לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

כמה כמה כמה דברים יש לי לספר...


אממ זה יהיה פוסט די קצר-

מעכשיו בכל יום חמישי (טוב, בערך), אני ב- c walk בשברולט עם אפיר.

זה חינם אז מי שרוצה שיבוא.

יום שישי שלוש שעות חופשיות- יאי ^^

יום ראשון D&D סופסוף... אואו >> וגם מיצב במתמטיקה.

יום שני יומולדת לאחותי (בת מצווה), ואנחנו נוסעים (אמא, אבא, אני וזהר) למקס ברנר יאמי ^_______________________^

יום שלישי אני צריכה לזכור ללכת לדבר עם רומי... וללכת לפעולה סופסוף! אני חייבת פלייר שלאקסטרלרג'- הרי יש טיול מים בקיץ (חמישה ימים נראלי...), אז גם יש משהו סטייל קייצת לבוגרים, וזה כל העסק הזה איזה 900 שקל, או שזה 9000 שקל רק האקסטרלרג.' נראלי אני הולכת רק לטיול מים... יקר לי  יותר מדי >>

יום שישי הבא חפירה ארכיאולוגית- לא הולכת לזה, כי אני הולכת למצעד הגאווה!

מתישהו יש גם תיקון ציון באלגיאומטריה אז אולי אני אעשה... ויש גם עוד מבחן באנגלית...

 

לחשוב על עכשיו:

אני עושה עבודה ל- 60 שנה למדינת ישראל- 60 שנה על התפתחות קהילת ההומואים והלסביות במדינת ישראל. נחמד, לא? D:

היינו צריכים להגיש עבודה יצירתית במורשת ולא עשיתי, אז הולצמן כתבה שעשינו ביחד ^^

יש לי גנב יוטיוב אז אני שמחה.

 

אתמול? בעבר?:

הייתי בשוק ראשון עם אפיר- קודם היינו בסטוצ'י ולא מצאתי חזיות בדמיה שלי >< אחרי זה הלכנו להאנגר וקניתי שם ג'קט מקניב כזה קצר עם כובע אדום והוא ממש יפההה, וקניתי שם גם נעליים לבנות אפורות (סקייטשוז?), ב- 70 ש"ח, של וארטיגו.

ובשוק לא קניתי כלום האמת... אבל אחרי זה קניתי בקניון פיצה...

 

טוב, זה פוסט אחד הדפוקים שלי, סתם משעמם לי, אבל בכל אופן, קבלו משהו ממש נחמד,

סיפור על דוד ויונתן, פשוט גדול.

 



  התמונה ברוח הסיפור על דוד ויונתן וברוח מצעד הגאווה- למרות שסיריוס וג'יימס אף פעם לא יהיו ביחד (וזאת גם לא הפנטזיה שלי), אבל  זה נחמד.

 

טוב, אני אשתוק ואביא לכם תמונה של הארי דראקו-

 



 

לפי דעתי זאת הכי יפה... =]

 

טוב, זהו ביי

נכתב על ידי reniXD , 28/5/2008 14:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)