לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

הכל הכל, אני יכול, כי זה החופש הגדול!


טוב, בניגוד לכותרת, ולאכזבתם של ילדי מדינת ישראל שגדלו על השיר הזה, לא הכל אפשרי בחופש הגדול, במיוחד אם את מתחת לגיל 16.

לעבוד, לדוגמא.

כמה שניסיתי, חיפשתי, ובדקתי- כלום.

טוב, כנראה שההכנסות מהקיץ הזה יעמדו על הכנסות בייביסיטר והורים, שזה מעט. מאוד.

עוד כמה דברים שאי אפשר לעשות בקיץ, וזה בכללי- לצאת החוצה.

כל-כך חם, שאפילו בשביל לרדת למטה לשניה ולהביא את הגיליון של ראש1 לא הייתי מוכנה להחליף למכנסיים ארוכים.

כן, ירדתי במכנסיים קצרים, אף אחד לא ראה, תודה לאל >>

עוד דברים שאי אפשר לעשות? ללכת להרבה סרטים, כי זה כסף.

ללכת לבריכה- כי זה כסף...

ללכת לים- את זה דווקא אפשר לעשות, אבל הבעיה- אני חוזרת עם דלקת עיניים, כאבי גרון, וגוש נזלת, דאמט.

 

אז למרות שהרבה דברים אי אפשר לעשות בקיץ, המון דברים דווקא אפשר בהחלט לעשות.

לרבוץ מול המחשב\טלוויזיה, ולשחק דיינר דאש\לראות סרטים\סדרות בערוץ הילדים כי זה הדבר היחיד שיש לעשות בבוקר, ולהשמין.

בכל זאת אפשר ללכת לפעמים לסרט, ולקניון בכללי, וסתם לרבוץ שם, ולפעמים להתפנק עם גלידה או שייק אייס קפה שמקבלים במחיר 1+1 בקפה ג'ו, שזה גם נחמד, כי קיבלנו מבצפר חוברת תלושים קטנה. מלאה בהמון, אה- תלושים והנחות.

 

אני אישית חושבת שאנצל את החופש הזה בצורה פחות טובה מאת הקודם.

השנה, בגלל השביתה, עברה כל-כך לעט... אני מרגישה כאילו שנתיים עברו, ובגלל זה אני מתפלאת שכבר הגיע החופש, כשבעצם אני מרגישה כאילו עכשיו חנוכה.

את החופש שעבר ניצלתי מעולה- הלכתי לסרטים בערך כל שבוע (והיו סרטים טובים), חיזקתי קשרים עם חברים, התחלתי ללכת להפוך ולשחק D&D, הכרתי אנשים חדשים, ולגמרי מאסתי על הכינה נחמה עם ארד, מאוד, ניב, בטי, אופיר וגם נמרוד לפעמים.

בכללי, אפילו הספקתי לסיים את עבודת הקיץ במתמטיקה משנה שעברה, וקיבלתי 87, וגם הספקתי לסוע לדודה שלי בהוד השרון והאמת? ניצלתי ת'חופש מצויין וגם נחתי.

 

השנה? לא קרה.

כל חופש בשנה הזאת היה או מנוצל יותר מדי, או לא מנוצל בכלל.

מצד אחד, היום חופשים די קצרים בגלל השביתה, שבכלל היתה בזבוז זמן אחד גדול, אז זו לא לגמרי אשמתי, אבל את המעט שהיה ניצלתי יותר מדי, ולא נחתי (חופש פסח- יומולדת, טיול, והמון דברים טובים) או שלא ניצלתי בכלל, ורק נחתי (פורים, אולי?).

אז בגלל שאני עייפה עוד מחופש פסח הלא-מנוצל-לכדי-שינה, וחופש שבועות לא ממש בא לידי ביטוי, כי היה נורא קצר, החלטתי שאנצל את החופש הזה בצורה טובה כמעט כמו את החופש הגדול שעבר. לפחות ככה אני מקווה.

 

בנתיים בתכנון:

 

XL- חודש יולי עם כל החבר'ה מהקן, נרשמים איזה 20 אנשים, ויהיה מגניב ברמות. עשרה מפגשים (מתוכם אני לא אהיה לפחות בשניים בגלל D&D, אז זה מתקזז מהתשלום שבכל מקרה יסובסד), ומתוכם טיול מים (שחיכיתי לו רק חצי שנה...), יום הפוך בנחשונית (שאני יודעת שאחזור ממנו חולה אבל אני מחכה לו כבר המון זמן) וחייצת, כמובן, טיול יומיים שאמור לגבש אותנו או משהו? לא נראה לי שלזה אני אלך, יש לי אורתודנט ואני לא יודעת אם אפשר להזיז...

