לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

שאלון >>


בעד/נגד

סמים? נגד, וכל מי שחושב שזה נחמד לדפוק לעצמך את החיים, נא לראות את הסרט "".

סיגריות? אני אישית נגד זה, כי זה פשוט אחד ההרגלים המסריחים (בלשון המעטה) =\

אורגיה?  אני לא אעשה, אבל שיהיה בסבבה למי שאוהב =\

הומואים? אין  לי בעיה עם זה (בלשון המעטה אהמיאויאהמ).

תוכנית ההתנתקות? אהמ, כשהיא עוד היתה בביצוע, לא היתה לי דעה, אבל ת'כלס, זה סך הכל דבר טוב.

סקס בגיל צעיר? מי שרוצה, שיהיה לו בסבבה, אבל נראה לי שיש הרבה שמתחרטות\מתרחטים על זה אחר כך.

 

האם אי פעם...

התנשקת עם בן/ת מינך?  על השפתיים, אהא D:

שכבת עם בן/ת מינך?  לא >>

שכבת עם בן/ת המין ההפוך? גם לא >>

הגשת מבחן ריק? הגשתי הכתבה ריקה, בערבית XD

נתפסת בגין עבירה פלילית? לא נתפסתי >> מואהאהאהאעחעחעחעחעח *שיעול*

התאהבת בחברה של החבר הכי טוב שלך?  אני די בטוחה שהתכוונתם ל"התאהבת בחבר של החברה הכי טובה שלך", וזה לא קרה.

בגדת באמון של מישהו? אני אישית לא זוכרת, אבל תמיד יש פאקים, אז יש מצב =\

בגדו באמון שלך? אהא...

רצית/ניסית להתאבד?  היתה תקופה ששקלתי את זה ברצינות, אבל לא עד הסוף- רציתי לפגוע בעצמי כדי שישימו לב אלי. וואנבי, אה?

עשית משהו שאת/ה עדיין מצטער/ת עליו? אהא, המון דברים...

 

כמה-

שנים את/ה חי/ה? 14 D:

בתים עברת? 9 נראה לי...

פעמים נשבר לך הלב?  נראה לי שפעמיים. אחד ממישהו שאהבתי, ואחד ממישהו שאהבתי ונפתר =\

פעמים שברת לאחרים את הלב? לא נראה לי שזה קרה, בכל אופן, אני מקווה שלא.

פעמים התאהבת? אהבתי הרבה פעמים בחיים שלי, אבל לא נראה לי שהתאהבתי עד מעל לראש, כמו בסרטים D:

פעמים היו לך חברות? אם הכוונה היא לכמה חבריםהיו לי, אז 3 (כן, אני יודעת שזה עלוב). 

 

מה עדיף:

ניו יורק או פריז? ניו יורק ^^

בנים או בנות? מה, לא שמעתם את השיר הישן של ערוץ הילדים? אנחנו כמו "סיר ומכסה, כמו שוקולד וניל" XD

נשיקה או חיבוק? חיבוק.

הארי פוטר או שר הטבעות? הארי פוטר, פשוט יותר כיף לקרוא אותו. מבחינת הסרטים- שר הטבעות.

ערסים או חנונים? חנונים על 3>

חמוץ או מתוק? מעורבב (כמו תפוח).

חנוכה או פורים? אהמ... אני אוהבת את שניהם מאוד, אבל פורים, כי זה גם מתוק וגם משוגע XD

אש או מים? אש! זוקו שליטע!

ישראל או חו"ל? ישראל אהמחו"לאהמ, לפחות עד שיחליפו לנו ממשלה ><

 

 

3>

נכתב על ידי reniXD , 1/8/2008 10:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)