לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

וואו, זה היה מהר...


אז, אשכרה נגמר החופש, הא?

מוזר לי, האמת.

אני מרגישה שזאת ממש התחלה חדשה-

כי את השנה שעברה התחלנו בבאסה.

ניצלתי את כל החופש, כדי להתחיל לשחק D&D, הכרתי את תמיר יותר טוב, הלכתי למלא סרטים, והייתי המון זמן בכינה נחמה עם ארד, בטי אופיר ועוד אנשים.

גם הייתי במחנה העפלה של הנוער העובד והלומד, וגם אצל דודה שלי כמה פעמים...

ואז התחילה השנה, שהיתה, נגיד את זה ככה- מיוחדת.

את עבודת הקיץ של הקיץ שעבר העתקתי ברובה, אז זה לא הדאיג אותי, אבל שוב פעם חזרנו לשגרה של צ'רנה, ורונית ומורות דפוקות ומעצבנות...

קודם כל, שוב פעם נדפקנו עם מורה מטומטמת לספרות (אין לנו מזל עם מורות לספרות, לפחות מאז כיתה ו' [אז זאת היתה המחנכת, ובכיתה ז' "שירליזה", מורות להסטוריה ולספרותXD]).

אז החודש ומשהו הראשון היה ממש חרא... היה איזה טקס שהיינו אמורים להיות בו, והרזנו ממנו ומהשעה הראשונה, ותפסו אותנו, וזה היה ממש מביך ומבאס...

ואז היתה השביתה הזאת, שגרמה לשנה להיראות ארוכה יותר- מצד אחד, דברים שקרו לפני השביתה נראים לנו כאילו הם קראו לפני שנה [אהמבראהמ], ומצד שני, בסוף השנה הרגשנו כאילו אנחנו לפני חנוכה =\

בקיצור, השביתה דפקה לנו את כל מערכת השעות והשעונים הביולוגיים XD

ואז היו גם השלמות של שעות, ושבוע אחד מפסח הלך על זה... ועוד ימים שהתארכו לשבע שעות, וגם יותר מדי פעולות והפנינגים וימי עבודה בקן, כשבכלל לא היה לי כוח (כמו תמיד) לבוא.

לטיולים בקן הגענו תמיד, ובסוכות התחברנו עם מזכרת בתיה שהם ממש מדהימים, וגם עם עוד אנשים מהנוע"ל.

השנה הייתי חולה יותר פעמים ממה שהייתי חולה בכל החיים שלי, בשנה אחת!

שברתי שיא בלהישאר בבית בגלל שסתם כואב לי הראש או הבטן.

שיחקתי D&D ולמדתי להכיר את המשחק הזה, שעכשיו אני כל-כך אוהבת ומעריכה.

קראתי את הארי פוטר ונשמות המתים, הספר האחרון בסדרת ספרי הארי פוטר.

גם הכרתי את הילי, סבט(לנה) ועוד ועוד!

והיתה לי מסיבת יום הולדת על מהחלל XD

וגם התחברתי כל-כך עם אלינה >>

ובקיץ- טוב, זה כבר טיפה שונה...

חום אימים, XL שהוכרחתי לצאת אליו (והייתי נרשמת רק לסמינרים ולטיול מים אם הייתי יכולה), יצאתי מטיול מים אחרי היום הראשון, יצאתי לסמינר באיזה קיבוץ וישנו בכיתות ממוזגות XD

התמכרתי לריאלטי (לא לאחת ספציפית, פשוט לריאלטי) ונגמלתי מטלנובלות ישראליות (מה לעשות, חשופים זה פשוט לא כל-כך מעניין, חוץ מהשלישייה בין סמדג', ברק וההוא מההצופים שאנ'לא זוכרת איך קוראים לו XD).

התמכרתי ל- XDג

וגם למקפליי 3>

 

הממ,

ונגמרה לי השנה...

ועכשיו, פשוט, בצפר.

והאמת, שאני די מתגעגעת לבצפר.

לא ללימודים (חס וחלילה חס ושלום חס ושאול יהלום)- לחבר'ה, לבלאגנים, לחיפוש סיבות להבריז משיעורים, ללעשות הכל כדי לצאת יותר מוקדם הביתה, לכל זה!

ואמא שלי מתחילה לעבוד (במקביל ללימודים), אחותי מתחילה חטיבה (הרצוג, אומנויות או משהו...), ואני מתחילה תיכון, רשמית (ככה זה באיילון, תיכוניסטים זה מט' =]), ואני לא יודעת מה עומד לקרות.

אני רק יודעת שאני אעשה הכל כדי להשתפר במתמטיקה (וגם קצת במדעים), ואני יודעת שאולי אני לא ממשיכה עם איילון בשנה הבאה- יש עוד כל-כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות בחיים-

מוזיקה, הוליווד, צילום, עיצוב, נגינה, ללמוד פסיכולוגיה, ספרות, כתיבה...

לא יודעת, להופיע על במה (ולא אכפת לי מה!),

לפגוש קומונרים חדשים בקן (יום שבת), להכיר עוד מיליון אנשים,

להקים קבוצת D&D, ולא יודעת...

 

אחרי שראיתי שרשימת ה"לעשות" של הקיץ לא עשתה את עצמה, אני לא עושה שום רשימות לשנה הזאת-

"מה שיבוא, יבוא, וכשהוא יבוא, אנחנו פשוט נצתרך למצוא דרך להתמודד עם זה,"

 


 

עוד משהו- מעכשיו בתגובות אני אהיה Wilder ,

וכנראה שאני גם עושה רשימת ציטוטים XD

 

נכתב על ידי reniXD , 29/8/2008 11:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)