 

שירשור הבת דודה- שאני חייבת לבלות איתה יותר ולמצוא יותר זמן להכיר אותה מחדש. אני מרגישה שהיא קצת השתנתה (לא לרעה, כמובן), רק במובן של התבגרות, ואני ממש רוצה להתחבר אליה עוד, ובכלל.

 

משפחה- אני בטח אסע לדודה בהוד השרון, אני חייבת להתנחל שם קצת. ויש גם את אבא פה, בחולון, ואת הדודה שרק ילדה, ואני יכולה לעשות לילד שלה בייביסיטר, וכמובן- כל המשפחה בכללי, שאני חייבת לבלות איתם יותר.

 

הפוך\חברים\נוע"ל- XL כבר הזכרתי, ואני חושבת שזה מה שייבסס את המקום שלי בקבוצה ובכלל בקן ובבוגרת. אני מקווה לבלות יותר עם חברים שלי (אלה מהכיתה אני מתכוונת, כי אלה מהקן ומהפוך אני אראה כמעט כל החופש), כדי שהקשרים לא ינתקו פתאום ואז בשנה הבאה, טוב... אני אהיה יותר לבד ממה שהייתי =\.

הפוך יהפוך להתנחלות בקיץ הזה, אני חושבת, יהיה נחמד.

 

 

בתוך אבל בחוץ?-

שיעורי פסנתר- היום אני מופיעה, בערך, ומחר יהיה השיעור האחרון שלי לשנה הזאת (שנה רביעית, אנשים!), כי בקיץ לא לומדים.

שיעורי גיטרה- כרגיל, פעם בשבועיים, אבל נראה לי שלא יהיה לי זמן לזה הקיץ.

עבודת קיץ במתמטיקה- לא אמרו במפורש שצריך להגיש. הא, על מי אני עובדת? בטח שצריך להגיש... דאמט. לא נורא, אני בטח אדחה ואדחה ואדחה, ואזכר רק בסוף הקיץ לעשות אותה.

 

שני תאריכים חשובים-

חוץ מהיומולדת של אבא וסבא (ז"ל) ונמרוד, שאני לא בדיוק זוכרת, היומולדת של סתיו (1.9), וכמובן, היומולדת של הבלוג (1.8)!

 

 


 

 

וכמובן, איך אפשר בלי- רשימת דברים שאני אעשה בקיץ, ובסוף הקיץ אני אראה מה עשיתי ומה לא!

1. לאכול סושי O.o

2. לקנות מתנה שווה לסתיו.

3. לגמור לראות death note.

4. לגמור לראות FMA.

5. לגמור את כל הפילרים של נארוטו.

6. לגמור לראות wolf's rain.

7. לגמור לקרוא את "עת התאומים".

8. לגמור לקרוא את "אראגון" ואת ההמשך "הבן הבכור".

9. לראות את כל טרילוגיית שר הטבעות שאף פעם לא סיימתי.

10. לקרוא את כל טריגלוגיית שר הטבעות, ואולי גם את "ההוביט".

11. בתור התחלה- לגמור לקרוא את "ריאיון עם ערפד" ולהמשיך ל- "הערפד ארמאן".

12. ללמוד לנגן שיר אחד שלם של מקפליי.

13. ללכת לפחות לארבעה סרטים (כבר הלכתי ל-"אל תתעסקו עם הזוהן" וביום שישי אני ושיר הולכות ל- "נרניה- הנסיך כספיאן").

14. לקרוא את כל סיפורי נרניה!

15. לקנות כפכפים...

16. לקנות את הטבעת היפה מעזריאלי.

17. לקחת את שיר לעזריאלי.

18. ללכת למפגש ישראבלוג.

19. ללכת למפגש של אחת הקהילות בהן אני נמצאת.

20. להכיר לפחות חמישה אנשים ולשמור איתם על קשר!

21. לראות "התפוז המכני".

22. ללכת לסנטר ולקנות משהו חסר תועלת לגמרי בהרבה כסף.

 

23. לעשות חיים משוגעים וללכת לים כל יום!

 

עכשיו ברצינות- שיהיה לכם אחלה קיץ!

 

 

נ.ב- עוד משהו רציני? אני חייבת לזכות כבר בתחרות של "כתיבה נוצרת"... ובכלל- לכתוב סיפור בהמשכים.



 


 

 

נכתב על ידי reniXD , 25/6/2008 14:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)