לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אווו, ל"ג בעומר- אולי מעאפן.


אז תכננתי לעשות את זה ככה-

ללכת לכיתה, אחרי זה לקן, ואחר כך להסתובב עם כמה סתיו וחברים (ואולי לקפוץ להגיד שלום בגדוד ארנון...)-

לא קורה!

 

בסופו של דבר, אני לא אלך לכיתה בכלל-

בעיקרון כי אין לי מה לחפש שם, רוב הבנות בצופים, וכל השאר הם מן חבורה כזאת שקצת קשה להכינס אליה...

 

בקן- טוב, זה די מבטיח, כי אירגנו והכל, אבל ארבע חבר'ה (מתוך שמונה =\) לומדים בגולדה, והם בטיול שנתי עד 6 בערב, והם אמרו שהם יבואו- לא יודעת למה נראה לי והם יחזור הביתה שפוכים מעייפות (למה באמת?)- אני סומכת עליהם שהם יעמדו במילה שלהם, אבל אני אלר וצה לעייף אותם וזה.

אני אישית לא מסוגלת אחרי טיול שנתי ללכת לעשות מדורה =\

 

אז לגדוד ארנון אני לא אלך להגיד שלום- כי זה בכלל לא באיזור של איפה שעושים עם הקן...

 

ועם סתיו- טוב, היא בערך הולכת להסתבובב עם חבר שלה וחברים שלו ולהשתכר- כן, כי אני אהינה לראות אותה שיכורה כל הלילה -_-

 

נשארה אלינעל, בכל אופן, שנוסעת לחברה שלה שיש לה יומולדת (היא הציאה לי לבוא בצחוק XDג)

 

קיצר, רק הקן בא כאופציה, אבל אני לא יודעת- לא נראה לי, פשוט.

 

ואחרונים חביבים- שיר בתדודה שלי מראשון!

דיברתי איתה עכשיו, והיא אמרה לי שאם לא יהיה לי עם מי לעשות- אני יכולה לבוא אליה.

היא עושה עם חברות שלה, שהם אמורות להיות ממש חמודות, ונראה לי שאם אני אבוא יהיה לי די נחמד.

הבעיה היא שאני לא רוצה להידחף להן >>

 

קיצר, נראה לי שהי טוב שאני אלך לשיר, ברצינות שנראה לי.

פשוט בגלל ש, ממש בא לי לפגוש אותה שוב, ואת חברות שלה שהיא כל הזמן מדברת עליהן ^^

ואז אני אשן אצלה 00

יאי מי ^^

 

טוב, אז זהו בנתיים, ביי =]

 

 

נכתב על ידי reniXD , 22/5/2008 15:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)