא מעלה עשן, כדי שלא נישרף ונמות.

***

כל השאר XDג וחברים-

הDC השמקסיות שלי הגיעו- והן במידה שלי! יאי- כזה מזל עם נעליים מעולם לא היה לי.

קיבלתי איתן גם מדבקה D:

ושני שרוכים- זוג שחור, וזוג לבן, כמו בתמונה.

אה, וגם משהו נגד עכברים >>

בזמן שלא הייתי, אחוית הלכה לראות סופרהירו, ואני מורדיה את זה בביטקומט, אבל זה יורד ממש לאט, לשם שינוי, אז כנראה שאני אלך לראות את זה היום (אני יודעת שאמרתי שאני לא אעשה כלום עד סוף חופש פסח, כי אני עייפה ברמות, אבל אני ממש רוצה לראות את הסרט הזה ולהשוויץ בDC שילי ~_~), אז אולי אני אשאל את בטי אם היא רוצה ללכת (כי היא היחידה שלא נמצאת בטיול ולא ראתה את הסרט, נראלי... וגם מזמן לא ראיתי אותה [יום שבת!]).

***

שוב חברים-

אני יודעת שזה לא קשור לפוסט, אבל זה חשוב- משום מה נראה לי שאני מתרחקת מהם- יותר נכון, שהם מתרחקים ממני, בגלל שהם לא בדיוק מבינים למה אני מתכוונת בדברים שאני אומרת, ואז אני צריכה להסביר, בקיצור, אני לא יוגעת מה קורה שם, אבל אני אעשה הכל כדי שלא יהיו לי עוד ריבים- כי אני די בטוחה שאם יהיו, זה יהיה בגלל שהם לא מבינים לפעמים את הכוונות שלי, או מכלילים אותי עם אנשים אחרים, וזה לא שאני אכעס בגלל זה- אני פשוט דואגת שהם יכעסו בגללש לא יבינו, וכשאנסה להסביר זה כבר יצא מפרופורציה של להסביר, ואולי הם לא יאמינו לי, אז אני בכל אופן מבקשת- אם אני פוגעת בכם, אם אתם חושבים שזה בכוונה או לא, תגידו, כי אני לא תמיד יודעת, וגם לא תמיד אשמה, ולפעמים איך שדברים מצתיירים זה לא איך שהם באמת.

3>

אנשים- התייחסו נא לתמונה, ועל תעשנו, אחרת פרצופכם יהיה ממורמר  וזועף כשל המעשן בתמונה!!! XDג

3>

נכתב על ידי reniXD , 24/4/2008 08:54
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט