לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שאלון D=


שאלון צבעים:

 

אדום

1. האם את אוהבת עגבניות? רק עם סלט.

2. וגמבה? כן.

3. ותותים? אהא.

4. האם את נגעלת מדם? לא.

5. מתי בפעם האחרונה ירד לך דם? לא זוכרת, לא נראה לי שזה היה לפני הרבה זמן...

6. האם יש לך בגדים אדומים בארון? ברור שכן.

7. מה הדבר האדום הכי קרוב אליך? הג'נספורט שלי D:

8. מה לדעתך מסמל הצבע האדום? אהבה! (או לחילופין- מלחמה).

9. האם את אוהבת את הצבע? כן. 

 

 כתום

1. האם את אוהבת תפוזים? אני מטורפת על תפוזים. וגם על שני. וגם על התפוז המכני.

2. וקלמנטינות? מן הסתם.

3. וגזר? האמת שלא כל-כך...

4. האם היית בעד או נגד ההתנתקות? נמנעתי, אבל עכשיו אני חושבת שסך הכל זה היה נחוץ, אפילו עם זה היה מהלך קשה.

5. האם אורנג' לדעתך היא חברה טובה? כן, אבל אני תמיד אהיה סלקומיסטית.

6. מה הדבר הכתום הכי קרוב אליך? כוס עם נס קפה (שמשמשת לי גם ככוס תה בטיולים... XD)

7. מה לדעתך מסמל הצבע הכתום? דברים קופצניים, קטנים ומעצבנים (נ-א-ר-ו-ט-ו-).

8. האם את אוהבת אותו? המממ, כן.

 

צהוב

1. מה דעתך על לימון? אני אוהבת לימונים.

2. האם את אוהבת חרדל? בעעעעעעעעע (לא). 

3. וגבינ"צ? אהא, במיוחד בתור טוסט =]

4. האם את אוהבת השמש או מעדיפה את הירח? ירחוני שליטה.

5. באיזה צבע "דפי הזהב" שלך?  אין לי דפי זהב >< אבל של אבא שלי צהוב בהחלט!

6. נכון מיץ תפוחים, האריזה שלו ירוקה, אבל הבפנוכו צהוב? לא נכון- הבפנוכו כתום כהה כזה או ירוק כתום. אוף לא זוכרת... אני אבדוק ואחזור אלייך עם זה.

7. מה הדבר הצהוב הכי קרוב אליך?  עט. צהוב, למקרה ששאלתם.

8. מה לדעתך מסמל הצבע הצהוב? דברים קופצניים, קטנים ומעצבנים מאוד?

9. האם את אוהבת את הצבע הזה? לא ממש. הוא מסוונר אותי.

 

ירוק

1. האם היה לך קשר עם אבוקדו שהסתיים ברע? פעם אהבתי אבוקדו. אבל הפסקתי לאהוב אותו לפני שנים. זהו, הסוף.

2. האם את אלרגית לדשא? קצת.

3. האם את אוהבת לשכב על הדשא עם הפנים למעלה, באוויר הפתוח, ולחשוב על העולם? זה לא שניסיתי- אין פיסת דשא אחת חסרת גושי חרא בכל הארץ! אבל זה יכול להיות נחמד.

4. מתי בפעם האחרונה לבשת בגד ירוק? לפני שבועיים אולי? כמעט ואין לי בגדים ירוקים.

5. מה עדיף: עלה או גבעול? עלה!!!

6. תני דוגמה לפרי\ירק שכשהוא לא בשל, הוא ירוק: עגבניה!

7. מה הדבר הירוק הכי קרוב אלייך? מחברת.

8. מה לדעתך מסמל הצבע הירוק? יצירתיות.

9. האם את אוהבת את הצבע הזה? אהא. 

 

כחול

1. מה דעתך על הדרדסים? "אני דרדס דפוק, וסופי למות!" אני מתה עליהם, בני בריתי היחידים.

2. ועל הסרטים האלה, נו... בצבע כחול? XD לא יצא לי לראות.

3. האם את אוהבת ללכת לים? יש מישהו שלא? 

4. האם את אוהבת את הבריכה יותר או פחות מהים? אני יותר אוהבת ים, אבל בריכה זה לפעמים יותר אטרקציה.

5. כשאוכלים ארטיק כזה כחול, וכל הפה נהיה כחול, זה מפחיד? זה מגניב על מהחלל שחבל"ז.

6. מה הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? סרגל הכלים של המחשב XD סתם- איזשהו תיק.

7. מה לדעתך מסמל הצבע הכחול? מים, שלווה, חופש.  XD 

8. האם את אוהבת את הצבע הזה? אהא.

 

ורוד

1. מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאת חושבת על הצבע הזה? שחבל שזה לא סגול, כי אז היו לי כאן כל צבעי הגאווה.

2. פקאצות- סטיגמה, או אמת? ברור שזה סטיגמה, אבל מה לעשות, אנחנו משתמשים בה (ד"א- המוח שלנו בנוי כי לסווג, אז ת'כלס, זה לא ממש אשמתינו שאנחנו משתמשים בסטיגמות, למרותש אני לא תומכת בזה, אבל אני בעצמי משתמשת בסטיגמות).

3. האם יש לך בגדים ורודים? שתי חולצות וסרט לשיער. 

4. האם לדעתך ורוד הוא צבע רק לבנות? לא.

5. בן שילך עם ורוד, האם תחשבי אליו שהוא הומו? זה תלוי מי, ואיך  הוא מתלבש מלבד הפריט הורוד.

6. האם מישהו שאת מכירה אוהב ממש ורוד? לא נראה לי.

7. האם לדעתך החיים ורודים? יותר בכיוון של סגולים כהים. ("החיים הם לא שחור לבן- יש בהם עוד המון גוונים של אפור")

8. מה הדבר הורוד הכי קרוב אליך? דבר כזה מוזר ששים עליו את הגיטרה.

9. מה לדעתך צבע זה מסמל? שמחת יתר.

10. האם את אוהבת את הצבע? רק קצת =]

 



דמט, למה זה לא סגול?

 

 

נכתב על ידי reniXD , 26/7/2008 10:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)