לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אנשים לא מבינים קירות?


כנראה שלא...

 

אני מסתדרת די טוב עם מתמטיקה אחרי הכל, התרגילים לא כאלו קשים (הם אפילו קלים להפליא) אבל אין-לי-כוח-לזה, וחם.

המזגן- וזה ממש מפתיע- עבד אתמול בערב.

ראש1 עצבו את העיתון מחדש, וזה מעצבן אותי.

העיתון החדש בהחלט יותר נחמד מהקודם, אבל זה יותר מדי בבת-אחת 0.0

קיבלתי מבצפר את התיק המוזר הזה...

זה די נחמד, למען האמת, אבל הוא מכוער XD

 

***************

לסתיו יש יומולדת עוד מעט, והמסיבה ביום שישי.

יהיה נחמד, אבל אני בהחלט לא אספיק לקנות לה מתנה...

למרות שיש לי איזשהו רעיון למשהו נחמד >>

נראה לי שאני אלך לראות את הסרט "אמריקן קולג'", הוא נשמע אחלה =]

אז, אולי היום- כבר נמאס לי לשבת בבית.

בעעעעעעעעעעעעעע.

 

קצת מוזר שישראל ניצח בסוף, לא?

זאת אומרת, הייתי בטוחה שליבי יזכה...

אני עדיין מופתעת שבכלל ראיתי את החרטע הזה XDXDXD

 

ראיתי היום "אני אוהב את אחותי הקטנה" (הורדתי מקאט[ים]), וזה - ממש- נחמד.

זה באמת סרט יפה (וקצר, וטוב שכך), למרות שהאנימציה מעאפנה קצת.

 

יום שבת נפגשים עם הקומונורים החדשים בקן.

הוהוהו, נקווה שהם נחמדים.

 


 

 

תמונה מוכרת ביותר במזכירה לי את, המ, את עכשיו.

 

סיוםסיומת-

הילדה הקטנה הזאת שסבה שלה רצח אותה- יהי זכרה ברוך וחרפשתעל על המשפחה הזאת שעשתה לה את זה.


 

 

נכתב על ידי reniXD , 27/8/2008 13:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)