לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

EVERYBODY KNOWS


you know that ship going down!

XDD

 (everybodt knows) send the cherries around! (?)

 

were gonna die in this tooooooooooown!

 

מה קורה? לי חם, כי המזגן מקולקל, גאדמט.

שמונה שעות בבצפר זה לא טוב, בכלל =\

הממ עוד מעט צריך לשלם מיסי קן, אני צריכה למצוא דרך להסביר לקומונרים שאין מצב, אני אירשם בלי לשלם.

עם אי אפשר- יאללה ביי, לא צריך.

ו-ו-ו- בא לי שוקולד, וכל מה שיש לי בבית זה שוקולד עם ליקר, וזה די מגעיל >>

נו טוב, נסתפק בזה.

 

אוקיי, זה היה ממש מגעיל, ומסתבר שזה היה וויסקי ולא ליקר XD

בכל אופן, זה היה מגעיל. מאוד.

וזה נשפך... ועכשיו אני צריכה כוס חלב כדי להעביר את הטעם.

 

אוקיי, יאמי.

 

תכנסו לכאן ,היא פשוט גדולה =]

 


 

חחח יעני פיינל פנטזי XD

 

** you know that chips going doOooooooooooooooon

לא יודעת למה זה נשמע לי כמו צ'יפס XD

 

שיר לסיום:

 

 

לא, זה לא אבריבאדי נואוס =]

נכתב על ידי reniXD , 4/9/2008 15:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)