לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

שנה טובה!


שנה טובה לכולם, שיהיו לכם חופשות כיפיות (חופש-חגים), ושתשמעו הרבה שירים של מקפליי.

לגבי, בכל אופן, אני משתתפת בטקס "חגי תשרי" בבצפר (אני שרה),

בחופש אני עומדת בעיקר לנוח, ולצאת,

בסוכות טיול ו"אייקון" כמובן,

בנתיים- אני אנסה לבוא לפעולות יותר, וגם לבוא להפוך בימי רביעי >>

בכל אופן, אני לא יודעת מה לאחל לעצמי לשנה החדשה.

אני יודעת שאני רוצה שהיא תהיה כיפית במיוחד, קלילה כזאת, שאני אבלה הרבה עם חברים שלי.

אני חושבת שזה בעיקר מה שאני מאחלת לכולם, אבל, אם הייתם מבקשים ממני לכתוב רשימה, כמו שעשיתי לפני הקיץ, של כל הדברים שאני רוצה להספיק ולעשות, אז לא הייתי יודעת מה לכתוב, כי אני לא יודעת מה אני אספיק לעשות השנה, אילו הבטחות שאני אבטיח לעצמי אני אצליח לקיים (ואני לא יכולה להבטיח לעצמי לקיים הבטחות)- רק כשתגמר השנה, אני אדע מה עשיתי שרציתי ומה לא, אז בקיצור, אני פשוט אזרום עם מה שיהיה.

 

מה שיבוא יבוא, ואנחנו פשוט נצתרך להתמודד עם זה =]

 

רצוי ללחוץ על התמונה 3>

 

שנה טובה

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 28/9/2008 15:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)